Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Допълнителни светлини

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Допълнителни светлини

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    Ми............от интернет,аз по магазините тук не сьм ги виждал.И това тук е САЩ,за БГ идея нямам кьде и дали ги има.Някой братчед тук ти трябва да ти напазарува крушки,в ИБЕЙ ги няма за сьжаление.



    А Паджеровод е прав - няма Мерцедес който аз да знам и да дьржи на 100 Вата крушка.Буксата на кабелите става на вьглен,че и по 5 см. кабел след нея.Другите марки не ги знам как са,но Мерцедеса кляка и всеки да ги слага тия Ниво 3 / по 100,че и горница сьм виждал/ на собствен риск.


    Не ги чакам моите да горят - купувам си крушки каквито аз си знам,а оригинала минава резерва.Разликата от оригинал и Ултра е колкото от Ултра до МТЕК и разлика има и то осезателна.МТЕК обаче е слаба ракия ако говорим за гаранция - месец му дават пред 3 години за КОЙТО.
    Това го пиша ако някой ще скача на тия крушки,да не се изненада ако клекне МТЕКа след 3 месеца.Цената му обаче е 30 кинта или тройно по-евтина от Който.



    И много ги умешах,сега ако вкараме и ПИА и сьвсем салата ще стане.


    УЛТРА НА СИЛВАНИЯ - това за парите си,лесна за намиране в БГ и като цена/качество си е много добра крушка.
    Аз Който имах на старата си джипка ТЛК 70 ,на фарове,стоп и мигачи,като че ли бяха оригиналните.

    Фаровете добре светеха та затова си търся такива.
    ТЛК 80 4,2ТД-95г

    Коментар


    • До: Допълнителни светлини

      Оригинал Японец това слага,фирма с традиции ма не ни ебават нас останалия свят.Ако четеш японски влез в кой да е форум там и ще видиш какво тачат дрьпнатите.

      http://www.koito.co.jp/english/f_index.html


      А ето една снимка сравнение между МТЕК ляво и ОСРАМ ДЯСНО.Малко кофти снимка,не се снима тревата,но ако някой много дьржи ще сменя една от моите и ще ви ги снимам на фона на бяла кола.


      Последно редактирано от BENZBOSS; 15-02-09, 19:08.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • До: Допълнителни светлини

        Малко теория по въпроса.Малко.
        Всичко което е с над 3200 келвина не би трябвало да е с нажежаема жичка. Още не е намерен материал с точка на топене по-висока от тази на волфрама. Има много други източници на светлина с по-висока цветна температура, но всичките са на принципа на електро разряд в газова среда.

        Коментар


        • До: Допълнителни светлини

          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
          Малко теория по въпроса.Малко.
          Всичко което е с над 3200 келвина не би трябвало да е с нажежаема жичка.
          Освен ако не е боядисан балона на лапмата с нажежаема жичка, в определен син цвят.Така изкуствено се повдига цветната температура от 3200K->до 5600K.
          Възможно е и поставянето на син филтър (Rosco,LEE...),от вътршната страна на стъклото на фара.
          Проблема е само,(и то не маловажен), че при тази цветова корекция, пада силата на светлината с около 1/3та грубо.
          Пътят е целта.

          Коментар


          • До: Допълнителни светлини

            От 3200 до 5600 разликата е като между мен и борец.Аз халоген крушка не карам ако е над 4400,лилави глупости са за гьзарчетата.Най-добре 4200,но за сухо време / 95% от времето тук / и 4350 стават.За мокро обаче Ултрата ги бие
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • До: Допълнителни светлини

              Първоначално публикуван от charger Преглед на мнение
              Освен ако не е боядисан балона на лапмата с нажежаема жичка, в определен син цвят.Така изкуствено се повдига цветната температура от 3200K->до 5600K.
              Възможно е и поставянето на син филтър (Rosco,LEE...),от вътршната страна на стъклото на фара.
              Проблема е само,(и то не маловажен), че при тази цветова корекция, пада силата на светлината с около 1/3та грубо.
              Е това малък проблем ли е. Нали искаме да ни е светло? А не синьо!!

              Коментар


              • До: Допълнителни светлини

                Стана добра тема евала
                Nuvi 1490T DeLuxe 5.11

                Коментар


                • До: Допълнителни светлини

                  Първоначално публикуван от SunShine Преглед на мнение
                  Качеството е Филипс купен от техен дилър.
                  Пише с ченгели защото евро версията на тази крушка е 4000к а тази е за Азиатския и е 4300к друга разлика няма.
                  Момчета, искам да ви помогна. В Eвропа не се продават "Азиатски" ламби. Официално, искам да кажа. Китайците имат тотално различна стока за Европа. Крушки по 100/110W са забранени. Дори на тези които не са пълно менте си пише. Не мислете, че германците са тъпи. Сложи си нормален ЕВРОПЕЙСКИ бял Филипс и ще ти свети по добре. Поставения филтър пречи да се види част от спектъра, малка наистина. Допълнителните фарове са същата работа. Имат определено предназначение. Стремежа към ксенон се постига с ксенон. Фар+крушка комплект. Китайските не стават, или фаровете от H4 не стават. Смених два комплекта..кенц. За дупетета които искат да са голема работа няма да коментирам.
                  Синия цвят на крушките само ми подсказва какви са. Не си мисля, че светят синьо. Високата цена не винаги значи добра стока. Гледайте и другото. Надявам се да греша и със здраве да си караш крушките, но ако сдадът след 2 месеца напиши.
                  Поздрави.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • До: Допълнителни светлини

