Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ос за стойка за резервна гума?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    След 3 седмици чакане, САНД най-после отрязаха и сгънаха основата. И я сгънаха грешно, за късмет поне не e фатално.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot 2022-03-06 135833.jpg
Прегледи:578
Размер:602.4 КБ
ID:6827841

    Това ми е идеята за оста и лагерите. Отдолу със семеринг, отгоре с капачка

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot 2022-03-06 133658.jpg
Прегледи:558
Размер:105.5 КБ
ID:6827842

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot 2022-03-06 134115.jpg
Прегледи:565
Размер:33.7 КБ
ID:6827843

    50мм диаметър в долната част, лагерите върху 32мм. Тръбата,която се нахлузва е 76мм с 10мм стена, за да мога да заварявам на воля дори след като се струговат леглата вътре.

    Коментар


    • #17
      Па тая работа със струга не била чак такава философия

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3576.jpeg
Прегледи:505
Размер:586.9 КБ
ID:6829270

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3581.jpeg
Прегледи:501
Размер:521.3 КБ
ID:6829271

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3585.jpeg
Прегледи:504
Размер:528.5 КБ
ID:6829272

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3586.jpeg
Прегледи:502
Размер:466.1 КБ
ID:6829273

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3587.jpeg
Прегледи:500
Размер:485.1 КБ
ID:6829274

      Коментар


      • #18
        Шамарите зад врата вече си ги заслужил Тоя ключ в универсала...никога повече.
        Фиат Купе
        Опел Фронтера В
        Мицубиши Паджеро Пинин

        Коментар


        • MoridinBG
          MoridinBG коментира
          Редактиране на коментар
          Ааа 2RS, вместо семеринг. Разбрах. Трудна работа - искам конусен, за да мога да натягам колко лесно да се отваря и затваря. Искам и максимално дебела ос - като гледам повечето китове за такива панти са с по около 30мм, а в същото време съм ограничен и от външния размер - 76мм, за да се събера в бронята и да не опира в стопа. В тия параметри 2RS не намерих.

        • novatech
          novatech коментира
          Редактиране на коментар
          6306 2rs е 30х72х19

        • MoridinBG
          MoridinBG коментира
          Редактиране на коментар
          При максимален външен диаметър 76, ако сложа лагер 72 остава по 2мм за стените. И като направя заварката за тръбите, на които стои гумата - познай дали ще влезне после лагера (:

      • #19
        Днеска продължих да си играя.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3595.jpeg
Прегледи:493
Размер:512.9 КБ
ID:6829985

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3603.jpeg
Прегледи:472
Размер:474.5 КБ
ID:6829986

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3605.jpg
Прегледи:486
Размер:445.0 КБ
ID:6829987

        Има ли забележки? Има. Става ли така? Става. Кефя ли се страшно много, че от концепция, през чертеж и през струг го докарах до желязо на бюрото, което се надявам утре да пасне и на колата - А НЕ БЕ!

        Коментар


        • #20
          Врътнахме и една капачка. Голямо главоболие с това кой нож за какво се ползва, как да не ми прави спирали, където трябва да е гладко и т.н. Уплътнява с набиване и евентуално малко силикон. Оставих фаска за бъркане и насилване с отвертка, в случай на нужда. Реших на този етап да не си усложнявам живота с рязане на резби.



          Заспа

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3610.JPEG
Прегледи:478
Размер:1.02 МБ
ID:6830426

          И отстоянията са си на мястото

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3614.JPEG
Прегледи:468
Размер:876.6 КБ
ID:6830427

          Утре мерене и нагъване на тръбите

          Коментар


          • #21
            Мисля, че трябва да подсилиш огънатата планка.
            В миналото ще остане, каквито сме били...

            Коментар


            • MoridinBG
              MoridinBG коментира
              Редактиране на коментар
              И аз така мисля. Предвидил съм на чертежа една вертикална планка, която да се завари към нея и към оста.

