Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сини светлини?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Сини светлини?

    Първоначално публикуван от blackfirefly Преглед на мнение
    От всичко прочетено май ще трябва да забравя за сините стъкла...
    не баш
    а най-добре земи един за проба и виж ти как виждаш по-добре
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #32
      До: Сини светлини?

      Тези , които си харесал са толкова светли , че няма да усетиш разлика . Само външния вид е различен .
      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

      Коментар


      • #33
        До: Сини светлини?

        Искам малко да "усиля" фаровете на Нивата, защото заводските са малко кофти и реших да сложа допълнителни фарчета. Гледам обаче, че в каталога на WESEM има и сини, та за това питам. Иначе ще ги използвам при всякаква нужда, но не и за мъгла.
        Някой по-горе беше писал, че смесването на светлините не било хубаво...
        Only after the last tree has been cut down,
        Only after the last river has been poisoned,
        Only after the last fish has been caught,
        Only then will you find that money cannot be eaten.

        Коментар


        • #34
          До: Сини светлини?

          Има откъде да се вземат 50W диоди. Дайте да измислим оптика, и сме в джаза.

          Вярно, скъпи са, но предимствата са големи. (а пък и не са толкоз скъпи, в края на краищата)

          Ей ги:
          http://cgi.ebay.com/1-PC-BRIGHTEST-5...742.m153.l1262


          Проблемите са 2:
          1. Оптика
          2. Охлаждане

          Второто някак ще го решиме, ама първото не знам как да го преборим. То не е нужно и да е чиста оптика. Може в комбинация с разни ламарини - Кондензор с прозорче за къси и дълги. Ако трябва - след него разсейваща леща. Общо - 3 лещи, в най-лошия случай, а вероятно ще може и с две - полукондензор, полуразсейвател.

          Ама, от де?
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            До: Сини светлини?

            Първоначално публикуван от tna_bg Преглед на мнение
            Не е лесно да се сравнява фар произведен преди 20-30г със такъв от тия дни, просто защото изводът е ясен.
            Странното е, че аз не откривам разлика между светлината на фаровете на колата ми, която е нова и на Паджерото и Самурая, които са на по 20г.
            А относно сините светлини - винаги, когато се разминавам с кола със синкави фарове се чудя: Този пък какво ли вижда???
            Mit einer positiven Einstellung faellt jede Aufgabe im Leben leichter.

            Коментар


            • #36
              До: Сини светлини?

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Може в комбинация с разни ламарини - Кондензор с прозорче за къси и дълги. Ако трябва - след него разсейваща леща. Общо - 3 лещи, в най-лошия случай, а вероятно ще може и с две - полукондензор, полуразсейвател.

              Ама, от де?

              такива фарове има на бмв и още няколко коли с леща за къси дълги
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #37
                До: Сини светлини?

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                такива фарове има на бмв и още няколко коли с леща за къси дълги
                Знам, ама, първо не са за диод, на който светещата му част е 2 на 2см, и второ - с цената на златото са.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  До: Сини светлини?

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Знам, ама, първо не са за диод, на който светещата му част е 2 на 2см, и второ - с цената на златото са.
                  ЗЛПС нали се сещаш

                  евтиното решение е ксенон
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #39
                    До: Сини светлини?

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    ЗЛПС нали се сещаш

                    евтиното решение е ксенон
                    Ксенона не става за дълги, в стандартен фар. H4 e направено каплаво, във всичките му форми, а единичните са си само за къси, защото загряват поне 7-8 секунди - не е приложимо на магисртала, да речем. Отделно дето честото пускане и гасене ебават мамата на крушката. А има и други недостатъци - аберации, неравномерно осветяване, и т.н.

                    Вярно, има фарове на скъпи возила, където повечето проблеми са решени, ама за какви пари говорим?

                    С ксенони съм и да двете си возила. Добре са ми известни.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #40
                      До: Сини светлини?

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Проблемите са 2:
                      1. Оптика
                      2. Охлаждане
                      Оптиката (рефрактивна, с лещи) я има щатно в някои фарове, но този диод, който показваш, няма сведения за размера на светлото петно. Май е твърде голямо. В колдлайт продават някакви интересни работи, но ще трябва да се експериментира.

                      И в обикновен H4 рефлектор да го напъхаш, имаш сериозен шанс за успех. За дълги - да свети назад, за къси - на мястото на помощния рефлектор..


                      Охлаждането - heatpipes, нямаме друг шанс. Може да потрябват и Пелтие-та. Яркостта на тези диоди силно расте на студено, защото расте ефективността.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Сини светлини?