                    Прав си че не за предназначени за Евро зоната но това означава и половината коли в Бг и не само да си махнат ламбите .
                    Фаровете са ми Н4 и не са виждали нищо различно от 55 ватова крушка, няма и да видят.
                    Ксенона при мен не работи заради факта че рефлектора не е правен за такава крушка и за това съм се спрял на оптималния вариант Н4.
                    Нямам стремеж да светя като ксенон и никога не съм се целил да постигам ксенон ефект!
                    Допълнителните фарове са Н3 и се ползват в лоши метеорологично условия с крушка за такива условия .
                    Кое е висока цена за теб би ли дефинирал скъпа крушка?
                    Щото мисля че 24.50 за крушка не са всичките пари на света .
                    Какво подсказва сините балони на крушката че не става ли?
                    Аз си мисля че инжинерите добре са помислили преди да ги боядисат така.
                    Та като зачекна темата намери разликата м/у двете:
                    Едната е за Евро зоната другата за Азия


                    Едната признавам си е малко по боядисана ако това е проблема здраве да е.
                    Пиша в темата щот така се ражда истината в дискусията.


                    Мисля да не сдават багажа по-рано от 600 работо часа ако е по-рано ще рапортувам.
                    Nuvi 1490T DeLuxe 5.11

                    Коментар


                    • До: Допълнителни светлини

                      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                      Е това малък проблем ли е. Нали искаме да ни е светло? А не синьо!!
                      Мене синьото не ми пречи. Лошото е, че това просто не свети на пътя. Не знам защо. Или са криви или са с друг фокус. Веднаж сложих, щото само това имаше в тъпата Румънска бензиностанция и ми идеше да чакам да съмне. Поправка Не бяха Филипс.
                      Не е въпроса за гъзарчеАта, а,че ми светят в очите. Сините пръскалки са супер цигания но поне не пречат.
                      Минал съм по пътищата не знам вече колко стотин хиляди и с колко коли. Най добре светят нормални бели качествени крушки с + осветеност. Ксенона е трепач ако е истински. Кофти е на лошо време, дъжд и мокро.На Наварата имам фабрични фарове за мъгла.Високо са разположени. По добре се вижда на свалени надолу къси. Допълнителни фарове ползвам САМО по къра. Да светят на страни и даличе напред. Поне два комплекта. Сега си събирам ветераните и като станат ще направя снимки,
                      Поздрави.
                      Последно редактирано от drukman; 15-02-09, 22:38. Причина: Поправка не бяха Филипс
                      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                      Вальо. О888 557Ч7Ч
                      Silverado 1.3 i

                      Коментар


                      • До: Допълнителни светлини

                        Първоначално публикуван от SunShine Преглед на мнение
                        Едната признавам си е малко по боядисана
                        Сам си забелязал. Самия факт,че има разлика значи нещо. Лявата колко К пише.
                        Имаше едни от същата + серия но не се сещам как се казваха. Страшни са. Бели с много + светлина.
                        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                        Вальо. О888 557Ч7Ч
                        Silverado 1.3 i

                        Коментар


                        • До: Допълнителни светлини

                          Не е идеята да лампите да светят синьо, а да се приближи спектърът им на светене, максимално близко до дневната светлина, която е приета да е около 5500 - 6000К. Естествено при слънчево или облачно време келвините се променят.
                          Относно филтрите:има повишаващи 3200->~3800, 3200-~4400,3200->~5600.
                          Всеки филтър променя силата на светлината в зависимост от плътноста си.
                          Това е най лесният вариант за постигане на цветна температура,близка до дневната.
                          Ако искаме по ярко светене -> ксенон
                          И принципно Усещането ни за БЯЛ цвят се променя в различните часове от деня, при различна осветеност.На дневна светлина,крушка с 4400К я приемаме за бяла,а такава с над 6000К за синееща или дори виолетова.Нощно време, 4400К е леко синя,а другата е отвратно лилава.Но пък 6000К в облачен ден я виждаме като бяла,а 4400К е топла, жълтееща леко
                          Така,че белия цвят - зависи
                          Последно редактирано от charger; 15-02-09, 23:21.
                          Пътят е целта.

                          Коментар


                          • До: Допълнителни светлини

                            Нека не забравяме и друго. По старите коли имат понякога проблеми с инсталацията. Мерено на крушките напрежението пада до 9-10V при нормално 13,5-14V от оксидация и лоши контакти. Тогава и лила да сложиш пак не става. Спасението е или нова инсталация, или монтирането на релета за къси и дълги. Ефекта е поразителен.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • До: Допълнителни светлини

                              4350 К карам,в багажника имам Ултра и оригинал на колата.И карам 4350 не от гьзария,а просто свети по-добре.

                              Лично мнение,да не се стегне някой сега.Ако вали обаче всяка седмица минавам пак на Осрам Ултра

                              Ксенон фар освен оригинал друго не признавам сьщо като колегата.900 кинта за фар обаче ще пропусна
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • До: Допълнителни светлини

                                Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                                Нека не забравяме и друго. По старите коли имат понякога проблеми с инсталацията. Мерено на крушките напрежението пада до 9-10V при нормално 13,5-14V от оксидация и лоши контакти. Тогава и лила да сложиш пак не става. Спасението е или нова инсталация, или монтирането на релета за къси и дълги. Ефекта е поразителен.

                                Да добавя преди да сложа каквито и да е ламби беше сменено окабеляването и сложени релета на къси, дълги и на ламбите за мъгла.
                                И то с идеята не да се запаля а да предпазя ключа на таблото от нагар и товар (при ауди 80 тока минава от там и фабрично няма релета).
                                Сега е просто управляващ ключ.
                                Nuvi 1490T DeLuxe 5.11

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X