пластмасови резервоари по поръчка със сигурност правят някаде, но вероятно са много скъпи. на всички по - хубави коли след 1990г оригинално се вграждат такива, просто отиваш по моргите и си избираш, който ти пасне плащаш и си е твой
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
защита на 4х4 отдолу
Свий
X
-
Никой не става. Преди време се скапах от обикаляне и нищо(((
Всички са много криви, според железата на колата, гърловините отиват във всякакви идиотски посоки ... Абе - нищо не става. Нещо като за малко да стане е на Дукатото, ама и той не е.
Коментар
-
за оригиналното място на УАЗ едвали ще се намери, те са с формата на тенекия за сирене, друга такава кола няма. въпроса е да с епремести някаде. битрябвало да има от разни по - малки камиончета и бусове с правилна форма и достатъчно големи. аз не съм търсил но така предполагам
drive alive
Коментар
-
Относно идеята на Венци и Пламен, според мен може да се помисли за изрязване на пода и спускане на резервоара "половината" в купето половиното отдолу. На Нивата така бях отрязал багажника и газовата бутилка беше монтирана в полу цилиндрично гнездо усилено срещу удари така че хен да не ми пречи при каране по черно хем да имам някакъв багажник. Единственото което не трябва да се забравя е отвори в щита да изтича конденза или влезлата вода. По подобна схема може да се помисли и за вашия резервоар под задната седалка 10см. да слезе веднага ще си усети промяна на устойчивостта разбира се тук интересни са и вътрешните прегради както и засмукването на горивото плоските резервоари са много неприятни и за измерителни уреди.
Коментар
-
идеята за резервоар в купето ме плаши, много. представи си катастрофа, ти си в безсъзнание олят с бензин и цигарата ти е в устата
резервоара трябва да е отвън освен ако не е хомологиран от всички възможни световни организации за автомобилна безопасност и е специално произведен за монтаж вътре в купето.
до тогава резервуара си стои навън и колкото и пъти да го спукаш е по - добре отколкото 80% изгарянеdrive alive
Коментар
-
А аз много отвисоко плюя на всякви сертификации. И кантарите на пазара имат лепенки, обаче килото картофи пак идва някво китайско кило.
Виж че трябва да е направен като хората - това е без обсъждане. Но в кабината пак не ме кефи. Освен да е с полиуретан и наддув с азот. Французите май не дават полиуретана, нито руснаците, от азота файда няма без тая гъба ...
Никва радост от нийде(((
Коментар
-
Всъщност самоделният резервоар не е нужно да е с еднаква дебелина на всички стени, може само долната част да е усилена, това би спестило от теглото. Според мен е по-важна е конструкцията на вътрешната рамка и преградите против разплискване на горивото те могат да играят ролята на усилващ елемент. Заслужава си да се помисли и за цилиндрично дъно според мен това ще намали проблема със залепването в калта а също така ще отклонява (приплъзва) някои от преките удари в камъни. На мен ми звучи много добре - правилно оразмерен резервоар с цилиндрично усилено дъно на оргиналното място на УАЗа ценно е че оста на цилиндъра ще е по посока на движението.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Венцислав ПетровДа ви кажа аз имам малко по-друга идея. Винаги сме дискутирали как трябва да се защитават резервоарите. Аз пък смятам да опитаме нова концепция. Ще направим наново резервоарите от достатъчно здрав материал и с подходяща форма и укрепване така че да няма нужда от тяхното пазене. И така с един куршум два заека, и освен това като краен резултат теглото би следвало да е по-малко...
Два по-малки резервоара на същите места на които си стоят стандартните. Същевременно направени от по -здрава стомана но не прекалено тежки и една газова бутилка в багажника. това е моята концепция
.
LZ1VMH
Коментар
-
Първоначално публикуван от go go goголди, това не е оребрено, като го удариш ще се зкриви и хем ще ти спука резервоара хем няма да можеш да го свалиш зада го залепиш, само ще гледаш отстрани жално как ти изтича бензина
решение на проблема с резервоара има, трябва много здрава стоманена плоча, оребрена и закрепена надеждно на много места, но тогава тежи 50кг, няма пълно щастие
Какво ще кажеш за по малки резервоари скрити в дълбочина. Все пак говориме за държава с максимална дестинация около 600 км.LZ1VMH
Коментар
-
Нищо не остава от обема ...
Резервоарите ги пробиват дребни остри камъни и колове. Мачкат ги дънери и плоски камъни. Някаква устойчивост срещу сплескване преградите може и да дадат. Но с цената на голямо оскъпяване не се постига кой знае какво.
Коментар
-
Все пак има два резервоара дори и да се пробие единия.... няма чак такова значение.Първоначално публикуван от СтефанНищо не остава от обема ...
Резервоарите ги пробиват дребни остри камъни и колове. Мачкат ги дънери и плоски камъни. Някаква устойчивост срещу сплескване преградите може и да дадат. Но с цената на голямо оскъпяване не се постига кой знае какво.
Мисля че не ми трябва обем повече от 10-15 лт. на резервоар.Все пак основното гориво поне при мен ще бъде газта.LZ1VMH
Коментар
-
//htftp.offroad-bulgaria.com/PETER_BLIZNAKA/HPIM4346.jpg
В света има три фирми които са разработили резервоари за всякакви моторни спортове бронирани автомобили хеликоптери и спийд боодс
Най добрата от тях е FUEL SAFE -racing cells За тяхната сигурност и надежност говори факта че 90% от състезателите на ДАКАР бяха избрали именно техният продукт което видях с очите си Това е и едната от двете фирми които гарантира поставяне на резервоара в купето без да са необходими други мерки за сигурност Освен това продуктите са обеспечени с гаранция за милиони долари при инцидент по вина на производителя Предлагат се и множество екстри както и поръчки за абсолютно извратени размери и форми
Ето някои от спортните организации които одобряват вграждането на FUEL SAFE -RACING CELLS
SCORE
CORR
FIA
ACT
Eто саита на фирмата www.fuelsafe.com
продуктите на FUEL SAFE в България се предлагат от фирма PRIME MOTORSPORTS ИЗКЛЮЧИТЕЛЕН представител на www.kartek.com






Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар