Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

    Първоначално публикуван от dedoKoko Преглед на мнение
    Tея контактни елементи на бутончетата са малко афиф. Сложи 2 релета със защита от едновременно задействане за управлението на пътния вентил.
    Тези са индустриални бутони от водещ производител на елементи за автоматика, не се сещам какви да сложа, ако тези не са добри..

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Ми сериозен е. Голямото предимство на хидравликата-плавния ход къде остава? Или от обороти?
    Тази лебедка е окомплектована е електромагнитно управляем разпределител, изобщо не стои на дневен ред въпроса да го сменя с ръчен. Каква ще е плавността ще мога да кажа като завърша работата, но не вярвам да натискам стрелките при високи обороти.
    V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

    Коментар


    • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

      Бакалов, и аз му говорих за ръчен, ама всеки си знае сам за него си.
      Трябвало да опъва 4 маркуча от моторя до в стаята и не било баш хестетически изискано.
      Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

      Коментар


      • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

        Първоначално публикуван от dedoKoko Преглед на мнение
        Бакалов, и аз му говорих за ръчен, ама всеки си знае сам за него си.
        Трябвало да опъва 4 маркуча от моторя до в стаята и не било баш хестетически изискано.
        Разбира се , и аз не бих сложил в цивилния джип маркучи и ръчки да се мотат през краката ми ...
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

          Пичове, според мен не е точно така. Това не е лебедка да се придвижваш като спайдермен из улиците, а ще се използва в ситуации. И както е ясно каква котва е този патрол съм не сигурен, а убеден, че, ако това нещо затъне някъде, няма никакъв вариант на празен ход на двигателя да тръгне хидромотора! Това нещо ще му трябват обороти, натискаш бутона и даваш газ, за какво му е да дава газ и в същото време да борави с ръчката ? За пътна помощ съм съгласен, ама тук някак си не бих си сложил и аз хидравлика вътре за тоя, дето клати гората
          ТКЗС за цял живот

          http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

          Коментар


          • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

            И навигатора вика малко напред, оп, назад, опа дайлеко напред. Ама леко нямаааа.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

              Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
              Пичове, според мен не е точно така. Това не е лебедка да се придвижваш като спайдермен из улиците, а ще се използва в ситуации. И както е ясно каква котва е този патрол съм не сигурен, а убеден, че, ако това нещо затъне някъде, няма никакъв вариант на празен ход на двигателя да тръгне хидромотора! Това нещо ще му трябват обороти, натискаш бутона и даваш газ, за какво му е да дава газ и в същото време да борави с ръчката ? За пътна помощ съм съгласен, ама тук някак си не бих си сложил и аз хидравлика вътре за тоя, дето клати гората
              И е така и не е , давам пример следната ситуация - джипа е на кантар да се преобърне и само с много внимателно подаване на лебедката можеш да се измъкнеш от ситуацията , няма как да стане това с бутоните а само с ръчен разпределител . Но това може да се случи единствено на състезание , за това аз ще съм с ръчка , просто другия начин не ми отърва ...
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                Освен да ви поканя на първите тестове и да проверим всяка една хипотеза поотделно, щото и на мен ми е интересно
                V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                Коментар


                • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                  Средата на април ще бъда в София. разбери ме правилно. Не съм тръгнал да се заяждам. Просто (според мен и Бакалов) така не е правилно. Освен ако, като цяло е много бавна и може да има бавен ход от промяна в оборотите.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                    Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                    И е така и не е , давам пример следната ситуация - джипа е на кантар да се преобърне и само с много внимателно подаване на лебедката можеш да се измъкнеш от ситуацията , няма как да стане това с бутоните а само с ръчен разпределител . Но това може да се случи единствено на състезание , за това аз ще съм с ръчка , просто другия начин не ми отърва ...
                    Съгласен! Между тебе и Явор има голяма разлика в приоритетите, той я слага, защото няма лимит на работа като електрическата, поне така разправя, докато ти ще я ползваш съвсем целево Което не означава, че не е в състояние и без да е на състезание да я сложи на таван, или да изпадне в невъзможна ситуация, куражлия е
                    ТКЗС за цял живот

                    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                    Коментар


                    • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                      Средата на април ще бъда в София. разбери ме правилно. Не съм тръгнал да се заяждам. Просто (според мен и Бакалов) така не е правилно. Освен ако, като цяло е много бавна и може да има бавен ход от промяна в оборотите.
                      Лелееее, това е прекалено скоро Трябва да се понапъне значи
                      ТКЗС за цял живот

                      http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                      Коментар


