Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LED /светодиодни/ фарове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Каквото и да правите, не забравяйте за охлаждането, херметизацията и насочването на диодите един спрямо друг. Ватови диоди има на много места, има и чипове за стабилизация и управление. Най-популярни са на Максел.

    Коментар


    • #17
      Стефане, ти баща, ти майка, помагай с информация че не си е работа с тези американски стандарти в българските калиштаци... Сега съм сложил допълнителни фарове, ама нали се сещаш че не е това което трябва да е...
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        LED

        Може да измислим цена специална - без филтрите и без чантата за около 350 лева.
        Show must go on!
        LZ1VES

        Коментар


        • #19
          Двата - 700, къси-дълги (4бр) - 1400... и така и така ще го разглобя за да го напасвам в съществуващия фар - не е икономически обосновано уви... Ще колхозя нещо...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            LED

            Е, така е, все пак са професионални - не променят цветовете, с гарантирана цветна температура и изравнен спектър.
            Show must go on!
            LZ1VES

            Коментар


            • #21
              Знам, така че ще минем на вариант "направи си сам"
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                Мисля, че не е много разумно да се инвестират такива пари в светодиодни фарове сега. Така или иначе те са бъдещето. Пред тях обикновените халогени са пещерно осветление с факли. LED фаровете сега се развиват и навлизат бурно и скоро цените им ще паднат драстично. Особено като се намесят китайците

                Коментар


                • #23
                  Чакам ги с нетърпение.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    Ей я общата идея:

                    http://www.qrz.ru/schemes/contribute...led/led4.shtml

                    http://www.qrz.ru/schemes/contribute...led/led3.shtml

                    После тръгват страхотиите тип

                    http://www.walterindustries.com/index.phtml?page=52009

                    Ама имам някъде нормалните БДСта за автомобилните светлини. С тях не е толкова зловещо.

                    Коментар


                    • #25
                      А как се решава въпроса с фокусирането - къси-дълги?
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        Най-лесно с реленце предполагам. Като на стария ксенон, мърда го спрямо фокуса.

                        Коментар


                        • #27
                          Нещо не мъ кефи... Предпочитам да са две отделни тела, лошото е че ще светят по еднакъв начин - светодиодите са еднакви с лупичка отпред...
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #28
                            А, мани това, няма как да набуташ толкова близо един до друг толкова диоди. В простите крушки двете жички са близо една до друга, освен това са малки. Тъкмо отместването им спрямо фокуса на различни места прави къси-дълги, не разликата в мощността. А диодите са големи, не можеш да използваш направо щатната оптика. Те нито ще се окажат във фокуса на параболата на рефлектора, нито кривото предно стъкло ще разпредели светлината им равномерно. Изобщо, в обикновенните фарове светлината от крушката право напред само пречи. Хем много.
                            Едно време имаше ксенон за дългите. После взеха да дръпват с електромагнит същата лампа на друго място спрямо фокуса, демек къси, и това се казваше биксенон. Сега май е нещо друго. Там две лампи ли, или една с три електрода, неква такава шашкъния. Но така или иначе имаш възможно най-малки и ярки източници на светлина на две различни места.
                            С диодите проблема става друг. Геометрията на светещият участък е друга, но пък не ти трябва да криеш тъмното петно като което се прожектира спиралата на жичката. По идея можеш изобщо да изхвърлиш рефлектора, на наредиш много диоди без промеждутъци между тях, и да използваш само колимиращ обектив. Демек да светиш право напред. през подходяща фокусираща леща. Добре, ама за да не се разсейва много бързо снопът, светещата площ трябва да е голяма. Колкото по-голяма, толкова по-добре. Ако е малка можеш да направиш каква да е дългофокусна оптика, и да ти свети и на километър, ама ще свети само там. А между тебе и далечното светло петно ще имаш тъничък конус светлина и тъмна зона. В която с голяма печал ще газиш невидими голфове, употребили граждани, бабички и блондинки.

                            Коментар


                            • #29
                              Много правилно си ме разбрал значи...и какво ще правим?
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #30
                                Де да знам ... Аз все не мога да намеря даже задни военни фарчета за УАЗ, те са кръгли и херметични. Като за начало на експериментите по опитомяване на диодите.
                                А като за фарове ... Или чакаме някоя фирма да направи прилични кръгли, които да стават по размери като за нас и ги приватизираме, или намираме отнякъде купчина пари и правим своя разработка. Методиката е известна, остава само да смятаме и да опитваме. Обаче то и оптици не останаха, а който е още жив няма да ни направи куп лещи за мерси ...(((
                                С прожектор по-може да се опита, търсач. Там си е просто лъч, колкото може по-дълъг, и толкова. На шосето е забранен, след него си е наша работа. Корпусите на диодите през изолираща паста право на корпуса на прожектора с разни ребра да го охлажда, една тумбеста колиматорна леща отпред, ръчка да се върти насам-натам, и А бе, ти виждаш ли нещо ей там?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X