Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Акумулатори - разновидности и технология

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    [quote="Паджеровод"]

    Просто и надеждно на пръв поглед. Трябва постоянно да ти е в акъла на кой акумулатор си, щото ако забравиш дълго за единия не е добре.

    С 4 яки диода става автоматиката ама ми е трудно рисуването...
    Според мен на 3 месеца превключване за по седмица е достатъчно - за резервния, все едно не си карал джипа през това време..

    Мисля, че се сещам какво имаш впредвид с диодите, но аз искам тотално да откача единия, за да не го "повлече" основния примерно от лебедка и неработещ двигател и т.н...

    Коментар


    • #47
      Микбо не пие ... ТОЛКОВА богатите хора не пият по принцип.
      Значи се връщаме в 10-ти клас ... Всяка клетка на акумулатора е направена от огромно количество паралелни елементарни галванични елементи, рязането и заваряването са друга работа.

      Коментар


      • #48
        Първоначално публикуван от Стефан
        Всяка клетка на акумулатора е направена от огромно количество паралелни елементарни галванични елементи
        Сигурен ли си?
        Защото както знаеш символа за галваничен елемент е -ІІ- и доколкото се сещам галваничните елементи се изобразяват с по 1, 2 3 или еди колко си символа всеки е отделна клетка с постоянно напрежение от 1,4 В, в зависимост от напрежението и последователната връзка!
        Значи физиката разглежда галваничния елемен с напрежение 1,4 В, ако бяха паралелно свързани щяха да бъдат безброй х 1,4 В...

        Коментар


        • #49
          Аслъ елемента на Галвани е 1,25 V за двойката олово-цинк и нормална плътност на електролита. А не е 1,4 ами 1,45 V - напрежението на превъзбудената система която тръгва да работи като ценер. Демек ограничава напрежението за сметка на загуба на енергия по други канали. Човешки казано - тогава и кипва.

          Коментар


          • #50
            Първоначално публикуван от Стефан
            Аслъ елемента на Галвани е 1,25 V за двойката олово-цинк и нормална плътност на електролита.
            О.К. значи това е една клетка!
            А паралелно свързване е когато имаме свързани няколко клетки...
            Твоите безброй "паралелни връзки" са всъщност само конструкция на галваничния елемент..

            Коментар


            • #51
              Ъхъъ. И всичко работи. Сега се сещаме за идеята на интегралното смятане. Поне интуитивно трябва да е разбираема, Нютон е работил преди повече от три века а квадратурата на кръга е сметната преди двайсе и няколко века. От тогава насам благодарение на уокмените и Биг Брадър човечеството е поумняло. Щом паралелното свързване работи в клетка от безброй елементи на площ от четвърт квадратен метър, колкото е типичната площ на акумулаторните клетки, значи с поправките описани от Микбо работи и в макро вариант. Ето с такива там загуби.

              Коментар


              • #52
                Колко Ah акумулатор ти трябва?
                ми незнам ! 2,7 TDI-какъв става за лебедка?
                PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                0899187766

                Коментар


                • #53
                  Някой чувал ли е за двупозиционен ключ-маса, демек прехвърля маса между два акумулатора и шаси?

                  Коментар


                  • #54
                    Първоначално публикуван от churov
                    Колко Ah акумулатор ти трябва?
                    ми незнам ! 2,7 TDI-какъв става за лебедка?[/quote]


                    Само двигателя ли ще вадиш с лебедката? Дай маса на автомобила за да ти подберат лебедка, оттам консумация, оттам акумулатор, оттам - алтернатор и т.н....

                    Коментар


                    • #55
                      Що се заяждате с човека бе? 100 амперовите стигат. Само маниаците слагат 200 амперови, ама това ако има място, щото той и тежи ...
                      Виж динамото - колкото повече, толкова по-добре. Ама то пък товари мотора((

                      Коментар


                      • #56
                        Първоначално публикуван от churov
                        Колко Ah акумулатор ти трябва?
                        ми незнам ! 2,7 TDI-какъв става за лебедка?
                        Размерите на акумулатора също имат значение особено ако няма много място около него. Ето пример за капацитети и размери:

                        45Ah 207 х 175 х 190мм 13,6кг. 110,00 лв

                        55Ah 242 х 175 х190мм 16,2кг. 126,00 лв

                        65Ah 278 х 175 х 190мм 18,4кг. 148,00 лв

                        85Ah 353 х 175 х 190мм 22,6кг. 186,00 лв

                        Акумулаторите са "гелови" 24 месеца гаранция, живот 10 години. Монтират се във всякакво положение.
                        VPetrov.photography

                        Коментар


                        • #57
                          VOLK ,въпросът ми беше към V PETROV итой знае за какво става реч !
                          предложението на Стефан ми хареса . дай ми моляте ТТданни на
                          100 аh.9000lb okол1800 kg.
                          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                          0899187766

                          Коментар


                          • #58
                            Венци може ли да дадеш информация и за стартовия ток, и ляв/десен плюс. И каква марка са?

                            Коментар


                            • #59
                              Всички налични са с десен плюс. Марката е Topla - словенски. От известно време използвам само такива и съм изключително доволен от качеството...
                              VPetrov.photography

                              Коментар


                              • #60
                                Първоначално публикуван от VPetrov

                                Размерите на акумулатора също имат значение особено ако няма много място около него. Ето пример за капацитети и размери:

                                45Ah 207 х 175 х 190мм 13,6кг. 110,00 лв

                                55Ah 242 х 175 х190мм 16,2кг. 126,00 лв

                                65Ah 278 х 175 х 190мм 18,4кг. 148,00 лв

                                85Ah 353 х 175 х 190мм 22,6кг. 186,00 лв

                                Акумулаторите са "гелови" 24 месеца гаранция, живот 10 години. Монтират се във всякакво положение.
                                Венци, може ли да се провери какъв е моя акумулатор, преписвам дословно маркировката..

                                delphi 110 Ah R.C. 195 min CCA (-18C) BCI 800 partN 19001340 YGD 100860

                                Предварително благодаря за помоща!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X