                      • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                        Средата на април ще бъда в София. разбери ме правилно. Не съм тръгнал да се заяждам. Просто (според мен и Бакалов) така не е правилно. Освен ако, като цяло е много бавна и може да има бавен ход от промяна в оборотите.
                        Средата на април ей я къде е... по-скоро не, ама да видим. За другите неща ще си говорим след пробите, сега не мога да кажа кой от тримата е най-прав.
                        Обърни обаче внимание, че всички хидролебедки в диапазона 12-15К либри на пазара се продават в комплект с ел-разпределители, аз досега не съм виждал такива с ръчни (може и да има, но аз не съм срещал). Това разбира се нито подкрепя, нито отрича която и да е от двете хипотези.

                        P.S. По-важно е друго - ако Бакалов си хареса нещо от направеното от мен (предвид, че ползваме еднакви модели джипове) и вярва, че ще му свърши работа, може да го приложи при него... а което не му харесва да го подобри. Затова ги сложих тези снимки...
                        V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                        Коментар


                        • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                          Първоначално публикуван от Postman Преглед на мнение
                          Средата на април ей я къде е... по-скоро не, ама да видим. За другите неща ще си говорим след пробите, сега не мога да кажа кой от тримата е най-прав.
                          Обърни обаче внимание, че всички хидролебедки в диапазона 12-15К либри на пазара се продават в комплект с ел-разпределители, аз досега не съм виждал такива с ръчни (може и да има, но аз не съм срещал). Това разбира се нито подкрепя, нито отрича която и да е от двете хипотези.

                          P.S. По-важно е друго - ако Бакалов си хареса нещо от направеното от мен (предвид, че ползваме еднакви модели джипове) и вярва, че ще му свърши работа, може да го приложи при него... а което не му харесва да го подобри. Затова ги сложих тези снимки...
                          Перфектно си го направил и ще ми е от полза всичко щото много е по лесно когато някой друг е открил топлата вода . Твоя проект ще го приложа с леки корекции при мен . Вече се уредих с хидромотор който е въртял същата лебедка като моята , утре ще гледам за съединител в Пловдив и така ...
                          VEREYA MOTORSPORT TEAM

                          Коментар


                          • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                            Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                            И аз мисля , че е по добре с ръчен разпределител - с такъв съм на Пътната помощ и е голямо улеснение да можеш плавно да подаваш обороти и движение на лебедката .
                            И аз съм с ръчен.

                            Коментар


                            • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                              Сдобих се с хидравлична лебедка от автовоз преди месец-два.Сега видях темата и ми стана интересно.Лебедката си е с хидро мотор, намерил съм си и хидравлична помпа от специализиран камион и ръчен разпределител.Ще ги снимам и си кажете мнението!
                              0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                              Коментар


                              • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                                Не съм писал по темата , но след състезанието в Габрово / 1 екстрем беше с наклон около 50 гр в горната си част и се преминаваше само на лебедка , и ако си оборудван с мех. лебедка с 50 м въже го минаваш безгрижно / трябва да ускоря работата по лебедката . Проблема е ,че електромагнитите съединители които намерих струват около 400 лв , а тези от компресор на климатик не мога да измисля как механично да свържа вала на помпата със съединителя заради много малкия размер на вала на компресора ...
                                Та като седях и умувах ми хрумна една простотия - защо да не предам движение директно на помпата чрез ремъчна шайба в която приплъзва ремъка , а обтягането да става със паразитна ролка която да се натяга ръчно или от автоматичен обтегач , който да преправя така че да мога да го командвам , надявам се да разбирате какво ви говоря - както става задвижването при мотофрезите . Само не знам как ще е по добре - със клиновиден ремък или с пистов ? Шайбите ако са с пистов ще ги изработя с борд за да не пада ремъка при свободното движение и приплъзване . Обтегача ако е ръчен ще го направя регулируем за да мога да регулирам натиска върху ремъка или ще го направя на обратния принцип - пружината да създава натиска , а аз чрез жило на съединител да изтеглям ролката в свободно положение / макара че така пружината ще е постоянно под натяг / ... ей такива безумия ми се въртят в главата , така че казвайте ако мислите че греша ...
                                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X