за високо - високо са, но като легне на гърбица /бабуна и т.н./, ляга точно на тях - справка г-н Вушев...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
защита на 4х4 отдолу
Свий
X
-
-
IMHO защитата на резервоарите и т.н. не е 100% гаранция... просто отбелязвам, че и при УАЗ /може да/ има проблем...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Дявол Коледа
Според мен проблема с защитата на резервоарите и други възли който се намират по купето се отнаса най-силно за машини участващи по състезания или карани по разходки и преходи но малко по- екстремнно от това което съм виждал по руските сайтове практиката е оригиналните резервоари да се демонтират от местат си и да се изработва по голям по обем разервоар най-често 150 200 литров и той да се монтира в купето но както се зане винаги има изключение ето как са постъпили в този случей руските конструктори без да демонтират оригиналните резервоари


А ето на този сайт http://www.off-road.ru/technics/ot_uazbk.shtml можете да получите по ясна информация какво точно са правилиДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
тел.088четири 9едно9 4нула4
-------------------------------------------------------
Коментар
-
В Русия това е много популярно решение, но за съжаление не много приложимо у нас. За да се осъществи се прави повдигане на купето спрямо шасито, което е много популярно там. За условията у нас, където планините ни изобилстват със странични наклони не е препоръчително. Много се променя центъра на тежестта. Ние самите направихме единия УАЗ с такъв резервоар в купето и демонтиране на оригиналните, но сега отново ще се връщаме към оригиналното решение. Оказа се, че на страничните наклони разликата в устойчивостта е сериозна, а мачкането на резервоарите отдолу се случва много рядко, да не говорим, че цената на един резервоар не е нищо особено, а се сменя за 10мин. ...
Коментар
-
Re: Дявол Коледа
Първоначално публикуван от Дявол КоледаСпоред мен проблема с защитата на резервоарите и други възли който се намират по купето се отнаса най-силно за машини участващи по състезания или карани по разходки и преходи но малко по- екстремнно от това което съм виждал по руските сайтове практиката е оригиналните резервоари да се демонтират от местат си и да се изработва по голям по обем разервоар най-често 150 200 литров и той да се монтира в купето но както се зане винаги има изключение ето как са постъпили в този случей руските конструктори без да демонтират оригиналните резервоари


А ето на този сайт http://www.off-road.ru/technics/ot_uazbk.shtml
можете да получите по ясна информация какво точно са правили
Според мен този вариант с метални плочи за защита на резервоара е добре измислен.
-Запазва се нисък център на тежеста.
-Не пречи в купето.
Горивото е отделено от вътрешната част на купето.
Притеснява ме само свалянето на височината точно на праговете.LZ1VMH
Коментар
-
Ей, верно няма край човешкото безхаберие ...
Състезания, екстреми, от девет кладенеца вода - само да не се мисли.
Кви състезания бе пичове, половин София си пази градинките между блоковете с бетонирани железни тръби. Ако не си учил за командос и пеш си мъртвец. Ше го бутнеш с бронята, после на маневрата на другия ход на кво ше замирише, а? А от това нафтата не се пали. Бензина - само понякога не се.
Аман от гланцови списания и купешки приказки.
Кво като слязат праговете два пръста? През желязото може и да се прекатури. С пробит резервоар ще пунтираш часовник с кукувичка. И те цъкат силно, също като учуден мислител.
В руските сайтове никой не говори като интервюиран депупат. И никой не се прави на умен. А който смята че знае и може повече от опита на десетки хиляди хора и милиони адски километри ...
Коментар
-
голди, това не е оребрено, като го удариш ще се зкриви и хем ще ти спука резервоара хем няма да можеш да го свалиш зада го залепиш, само ще гледаш отстрани жално как ти изтича бензина
решение на проблема с резервоара има, трябва много здрава стоманена плоча, оребрена и закрепена надеждно на много места, но тогава тежи 50кг, няма пълно щастиеdrive alive
Коментар
-
Да ви кажа аз имам малко по-друга идея. Винаги сме дискутирали как трябва да се защитават резервоарите. Аз пък смятам да опитаме нова концепция. Ще направим наново резервоарите от достатъчно здрав материал и с подходяща форма и укрепване така че да няма нужда от тяхното пазене. И така с един куршум два заека, и освен това като краен резултат теглото би следвало да е по-малко...
Коментар
-
поучете се от Ф1 - резервоарите са еластични - като минеш през камъка, пак ще си заеме първоначалната форма
а има и друг вариант - минавате на газ - и да се обърнеш, няма да се разлее...
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Да, тия пластмасовите са безобразно здрави. С една тенекия отдолу и автоматичен пожарогасител проблемът верно се решава. Освен главния и ужасен - нямам идея кой и къде може да ги направи. Това е полиетилен високо налягане, такива предмети се надуват от него с горещ газ, почти като технологията на стъклодувите. Който реши тоя въпрос ще заслужи истинското преклонение на всички джипери по света.
А резервоар от дебело желязо не е решение. Пример - допълнителните на танковете отзад. Заварчик да не си след кво да е занятие. Германските от войната държаха, ама те бяха от бронева стомана, това пък хептен никой няма да ни го продаде в днешно време.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар