Обява

Свий
Няма добавени обяви.

защита на 4х4 отдолу

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    за високо - високо са, но като легне на гърбица /бабуна и т.н./, ляга точно на тях - справка г-н Вушев...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #17
      Е кога пробива едновременно двата?

      Коментар


      • #18
        Е, то местата на които поляга Валери Вушев и без това са недостъпни за болшинството останали тъй че може да не се взема насериозно, а и за толкова години дори и той успя да смачка само единия...
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #19
          IMHO защитата на резервоарите и т.н. не е 100% гаранция... просто отбелязвам, че и при УАЗ /може да/ има проблем...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #20
            Прав си разбира се! Те и танковете имат проблеми та ние ли. Но иначе въпроса със защитата на важните възли отдолу е важен и наистина няма абсолютното решение...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #21
              Дявол Коледа

              Според мен проблема с защитата на резервоарите и други възли който се намират по купето се отнаса най-силно за машини участващи по състезания или карани по разходки и преходи но малко по- екстремнно от това което съм виждал по руските сайтове практиката е оригиналните резервоари да се демонтират от местат си и да се изработва по голям по обем разервоар най-често 150 200 литров и той да се монтира в купето но както се зане винаги има изключение ето как са постъпили в този случей руските конструктори без да демонтират оригиналните резервоари





              А ето на този сайт http://www.off-road.ru/technics/ot_uazbk.shtml можете да получите по ясна информация какво точно са правили
              ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
              тел.088четири 9едно9 4нула4
              -------------------------------------------------------

              Коментар


              • #22
                В Русия това е много популярно решение, но за съжаление не много приложимо у нас. За да се осъществи се прави повдигане на купето спрямо шасито, което е много популярно там. За условията у нас, където планините ни изобилстват със странични наклони не е препоръчително. Много се променя центъра на тежестта. Ние самите направихме единия УАЗ с такъв резервоар в купето и демонтиране на оригиналните, но сега отново ще се връщаме към оригиналното решение. Оказа се, че на страничните наклони разликата в устойчивостта е сериозна, а мачкането на резервоарите отдолу се случва много рядко, да не говорим, че цената на един резервоар не е нищо особено, а се сменя за 10мин. ...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #23
                  Re: Дявол Коледа

                  Първоначално публикуван от Дявол Коледа
                  Според мен проблема с защитата на резервоарите и други възли който се намират по купето се отнаса най-силно за машини участващи по състезания или карани по разходки и преходи но малко по- екстремнно от това което съм виждал по руските сайтове практиката е оригиналните резервоари да се демонтират от местат си и да се изработва по голям по обем разервоар най-често 150 200 литров и той да се монтира в купето но както се зане винаги има изключение ето как са постъпили в този случей руските конструктори без да демонтират оригиналните резервоари





                  А ето на този сайт http://www.off-road.ru/technics/ot_uazbk.shtml




                  можете да получите по ясна информация какво точно са правили

                  Според мен този вариант с метални плочи за защита на резервоара е добре измислен.
                  -Запазва се нисък център на тежеста.
                  -Не пречи в купето.
                  Горивото е отделено от вътрешната част на купето.
                  Притеснява ме само свалянето на височината точно на праговете.
                  LZ1VMH

                  Коментар


                  • #24
                    Ей, верно няма край човешкото безхаберие ...
                    Състезания, екстреми, от девет кладенеца вода - само да не се мисли.
                    Кви състезания бе пичове, половин София си пази градинките между блоковете с бетонирани железни тръби. Ако не си учил за командос и пеш си мъртвец. Ше го бутнеш с бронята, после на маневрата на другия ход на кво ше замирише, а? А от това нафтата не се пали. Бензина - само понякога не се.
                    Аман от гланцови списания и купешки приказки.
                    Кво като слязат праговете два пръста? През желязото може и да се прекатури. С пробит резервоар ще пунтираш часовник с кукувичка. И те цъкат силно, също като учуден мислител.
                    В руските сайтове никой не говори като интервюиран депупат. И никой не се прави на умен. А който смята че знае и може повече от опита на десетки хиляди хора и милиони адски километри ...

                    Коментар


                    • #25
                      Понякога два пръста не са малко.
                      LZ1VMH

                      Коментар


                      • #26
                        голди, това не е оребрено, като го удариш ще се зкриви и хем ще ти спука резервоара хем няма да можеш да го свалиш зада го залепиш, само ще гледаш отстрани жално как ти изтича бензина

                        решение на проблема с резервоара има, трябва много здрава стоманена плоча, оребрена и закрепена надеждно на много места, но тогава тежи 50кг, няма пълно щастие
                        drive alive

                        Коментар


                        • #27
                          Да ви кажа аз имам малко по-друга идея. Винаги сме дискутирали как трябва да се защитават резервоарите. Аз пък смятам да опитаме нова концепция. Ще направим наново резервоарите от достатъчно здрав материал и с подходяща форма и укрепване така че да няма нужда от тяхното пазене. И така с един куршум два заека, и освен това като краен резултат теглото би следвало да е по-малко...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #28
                            това за теглото не е сигурно, ако направиш целия резервоар от 5мм стомана ще тежи много повече от защитна плоча и пластмасов резервоар. освен това този толкова тежък резервоар има опасност от вибрациите да падне.
                            drive alive

                            Коментар


                            • #29
                              поучете се от Ф1 - резервоарите са еластични - като минеш през камъка, пак ще си заеме първоначалната форма

                              а има и друг вариант - минавате на газ - и да се обърнеш, няма да се разлее...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • #30
                                Да, тия пластмасовите са безобразно здрави. С една тенекия отдолу и автоматичен пожарогасител проблемът верно се решава. Освен главния и ужасен - нямам идея кой и къде може да ги направи. Това е полиетилен високо налягане, такива предмети се надуват от него с горещ газ, почти като технологията на стъклодувите. Който реши тоя въпрос ще заслужи истинското преклонение на всички джипери по света.
                                А резервоар от дебело желязо не е решение. Пример - допълнителните на танковете отзад. Заварчик да не си след кво да е занятие. Германските от войната държаха, ама те бяха от бронева стомана, това пък хептен никой няма да ни го продаде в днешно време.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X