Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

    Първоначално публикуван от Postman Преглед на мнение
    На слив при 4000 - 4500 об/мин на дизеловия двигател помпата ще консумира около 4,0 - 4,5 к.с. ако се комплектова с разпределител с максимален дебит 60 л/мин, който според графиките го дават да прави около 25 бара подпорно налягане. Дали е малко или много всеки ще премери по джоба си (разхода), но да не се окаже че след 1 минута сецане на ход пред екстрема, маслото в резервоара е кипнало и трябва да се поизчака да се охлади точно когато дойде време да опъваме въжето...
    Много вероятно. И само да се слива, без да избива през клапана, пак ще грее яко.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #62
      От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

      Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
      http://www.offroad-bulgaria.com/atta...7&d=1362941134 Това нещо какво представлява? Извинявам се за въпроса, но наистина нещо не схващам точно какво трябва да видя ?
      Че има всякакви луди.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #63
        От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

        мдаа това ше свари маслото.

        Коментар


        • #64
          От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

          Убу де. ЮМЗ-то си работи да речем 15 минути на бая обороти, и като стигна края на браздата си вдига плуга доста пъргаво. Помпите(отделни за работна и за кормуването) са зацепени постоянно. Маслото се джурка яко, то са 10-15 минути на почти пълна газ. Е, не са 4000, 1500 са, но пък помпите са с такива предавки, че да осигурят адекватна работа. И няма никакви радиатори за маслото, от казанчето в помпата, от нея в разпределителя, от него в цилиндъра, от него в казанчето, през филтър.

          А и да се е джаскал някоя друга минута в препятствието, и да е кипнал маслото-нали има време за разпъване на въжето, за закачане, разни размотавания на навигатор да завърти лоста за освобождаване на барабана, все ще изстине малко от малко, и ще си свърши работата.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #65
            От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

            Значи на Бакалов му трябва маслен резервоар от ЮМЗ, за да има достатъчно площ да охлади маслото без допълнителни мероприятия ... ааа, и да - заради тези 40-50 литра да го подгрее за 15 минути, а не за 2.
            V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

            Коментар


            • #66
              От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

              Най напред да поясня - джипа се използва единствено и само за състезания , така че разхода на гориво не ме интересува . Проблем обаче ще е загубата на мощност при постоянно зацепена помпа / а има доста случаи когато има нужда от цялата мощност на мотора / . Съединителя какъвто и да е той според мен е задължителен ,ще се върти от ремък и е хубаво да ес дистанционно управление за да мога да го командвам отвътре без да гася мотора .
              Тарга , така си го представях и аз - два храповика един срещу друг и при включване постепенно чрез триене и увличане зацепват един с друг . Само не разбрах палцовата двойка фланци към съединителя ли е или е отделен друг вид механичен съединител , щото ако е така не разбирам принципа му на действие
              Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
              http://www.offroad-bulgaria.com/atta...7&d=1362941134 Това нещо какво представлява? Извинявам се за въпроса, но наистина нещо не схващам точно какво трябва да видя ?
              Пълнят темата с глупости ...
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • #67
                От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                Бе тя вашата работа с тракторите, всичката е такава. От главата за краката. Аз като реша да правя нещо, го правя както се прави. Всичко друго е компромиси. Като отида на състезание, искам да мисля за трасето, за препятствието и за куп други работи. Не да се чудя кога ще изкипи маслото. Имам си хидравлична лебедка и всичко друго което ми е нужно. Ама пък няма време.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #68
                  От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                  Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                  Най напред да поясня - джипа се използва единствено и само за състезания , така че разхода на гориво не ме интересува . Проблем обаче ще е загубата на мощност при постоянно зацепена помпа / а има доста случаи когато има нужда от цялата мощност на мотора / . Съединителя какъвто и да е той според мен е задължителен ,ще се върти от ремък и е хубаво да ес дистанционно управление за да мога да го командвам отвътре без да гася мотора .
                  Тарга , така си го представях и аз - два храповика един срещу друг и при включване постепенно чрез триене и увличане зацепват един с друг . Само не разбрах палцовата двойка фланци към съединителя ли е или е отделен друг вид механичен съединител , щото ако е така не разбирам принципа му на действие
                  Няма съединител с постепенно зацепване. Директно зацепва. Ако помпата е с отворен клапан, сиреч да не дига налягане при завъртането, ще зацепи и ще търпи. Ако да е с удар. Тия зъби естествено ще се износят............някога.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    Няма съединител с постепенно зацепване. Директно зацепва. Ако помпата е с отворен клапан, сиреч да не дига налягане при завъртането, ще зацепи и ще търпи. Ако да е с удар. Тия зъби естествено ще се износят............някога.
                    Ясно , предполагам , че храповиците са закалени ... не каза за какво са палците ?
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • #70
                      От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                      Ако още не вдяваш как работи, дай скайпа да си говорим, че голямо писане ще падне.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                        Ако още не вдяваш как работи, дай скайпа да си говорим, че голямо писане ще падне.
                        Утре ще поговорим по телефона , дай си номера на лично
                        VEREYA MOTORSPORT TEAM

                        Коментар


                        • #72
                          От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                          Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                          така си го представях и аз - два храповика един срещу друг и при включване постепенно чрез триене и увличане зацепват един с друг .
                          Представяш си го грешно. Въртенето не е в посока на постепенното зацепване, а в обратната-както таркгата ти каза-с удар. По старите селскостопански машини ги има на доста места, ама не кефи.

                          Казах ти кое е най-елегантното решение, ама не слушаш. Твоя си работа, ама да знаеш, че който ме е послушал-не е сбъркал. Все ме критикуват, че нещата които правя няма да работят, не ставало по този начин, ама си работят, и хич не им пука.

                          Та пак размисли, имаш лесен и елегантен начин да си решиш проблема.
                          В крайна сметка джипа е твой, парите твои, труда е от теб, ти си решаваш.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Представяш си го грешно. Въртенето не е в посока на постепенното зацепване, а в обратната-както таркгата ти каза-с удар. По старите селскостопански машини ги има на доста места, ама не кефи.

                            Казах ти кое е най-елегантното решение, ама не слушаш. Твоя си работа, ама да знаеш, че който ме е послушал-не е сбъркал. Все ме критикуват, че нещата които правя няма да работят, не ставало по този начин, ама си работят, и хич не им пука.

                            Та пак размисли, имаш лесен и елегантен начин да си решиш проблема.
                            В крайна сметка джипа е твой, парите твои, труда е от теб, ти си решаваш.
                            Коле , ако ел мотора който върти помпата има консумация почти колкото една ел. лебедка , какъв е смисъла да слага механика ... или имаш предвид постоянното зацепване ? Според мен Таргата и Postmen са прави - случвало ми се е да забравя включен КОМ-а на пътната помощ и след това не мога да кача на на платформата кола с изпаднали гуми заради прегрялото масло ... а лебедката ми е карданна от Урал
                            VEREYA MOTORSPORT TEAM

                            Коментар


                            • #74
                              От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                              Утре ще поговорим по телефона , дай си номера на лично
                              Обади се сега или утре до към 9, 30 щото после отлитам. Трябва докато си плямпаме да гледаш снимките.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                                Утре около 9.00 ч ще ти се обадя
                                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X