Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LED /светодиодни/ фарове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • При сегашните условия и двете довеждат до сигурен рак на джоба.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • Мани рака на джоба, от това не се обеднява - оглупява се.
      Ето тук един добре образовен човек е обяснил болестта наречена ксенон. Лошото е че гъзетата не четат а хвърлят пари на боклука.

      http://www.bmwpower-bg.net/forums/vi...F1%E5%ED%EE%ED
      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

      Коментар


      • Все пак автора пише:
        Ксеноновите светлини са създадени, за да не изморяват очите на водачите при продължително шофиране. При HID светлината ЛИПСВА синият и инфрачервеният спектър, които "де-факто" са главният причинител на умора и главоболие у водачите.
        Това за оригиналните светлини, за ментерляците е обяснил отделно.
        Хубави или лоши с ксенон ще карат все повече хора, но ако се върнем на темата ксенонова лампа много по-трудно ще я подкараш при кал и вода в изобилие заради високите напрежения в отделните запалителни устройства. Там вече как ще ги изолират не знам

        Коментар


        • Аз мисля че е редно мертерляците (както си написал) да се забранят със закон, защото освен себе се и нас ще избият тия изроди. Не знам дали си карал кола с ксенон менте но ще ти кажа че отпред нищо не се вижда, да не говорим за умората.
          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

          Коментар


          • Никога не съм карал с ксенон, но все по-често карам срещу ксенон та знам за какво говориш!
            Аз лично съм си доволен от оригиналните фарове + 2 допълнителни халогена за всеки случай. НЕ съм доволен само при дъжд или по-скоро при мокър път. Все едно че изгасват! Чудя се дали е така с ксенон и LED фарове?!?

            Коментар


            • Когато караш с ксеноновите ментета при мокър път е все едно с изгасени фарове. Качествената халогенна лампа свети несравнимо по добре. Но да не се впускаме в подробности за да не разваляме на някои хора бизнеса.
              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

              Коментар


              • Ебати ужаса е в онова описание. Кажи-речи всяко изречение е дълбоко невежество. Вече няма научно-популярна литература, има само рекламна. Повръщачка.
                Кво се вълнувате толкова? Ментето си е менте, правилното си е правилно. Все едно дали ксенон или гвоздеи. Правилните ксенони са с 4 000 - 4 500 Келвина цветна температура, правилна колба и правилна оптика. Това определя къде ще свети. Оптиката е част от колата, колбата и електродите са съобразени с нея, геометрията е малко или много стандартизирана. Тоя газ свети от 3 000 май че, до към 10 - 12 000 Келвина. Това грубо казано е цвета. 6 000 вече не вършат никаква работа в колата, това е много виолетово.
                Така че остава да се избират само тия Келвини. Предполагам че има дебили, които са сигурни че колкото повече - толкова по-добре, от там сигурно е тръгнала и кашата.

                Коментар


                • Ма ти не знаеш ли, най се кефат на тия дето са между 10 и 16 хил. келвина. Те най хубаво светели.
                  http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                  Коментар


                  • Не ща Келвини, искам повече Лумени!!!

                    Коментар


                    • Хм. Свързани са силно непряко ...
                      Лумените също не могат да са колкото и да е, те също са по БДС. На нам си колко метра от колата е те тука толкова, отгоре - нула, отстрани - толкова. Има едни нарочни диаграми.

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от Стефан
                        Има едни нарочни диаграми.
                        Които никой не спазва и се налага от време на време да ги чертаем с бухалка
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от Стефан
                          Хм. Свързани са силно непряко ...
                          Лумените също не могат да са колкото и да е, те също са по БДС. На нам си колко метра от колата е те тука толкова, отгоре - нула, отстрани - толкова. Има едни нарочни диаграми.
                          Да, така е, но те важат за пътната мрежа. А нали ние повече сме извън нея?!
                          Забелязвам на разни крушки по над 100W изрично да пише да се използват само извън пътя
                          Ето тук: http://www.autoe-xtras.com/popup2.php?id=480

                          Коментар


                          • Тях ги изхвърли. Освен да си топят цоклите и жиците, друго не правят. Типична история за балъци.
                            Осветеността зависи не от лампите а от оптиката. В случая автомобилни фарове. Това е огромен проблем, защото е пряко свързан с печалбите на транспортните фирми. Нищо не може да се направи.
                            Прожекторите ще светят и с 55 и с 60 вата, и с ксеноните. Но за да свети на 300 метра, или нашироко, или равномерно, или каквото друго ти трябва, трябва да е с друг осветител. Демек с други рефлектор и леща.

                            Коментар


                            • До: LED /светодиодни/ фарове

                              След като няколко пъти оставах без ток заради фаровете, които освен че не светеха гълтаха тока за около час при запален двигател.
                              Реших да пробвам с LED. Станаха перфектни много съм доволен. Пробвах да ги оставя включени за 24 часа при угасен мотор и след това паля нормално. акумулатора е 12V/20Ah. снимки от тестовете на : http://kalpakchiev.hit.bg/page1.html
                              Споделете опит дайте мнение.Поздрави

                              Коментар


                              • До: LED /светодиодни/ фарове

                                Преди време сложих на едно Пежо Парнтнер ксенон на 4300к. Виждаше се много добре и не заслепяваше насрещно движещите се,защото ги бях регулирал. В мокрото светеше в пъти по-добре от оригиналните крушки за модела. НО пак казвам 4300к. Макс лумени за крушката,а не 5000000000000к дето свети лилаво-бледо и на пътя става черна дупка.


                                Сега на Санта Фе-то пак имам 4300 и свети повече от перфектно- свети на по-далече от заводските круши и полето е по-широко,естетвено фаровете са регулирани в сервиз,за да не преча на колегите. Между другото съм стандартно с лупи. Това не е реклама,поради непосочването на фирмата, от която съм закупил комплекта. Само ще кажа,че е с 2 години гаранция.
                                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                                Volkswagen Bora AKL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X