Първоначално публикуван от MoridinBG
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ос за стойка за резервна гума?
Свий
X
-
Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
- 1 like
-
Направих и фиксиране в отворено положение с две позиции - една да мога да си отварям багажника и една с максимално отваряне, за да седи под сянката на тентата, така че да мога да обикалям около колата без да ме вали.
Между горните две пластини ще сложа пружина, за да държи пинът затворен.
Голямо главоболие ми беше да направя отворите в една ос, защото са много плътни около пина, за да няма луфт. 4 заварки, 4 часа
Идеята взех от. Де да можех и аз да заварявам така...
С това тази сага приключи окончателно. Утре отива на пясъкоструене и боя.
- 1 like
Коментар
-
Шиша осигурен ли е, че не е невъзможно да се загуби някъде на път, или да се извади много лесно? На втората снимка гледам някаква пружина, която го държи в затворено положение и е невъзможно да падне. При твоя вариант няма нищо...Последно редактирано от blackfirefly; 03-05-22, 16:08.
-
Да, писал съм, че ще сложа пружина. Бях взел този дълъг поцинкован болт с ухо отгоре от строителния магазин и му ошлайфах резбата долу, но се оказа много мек. Първоначално бях сложил само двете горни уши върху лагерното тяло, но болтът се гънеше като мокра спагета, за това добавих и трето най-долу, което помогна, но само частично.
След това пробвах с един дълъг 10мм клас 8.8 болт с частична резба само долу и беше значително по-добре с минимално отклонение.
Сега мисля да взема един 12мм усилен болт и на струга да го направя на 10мм ос.
И тогава вече ще сложа пин и пружина (:
-
Ето и пружината фиксирана с набит пружинен щифт. Докато намеря подходящ О-пръстен, капачката е уплътнена с грес. Заварих ѝ две уши, навих им резба и пробих лагерното тяло, за да я хвана с два болта.
В крайна сметка ползвам 10мм болт клас 10.9 Пробавх с някакъв произволен болт с ухо за дървения, но се сучеше като спагета. Болт 8.8 също доста се гънеше, чак с 10.9 станаха нещата.
Ето и финалният резултат след катафореза и боя и с отрязана и монтирана броня. Малко прекалих с рязането на ъгъла и сега зейна повече отколкото трябва, но какво да се прави...
Остана да си преместя основния номер долу в ляво на бронята, но първо трябва да му подготвя светлини. До тогава си карам с третата табела от велосипедния багажник.
- 2 likes
Коментар
-
Taя броня ,мисля че е от АBS. Дано не си изхвърлил ъгълчето. Таман и това ще пробваш , кака се лепи . Супер лесно еTLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
Коментар
-
Надали е от ABS - такава заводска още не съм виждал. Всичко живо е от PP, евентуално със стъклофибърни добавки и други пълнители. ABS-а е твърд, а това за роня не е добре - всяко подпиране значи трошене, освен че и хомологация не е ясно дали ще може да вземе.
-
PP ще да е - доста е жилава. Парчето не е изхвърлено, но проблемът е, че ъгълът го изрязах с бор корона, за да има хубава извивка, после съединих с диска за неметал и реално са две парчета с доста изяден материал. По-скоро ще сложа някаква гума. Може би.
-
-
Супер е станала бронята, браво за старанието и усилията,
Имай в предвид, че има стандарти за номерата, размерите и разположението им.
На някой места изискват надпис (лепенка или магнитен стикер) с държавата в размери нещо като 10 х 18см.
И още един съвет от опит, на дълъг път аз вече нося поне две резервни регистрационни табели, познай защо...Бъдете живи и здрави!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнениеTaя броня ,мисля че е от АBS. Дано не си изхвърлил ъгълчето. Таман и това ще пробваш , кака се лепи . Супер лесно е
- 2 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар