сега като се загледам... или схемата е непълна или това е някакво недоразумение... Смисъл от подобна схема ще има само ако при включването на "резервния" акумулатор, се изключва основния... Би трябвало релето да е 2-поз. /ON-ON/ и а превклячва от единия към другия акумулатор, а не просто да свързва "резервния"
Свързването "паралелно" е често използвана система, но тогава не се слагат никакви релета... Двата акумулатора трябва да са еднакви и се сменят заедно... Ефекта е като един акумулатор с 2х капацитет и 2х стартов ток... Мойта Тойота беше така /и още е
/
Свързването "паралелно" е често използвана система, но тогава не се слагат никакви релета... Двата акумулатора трябва да са еднакви и се сменят заедно... Ефекта е като един акумулатор с 2х капацитет и 2х стартов ток... Мойта Тойота беше така /и още е
Коментар