            • didooo
              didooo коментира
              Редактиране на коментар
              аз съм за 2 диагонални планки

          • #22
            Вертикалната планка за усилване, която си сложил в солида, според мен няма да ти свърши работа.
            Огънатата ламарина за оста ми се струва около 4-5мм дебела, което е слабо и лесно ще се деформира при
            подскачане в някоя дупка. Друг е въпросът, че при тази тежест и дълго рамо, гумата има шанс да се движи
            напред-назад и да удря вратата.
            В миналото ще остане, каквито сме били...

            Коментар


            • MoridinBG
              MoridinBG коментира
              Редактиране на коментар
              5мм е, да. Не вярвам, че ще поддаде. Разни известни и неизвестни тук хора, които ми набиваха акъл на живо, също смятат, че това точно ще е ОК. Огънатата ламарина, освен, че е хваната конзолно към шасито, също е и стъпила и завинтена върху 8мм хоризонтална планка на гредата на теглича.

            • Emilppp
              Emilppp коментира
              Редактиране на коментар
              Може и да греша, но ще ми е интересно да споделиш след монтажа

            • MoridinBG
              MoridinBG коментира
              Редактиране на коментар
              Разбира се (:

          • #23
            Онзи ден сгънахме ченгелите, на които ще виси гумата. 42.4х2.9 S355 нямаше, наложи се да е 4.0мм, което ми добавя около килограм и половина тегло. Последни бройки от Украйна
            Като се върна в София трябва да направя ночовете, да се завари и другата седмица всичко да иде на боя.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3804.jpeg
Прегледи:368
Размер:554.0 КБ
ID:6834190

            Нещо не мога да си намеря читави заключалки в България. Търся нещо такова. От Европа също би ми свършило работа.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1180_1800x1800.jpg
Прегледи:371
Размер:343.3 КБ
ID:6834191Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161122_113710053.jpg
Прегледи:367
Размер:131.0 КБ
ID:6834192

            Посъветваха ме да проверя за подходящи ключалки за канати, но повечето май са доста хилави.

            Коментар


            • MoridinBG
              MoridinBG коментира
              Редактиране на коментар
              Намерих тези - https://shop.baktrade.com/Rakohvatki...mehanizym-j210 изглежда са индийски, но може и да ми свършат работа.
              През Улмер и каталозите им стигнах до AMF 94714. 7kN са 700кг и трябва да са ми достатъчни. По-хардкор дръжките, които гледам, че ползват с китовете в щатите и по форумите са 2000lb/900-1000кг.
              Последно редактирано от MoridinBG; 17-03-22, 17:02.

            • didooo
              didooo коментира
              Редактиране на коментар
              Приключи ли с поцинковането ?

            • MoridinBG
              MoridinBG коментира
              Редактиране на коментар
              Другата седмица ще заваря тръбите към черупката на лагерите и после всичко ще отиде на катафореза и прахово

          • #24
            Що не турнеш допълнителна ключалка за входна врата или не искаш да е с ключ.
            Иначе търси "закопчалка за каната".

            https://agrichast.bg/mobile/product/...d=390&langId=0

            Коментар


            • MoridinBG
              MoridinBG коментира
              Редактиране на коментар
              Не искам да е с ключ. Трябва да бъде максимално просто и непречещо - да не е досадно да се прави по няколко пъти на ден.

          • #25
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3928.jpeg
Прегледи:315
Размер:832.6 КБ
ID:6837615

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3931.jpeg
Прегледи:301
Размер:628.7 КБ
ID:6837616

            😱

            Коментар


            • Маркони
              Маркони коментира
              Редактиране на коментар
              Добре изглежда.Ще трябва да си поиграеш с рязане на бронята.И да помислиш регистрационната табела къде ще живее.
              Успех!

            • MoridinBG
              MoridinBG коментира
              Редактиране на коментар
              Рязането е лесно, тя е цялата изпочупена, след като ме блъснаха отзад.
              Табелата мислех да е под гумата, върху пластмасовата част от бронята, но там има практически 0 видимост и полицаите ще са доста кисели. Вероятно ще я преместя върху гумата. Трябва да си преместя и щатната камера за заден ход, която в момента е точно под надписа Land Cruiser.

