Обява

Свий
Няма добавени обяви.

защита на 4х4 отдолу

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • защита на 4х4 отдолу

    Защитен ли е вашият автомобил отдолу и непременно нужно ли е това ?Какво е вашето мнение ?Кой как е разрешил този проблем ,или не смятате ,че има нужда?

    http://www.offroad-bulgaria.com/albu...hp?pic_id=1801
    http://www.offroad-bulgaria.com/albu...hp?pic_id=1802
    http://www.offroad-bulgaria.com/albu...hp?pic_id=1803
    B+

  • #2
    А бе ...
    Кво ли не е правено, кво ли не се мисли. Факта е че няма намерено единно мнение и общо решение, значи нищо не става.
    Единственото безспорно е защитата на резервоарите. Те и без това са няква плоска голяма повърхност, просто трябва да и се сложи още една дебела ламарина, за да не ги пробиват острите неща.
    Мене ако питаш, тая работа трябва да се решава още на ранните етапи на проектирането, още в общата компоновка. Не са ли добре скрити важните агрегати, умряла работа...
    Всичко е нож с разни остриета. Тая решетка например като се закачи за някой клон-пън-кол-кводае, и глей кво станА. Като зашиеш всичко с цял здрав лист, хем вече не може да помръднеш от теглото, хем не може да ремонтираш нищо, хем се пълни с вода, хем залепва в глината като бронята. Бе, нема радус зъ цигънинъ баткааа, нема!
    Тоз който измисли правилна защита, тутакси ще получи паметник като Хеопсовата пирамида барем от всички благодарни джипери. Хем да си кара по него с приятели. Ама гледам на борсата за големи камъни нема никво движение засега ...
    Още по-тъпото е че от никъде не можеш да купиш дебел дурал. Нито листове, нито профили, нито пръти. Нищо. Педали.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Стефан
      Мене ако питаш, тая работа трябва да се решава още на ранните етапи на проектирането, още в общата компоновка. Не са ли добре скрити важните агрегати, умряла работа...
      IMO - това е решението - криене на агрегатите в процеса на проектиране (поне доколкото е възможно) на тойотата резервоара е в купето - под седалката. по защитен няма как да е
      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

      Коментар


      • #4
        резервоара в купето е гадно, неслучайно по - новите модели не са така. там ако стане нещи и това гориво ти изтече във врата и от някаде се вземе искра ще стане бербекю

        когато е отвън има голяма вероятност да го пробиеш, но от това поне не се умира
        drive alive

        Коментар


        • #5
          Резервоара се защитава не срещу пожар, това е друга история. Защитава се от пробиване, понеже като изтече мазута, там и ще си умреш. Нормалните коли имат по два, като УАЗа например. А ненормалните алчни копелета изобщо не мислят да пуснат на нормални цени нито полиуретан, нито друга достъпна защита от прострелване. И тия дето се правят на големи тунингисти правят някви смехотворни бандури за луди пари. Обаче и в тях няма нито каучук, нито еленова кожа. А мене червената им боя и планките за връзване от всички страни не ме интересуват, не си падам по сини габарити.

          Коментар


          • #6
            не те разбрах

            и неразбрах как умират хората като им изтече горивото
            drive alive

            Коментар


            • #7
              Като угасне мотора на 300 километра след последните хора ще разбереш.
              Един от начините за осигуряване на живучест са протекторите на резервоарите. Друг начин е дублирането им.

              Коментар


              • #8
                Хорица незнам как си правите защитата отдоло но аз съм решил да сложа рифел под важните възли!Може би ще свърши работа защото може да се мачка до някаква степен!А пък в това време да е здрав!
                https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                Коментар


                • #9
                  При моята машина няма нищо уви...щото е Лимитед...А на версията Орвис има защота на раздатката, на резервоара и на кормилните щанги...и тези джаджи могат да се сложат на всеки друг Гранд...Обаче понеже в България Орвиси под път и над път (аз не съм виждал нито един), ще си правя самоделна...това ми е Т2 от планираните модернизации.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от quadra
                    ...това ми е Т2 от планираните модернизации.

                    А Т1 да не е .....нов Гранд
                    B+

                    Коментар


                    • #11
                      за защита на резервоара няма печеливша формула. на последното ком емине имах такава от рифел 4мм доста добре закрепена, на 3тия ден така се изкриви и застана на криво, че колата неможеше да се кара защото имаше 10 см клиренс отзад. бяха се осукали болтовете и се борихме около час докато я отрежем и изхвърлим. после накарах братя флекс да ми направят нова, много по - здрава, оребрена от 6мм стомана 40Х, тя стана толкова тежка /50кг/, че смачка задните пръжини и амортосьори.

                      според мен трябва да се пази и по - малко железа, защото само пречат

                      а за 300те км от цивилизацията ... мойта кола с един резервоар на офроуд минава около 250 - 300 така, че ако се отдалеча толкова съм в проблеми и без да троша нищо, но слава богу тук в българия всичко е на 10 - 20 км, а това разстояние се минава пеша за макс. 6 часа, ще оцелеем и без бензин
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12
                        Специалният клас плажни джипове за субтропически климат не ме интересува особено. Но ако става дума за радиус на действие 20 километра, изобщо щях да изхвърля всичкия буклук отвътре, не само резервоара, и щях да направя нормален електрокар. А ако се намерят четири нормални редкоземни моторчета може да се изхвърлят и диференциалите.
                        Ето за това са измислени и протекторите. А за да не се вдлъбват от другите удари се правят разни видове гредички, Х-ове и прочее номера за усилване.

                        Коментар


                        • #13
                          Стефане, точно на УАЗ резервоарите не са защитени... да не говорим, че там където са, е най-вероятно да ги удариш...
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                            Стефане, точно на УАЗ резервоарите не са защитени... да не говорим, че там където са, е най-вероятно да ги удариш...
                            Вярно, но са Високо и за сега аз поне не съм ги ударил, Късмет
                            А за коструктивно добре измислени защити мога да дам пример с БМВ325ix - едни чугунени отливки, едни чудеса случвало ми се е да минавам през камък - прелита го без щети, пак късмет

                            Коментар


                            • #15
                              За нормално използване са защитени. Хич да не е - два са.
                              В седаните и купетата работата е несравнимо по-лесна, толкова повече че за тях и без това се чудят как да увеличат теглото.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X