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Ксенона не става за дълги, в стандартен фар. H4 e направено каплаво, във всичките му форми, а единичните са си само за къси, защото загряват поне 7-8 секунди - не е приложимо на магисртала, да речем. Отделно дето честото пускане и гасене ебават мамата на крушката. А има и други недостатъци - аберации, неравномерно осветяване, и т.н.

                        Вярно, има фарове на скъпи возила, където повечето проблеми са решени, ама за какви пари говорим?
                        то вече почти няма нормални леки коли с Н4

                        хубавия ксенон няма такова дълго време на загряване
                        и крушките не горят толкова често
                        за китайски афтърмаркет говоря

                        освен това ти къси дълги все пак не ги ползваш за дискотека

                        но като цяло няма смисъл то ксенон на дългите
                        едни свестен комплекн на късите е напълно достатъчен

                        ся гъзарите се слагат и на фаровете за мъгла ма те са друга тема
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #42
                          До: Сини светлини?

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          ...но този диод, който показваш, няма сведения за размера на светлото петно. Май е твърде голямо.
                          2 на 2 см, грубо, е петното. Има го написано, но вероятно не си забелязал.

                          В колдлайт има най-различни, да, обаче и цените са най-различни.

                          Иначе, някакъв вариант е 2 такива, лепнати върху дебело парче мед или алуминий. Късите светят нагоре, дългите - надолу, вътре в рефлектора. Отзад - прилично голям радиатор - може и с вентилатор, ако се налага.

                          Ще взема да пробвам. Ама пусто някак не ме радва да се ръсна толкоз кинти само за проба, от която не е сигурно какъв ще е резултата.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #43
                            До: Сини светлини?

                            2см е катастрофално много, за да се фокусира като свят, рефлекторът ще трябва да е 1м. За охлаждането нямаме шанс без топлинни тръби. Всичко друго ще прави сянка.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Сини светлини?

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              то вече почти няма нормални леки коли с Н4

                              хубавия ксенон няма такова дълго време на загряване
                              и крушките не горят толкова често
                              за китайски афтърмаркет говоря

                              освен това ти къси дълги все пак не ги ползваш за дискотека

                              но като цяло няма смисъл то ксенон на дългите
                              едни свестен комплекн на късите е напълно достатъчен

                              ся гъзарите се слагат и на фаровете за мъгла ма те са друга тема
                              Ми значи съм гъзар ултрас. С H4 съм на нормалните фарове, с местеща се крушка, и с H11 на "халогените". Все китайски. Нямам изгорял баласт или изгоряла крушка. На другата кола - също, вече 2 години.

                              Като пусна всичко, пред мен става такова петно, че дори на супер осветен път е в пъти по-ярко от уличните лампи.

                              ...ама, докато на другата кола фаровете бяха с отделна крушка за къси и дълги, то тук е една, местеща се, и не добре направена. Гледах още 3 варианта на крушки - все си имат недостатъци - при мен - късите с много къси, в същото време мята по един лъч и нагоре, защото прозорчето няма ламаринка за затваряне. Дългите, за сметка на това, светят в тясна хоризонтална ивица. Или осветяват само пътя (както е сега), и са "полу" къси, или светят само надалече и в дърветата, и са ултрадълги, а пред самата кола нищо не се вижда.

                              С една дума - не стават. За къси могат да се нагласят, но да работят и на двете - трудно.
                              Последно редактирано от sparkybg; 17-03-09, 14:42.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                До: Сини светлини?

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                2см е катастрофално много, за да се фокусира като свят, рефлекторът ще трябва да е 1м. За охлаждането нямаме шанс без топлинни тръби. Всичко друго ще прави сянка.
                                Ми, точно затова ще трябва да има кондензер, а самия диод да е вкаран в лъскава отвътре тръба, на края на която е кондензера. 10-ина сантиметра ще свършат работа. След кондензера, разсейваща леща, и прозорче, евентуално.

                                И стана манджа с праз.

                                Иначе за сянката - говоря за 2 диода, лепнати от двете страни на например 7мм дебела медна шина. Шината лепната върху радиатор, който е зад фара, с вентилатор - водоустойчив. Би станало прилично компактно.

                                По тоя начин единия севт нагоре - за къси, а другия надолу - за дълги. При дълги, се пускат и двата, с редуцирана мощност, за да свети и на близо, и надалеч.

                                Надявам се сега ме разбра?


                                ...ама това си е само чесане на езици. То е ясно че няма да дам 600 кинта само за пробата, успеха от която и на мен ми се струва силно съмнителен.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X