          • #26
            С камерата според мен ще е малко гърбаво предвид ъгъла на който е настроена.Трябва ти практически плоска повърхност, под която тя да "виси".Помисли за някакъв спойлер над задното стъкло, с който да си поиграеш...Примерно:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:s-l1600.jpg
Прегледи:265
Размер:106.4 КБ
ID:6837865
            Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
            0887/осемпет 66 4осем

            Коментар


            • #27
              Имаше въпроси само конзолно ли ще се държи тази гума. Ето как стъпва върху шините за гредата на теглича. Пролуката ще я запълня с една 6мм шина.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3958.jpeg
Прегледи:237
Размер:597.5 КБ
ID:6844925

              Коментар


              • #28
                Дойде заключвалката. Заключването се държи на една пружинка като от химикалка и е малко афиф. Не се отваря от вибрации, но всеки малко по-силен натиск по линията на отваряне го отваря.

                Като цяло подходих много погрешно в началото - измислих цялата стойка и рамото, но заключването го оставих да го мисля на място. В резултат сега се налага да пусна сравнително дълга шина, за да може да се заключи стойката към бронята. Не трябваше да пускам носещите тръби толкова скосени, а по-успоредни на бронята.
                Първоначално сложих заключвалката вертикално, за да се размина само с една шина към бронята, но това се оказа доста неудачно - хем дръжката стърчеше безкрайно под рамата и щеше да се отваря при всяко по-стръмно изкатерване, хем стойката я отваряше сама с минимално усилие.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot 2022-04-20 at 13.32.10.png
Прегледи:152
Размер:599.0 КБ
ID:6849008

                Шината на стойката е 2х5мм заварени на сандвич, но въпреки това от цялото рамо става доста голямо усилие и видимо се суче. Точковах ѝ пробно едно ребро, което помогна доста. Направих нова планка, с която изместих заключването настрани. Освен това има известен ъгъл между заключвалката и зъба - задният край с дръжките е по-близо до купето от предния край, по същия начин е ориентирана и шината на стойката, така че усилието от отваряне на стойката не е по посока на отваряне на стойката.
                Разпробих и двете шини и заварих един 10мм болт на тази на шасито, така че при затваряне стойката се нахлузва през него, а при стягане се запъва в него - това ми неутрализира всякакво останало движение и луфт. Бих могъл да му слагам и една гайка ако нещо много ме притеснява, но тогава ще е невероятна разправия отварянето и затварянето, така че го ползвам просто като пин.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4241.jpeg
Прегледи:159
Размер:676.6 КБ
ID:6849009

                Достъпът е доста лесен - заключвалката е под гумата и се стига с леко навеждане, без клякане и ровене

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4242.jpeg
Прегледи:149
Размер:545.0 КБ
ID:6849010

                Друсах с всички сили гумата във всички посоки - вече не се отваря. Закачих един колан за всеки случай, така че да не се отвори в калника и почнах да давам газ по разбитите черни пътчета на местната складова база - също нямаше проблеми. Сега остава да накълцам бронята и да изкарам светлини, за да преместя номера на нея.
                Понаучих доста от целия този проект, имам конкретни идеи как да подобря цялото нещо, но ще си карам тази - металът стана супер скъп, а и достатъчно време отиде.

                Коментар


                • #29
                  А правилната заключвалка за такъв тип усилия е такава - https://www.goodhanduk.co.uk/Catalog...0Kg-GH-40344-R

                  Click image for larger version  Name:	GH-40344-R-Keyshot21_1280x1280.jpg Views:	0 Size:	61.1 KB ID:	6849014

                  Коментар


                  • #30
                    Ся видях , че 100ците са с по 5 дупки на джанта , за малко да разкарам един приятел , да ми носи неговата .
                    Тая мъд терен мн тежи , бих разнасял някой слик.
                    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                    Коментар


                    • MoridinBG
                      MoridinBG коментира
                      Редактиране на коментар
                      Теорията ми е, че гума мога да спукам някъде, откъдето да не искам да се измъквам на патерица...

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X