И с право се плашиш. Синтетичното въже е все още висока технология и истински такива въжета се правят на малко места... Но много фирми продават и така на пазара е пълно с ментета...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Полимерни въжета за лебедка(плюсове и минуси)
Свий
X
-
Ами така е . За мен лично има две места за закупуване на истински.
Въпросните дето се скъсаха , мисля че са купуивани или от едното или от другото от двете места , но само предполагам.Искам да си взема ,ама някой трябва да разсее съмненичта ми...PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
0899187766
Коментар
-
За безопасно спор не може да има. Синтетиката първо е абсолютно нееластична и второ е с много малка маса (инерция). И да пипаш въжето докато се къса едва ли ще те нарани. А стоманеното при кофти стечение на обстоятелствата може сериозно да те нарани и на 10 метра.Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
Коментар
-
Безопастност
Освен безопасността на хората около колата, трябва да не забравяме и сигурността на тези вътре.
Churov това имаше вредвид. Висиш си някъде и се набираш с лебедката и изведнъж : " БАМ" и въжето се къса ( както видяхме това да се случва на Шумен) и разбираш смисъла на гравитацията експериментално.
Въпроса за преимуществата на едните и на другите въжета е много спорен. Аз карам със метално. Мноооого ме изнервя, но не мога да се реша да го сменя.
Може би ако имаше повече хора които карат с синтетични, щяхме да имаме малко повече статистика. Но уви те са малкоКолкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
NULLA TENACI INVIA EST VIA
Коментар
-
Аз веднага мога да ти кажа резултатите от статистиката. Пластмасовото въже умира непредвидимо, без видими повреди и предупреждения. Не ми е известен метод за бърз неразрушаващ контрол на умората му.
А в една железария видях макари с въжета. Много красиви, стотинки за метър. Досущ като истинските, изобщо няма да ги различиш колкото и да ги разглеждаш. Италиано - български, не знам какво значи. Единственото което може да те спаси е невзрачно микроскопично етикетче на макарата "Не е за алпинизъм и екстремни спортове". Не ми се мисли колко народ обаче ще се подлъже ...((( И колко няма да е видял етикетчето.
Колкото повече регулаторни административно - сертификационни безумия и аутсорсинг - толкова по-опасен става светът.
Коментар
-
Re: Полимерни въжета за лебедка(плюсове и минуси)
Първоначално публикуван от churov Преглед на мнениеЗа синтетиката просто се разколебах .Искам го ,но се уплаших!Може би ми трябва повечко кандърма
А бе, и аз се бях бях навил и а-ха да да подаря едно на жената за Св. Валентин.
Ама ме посъветваха да не го слагам зимата, защото ледът не му се отразявал добре. А то при зимни разходки най-редовно отпред всичко (в т.ч. лебедката) първо се олива хубаво с кална вода и после замръзва. Т.е. на въжето ледът не му се разминава по никакъв начин.
И какво излезе? Че, ако не искам често да сменям синтетичното въже, наесен трябва да го заменям със стоманеното и да го връщам отново на пролет. А това е свързано и със сваляне на бронята и лебедката.
Т.е. - доста се усложняват нещата. Така че за сега ще се борим с проклетата желязна змия.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Re: Полимерни въжета за лебедка(плюсове и минуси)
Руснаците просто ги перат. Така живеят по цяла година. Връзват кангала на няколко места, в торба, и в пералнята. Аз поне правя така. Не се заплита.
И си трябва с червена нишка.
Коментар
-
Re: Полимерни въжета за лебедка(плюсове и минуси)
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеРуснаците просто ги перат.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Re: Полимерни въжета за лебедка(плюсове и минуси)
Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнениеПране хубаво, ама е малко "следварително". Като се намокри и заледи и баш тогава трябва да използваш лебедка ...
Коментар
-
Re: Полимерни въжета за лебедка(плюсове и минуси)
Първоначално публикуван от Явор Преглед на мнениепокривало на лебедката е задължително да има ако е със синтетично въже
Покривало става, ама ако лебедката е отгоре и леснодостъпна. А когато е монтирана в бронята, както са ARB, TJM и както е и моята - забрави. Отгоре имаш отвор, колкото да виждаш въжето и да превключваш съединителя. Дори и да го закриеш някак, все е тая, защото, като караш през локвите, отдолу си бие кал и вода като за световно.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Re: Полимерни въжета за лебедка(плюсове и минуси)
А варианта : сваляш покривалото - употребяваш въженцето - слагаш калъфа и , а пак закъсах - още една употреба (е да ама то е замръзнало) и айдее! калъфа ще го предпази от ла..ата но от студа едвали. На Ст. Загора се скъса още едно и аз си реших проблема - стоманеното ми къса нервите , но му вярвам!PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
0899187766
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар