Обява

Свий
Няма добавени обяви.

защита на 4х4 отдолу

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    пластмасови резервоари по поръчка със сигурност правят някаде, но вероятно са много скъпи. на всички по - хубави коли след 1990г оригинално се вграждат такива, просто отиваш по моргите и си избираш, който ти пасне плащаш и си е твой
    drive alive

    Коментар


    • #32
      Никой не става. Преди време се скапах от обикаляне и нищо(((
      Всички са много криви, според железата на колата, гърловините отиват във всякакви идиотски посоки ... Абе - нищо не става. Нещо като за малко да стане е на Дукатото, ама и той не е.

      Коментар


      • #33
        за оригиналното място на УАЗ едвали ще се намери, те са с формата на тенекия за сирене, друга такава кола няма. въпроса е да с епремести някаде. битрябвало да има от разни по - малки камиончета и бусове с правилна форма и достатъчно големи. аз не съм търсил но така предполагам
        drive alive

        Коментар


        • #34
          Относно идеята на Венци и Пламен, според мен може да се помисли за изрязване на пода и спускане на резервоара "половината" в купето половиното отдолу. На Нивата така бях отрязал багажника и газовата бутилка беше монтирана в полу цилиндрично гнездо усилено срещу удари така че хен да не ми пречи при каране по черно хем да имам някакъв багажник. Единственото което не трябва да се забравя е отвори в щита да изтича конденза или влезлата вода. По подобна схема може да се помисли и за вашия резервоар под задната седалка 10см. да слезе веднага ще си усети промяна на устойчивостта разбира се тук интересни са и вътрешните прегради както и засмукването на горивото плоските резервоари са много неприятни и за измерителни уреди.

          Коментар


          • #35
            Е, Нивата е самоносеща. На УАЗа кабината и рамата живеят отделно. За какво ще се крепят и спрямо кое ще мърдат.

            Коментар


            • #36
              идеята за резервоар в купето ме плаши, много. представи си катастрофа, ти си в безсъзнание олят с бензин и цигарата ти е в устата

              резервоара трябва да е отвън освен ако не е хомологиран от всички възможни световни организации за автомобилна безопасност и е специално произведен за монтаж вътре в купето.

              до тогава резервуара си стои навън и колкото и пъти да го спукаш е по - добре отколкото 80% изгаряне
              drive alive

              Коментар


              • #37
                А аз много отвисоко плюя на всякви сертификации. И кантарите на пазара имат лепенки, обаче килото картофи пак идва някво китайско кило.
                Виж че трябва да е направен като хората - това е без обсъждане. Но в кабината пак не ме кефи. Освен да е с полиуретан и наддув с азот. Французите май не дават полиуретана, нито руснаците, от азота файда няма без тая гъба ...
                Никва радост от нийде(((

                Коментар


                • #38
                  Всъщност самоделният резервоар не е нужно да е с еднаква дебелина на всички стени, може само долната част да е усилена, това би спестило от теглото. Според мен е по-важна е конструкцията на вътрешната рамка и преградите против разплискване на горивото те могат да играят ролята на усилващ елемент. Заслужава си да се помисли и за цилиндрично дъно според мен това ще намали проблема със залепването в калта а също така ще отклонява (приплъзва) някои от преките удари в камъни. На мен ми звучи много добре - правилно оразмерен резервоар с цилиндрично усилено дъно на оргиналното място на УАЗа ценно е че оста на цилиндъра ще е по посока на движението.

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                    Да ви кажа аз имам малко по-друга идея. Винаги сме дискутирали как трябва да се защитават резервоарите. Аз пък смятам да опитаме нова концепция. Ще направим наново резервоарите от достатъчно здрав материал и с подходяща форма и укрепване така че да няма нужда от тяхното пазене. И така с един куршум два заека, и освен това като краен резултат теглото би следвало да е по-малко...

                    Два по-малки резервоара на същите места на които си стоят стандартните. Същевременно направени от по -здрава стомана но не прекалено тежки и една газова бутилка в багажника. това е моята концепция .
                    LZ1VMH

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от go go go
                      голди, това не е оребрено, като го удариш ще се зкриви и хем ще ти спука резервоара хем няма да можеш да го свалиш зада го залепиш, само ще гледаш отстрани жално как ти изтича бензина

                      решение на проблема с резервоара има, трябва много здрава стоманена плоча, оребрена и закрепена надеждно на много места, но тогава тежи 50кг, няма пълно щастие


                      Какво ще кажеш за по малки резервоари скрити в дълбочина. Все пак говориме за държава с максимална дестинация около 600 км.
                      LZ1VMH

                      Коментар


                      • #41
                        Нищо не остава от обема ...
                        Резервоарите ги пробиват дребни остри камъни и колове. Мачкат ги дънери и плоски камъни. Някаква устойчивост срещу сплескване преградите може и да дадат. Но с цената на голямо оскъпяване не се постига кой знае какво.

                        Коментар


                        • #42
                          Първоначално публикуван от Стефан
                          Нищо не остава от обема ...
                          Резервоарите ги пробиват дребни остри камъни и колове. Мачкат ги дънери и плоски камъни. Някаква устойчивост срещу сплескване преградите може и да дадат. Но с цената на голямо оскъпяване не се постига кой знае какво.
                          Все пак има два резервоара дори и да се пробие единия.... няма чак такова значение.
                          Мисля че не ми трябва обем повече от 10-15 лт. на резервоар.Все пак основното гориво поне при мен ще бъде газта.
                          LZ1VMH

                          Коментар


                          • #43
                            10 литра в плосък резервоар ... Значи изобщо нямаш нищо.
                            Работоспособен макет на разходен резервоар вече имам. Кога ще има окончателен - не знам. Нито време, нито сили, нито пари.

                            Коментар


                            • #44
                              добра идея е да сложиш резервоар в багажника и да отделиш багажника от другото с ламарина, както са състезателните коли на долфи, янчо и др. но така губиш багажника
                              drive alive

                              Коментар


                              • #45
                                //htftp.offroad-bulgaria.com/PETER_BLIZNAKA/HPIM4346.jpg

                                В света има три фирми които са разработили резервоари за всякакви моторни спортове бронирани автомобили хеликоптери и спийд боодс

                                Най добрата от тях е FUEL SAFE -racing cells За тяхната сигурност и надежност говори факта че 90% от състезателите на ДАКАР бяха избрали именно техният продукт което видях с очите си Това е и едната от двете фирми които гарантира поставяне на резервоара в купето без да са необходими други мерки за сигурност Освен това продуктите са обеспечени с гаранция за милиони долари при инцидент по вина на производителя Предлагат се и множество екстри както и поръчки за абсолютно извратени размери и форми
                                Ето някои от спортните организации които одобряват вграждането на FUEL SAFE -RACING CELLS

                                SCORE
                                CORR
                                FIA
                                ACT

                                Eто саита на фирмата www.fuelsafe.com

                                продуктите на FUEL SAFE в България се предлагат от фирма PRIME MOTORSPORTS ИЗКЛЮЧИТЕЛЕН представител на www.kartek.com






                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X