Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтиране на втори алтернатор(динамо)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Монтиране на втори алтернатор(динамо)

    Не знам точно,трЕбва ми кило боб...
    Какво пише на моторчетата на перките?
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #17
      До: Монтиране на втори алтернатор(динамо)

      перка електрическа поне 15 ампера има и по мощни.една обикновена халогенна крушка е между 3 и 5 ампера.на светлина или 10 ампера двата фара.за консумация на цял автомобил отиват поне 15 до 20 ампера.според мен по добре акумулатора да е поне 100ампера или два аккомулатора по75ач

      Коментар


      • #18
        До: Монтиране на втори алтернатор(динамо)

        Ампер и ампер/час са две различни неща...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #19
          До: Монтиране на втори алтернатор(динамо)

          Ей, диваци! Всички да четат половин час физика за VІІІ клас!
          Крушките по стандарт са 55 вата за късите и 60 за дългите светлини. 60 вата на 12 волта са 5 ампера.
          Ако динамото спира мотора като тръгнат вентилаторите, значи акумулаторът ти е мъртъв. Или нещо по контактите не е в ред, но акумът така или иначе не работи.
          Не се слагат по много генератори, щото тежат, трошат мотора като се тръскат и става мазало с ремъците. Слагат по един мощен, от какво ли не. Върхът на сладоледа е новият Зилов за 110 А, който дава реално 140. И в УАЗа се слага лесно.
          Паралелното пускане на два генератора не е най-приятното електрическо развлечение. Американците много си падат по тия глупости. Нали луд на шарено се радва, та съм виждал комплект - плоча с 12 динама за тунинг на камион. Имаше по едно време новогодишна реклама на кока кола. гордостта им е че тоя камион не е фотошоп, ами наистина носи и свети с всичките лампи.

          Коментар


          • #20
            До: Монтиране на втори алтернатор(динамо)

            Нещо и аз да кажа по въпроса. Та големия акомулатор в никакъв случай не е добро решение когато алтернатора ти е малко ампери, дори напротив. Той неможе да се дозарежда и от там започват проблемите.
            Зарко слагай як алтернатор и да нети пука разликата в мощността няма да я осетиш на мотора.
            А за ватите - 1W=1V.1A Така се преобръщат ватовете в ампери. Вадиш си на перките данните те са ватове и ги превръщаш в ампери и си готов.
            Лек ден и късмет
            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

            Коментар


            • #21
              До: Монтиране на втори алтернатор(динамо)

              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              Ей, диваци! Всички да четат половин час физика за VІІІ клас!
              Крушките по стандарт са 55 вата за късите и 60 за дългите светлини. 60 вата на 12 волта са 5 ампера.
              Това е ясно

              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              Ако динамото спира мотора като тръгнат вентилаторите, значи акумулаторът ти е мъртъв. Или нещо по контактите не е в ред, но акумът така или иначе не работи.
              Това и аз го установих след опитите.

              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              Слагат по един мощен, от какво ли не. Върхът на сладоледа е новият Зилов за 110 А, който дава реално 140. И в УАЗа се слага лесно.
              Кой е тоя новия ЗИЛ-ов? Нещо марка,модел характеристика няма ли да ни кажеш.

              И как ще дават 140 при положение,че е 110 амперов
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #22
                До: Монтиране на втори алтернатор(динамо)

                Първоначално публикуван от Kaishin Преглед на мнение
                перки според теб колко А дърпат на око
                На тях трябва да пише нещо или ватове или ампери и колегата Дини ти е дал по нагоре формулата и си търсиш това което те вълнува.

                Ако не взимаш един ампермер и закачаш и мериш,ама внимавай как го закачаш-винаги последователно щото има много малко съпротивление и един вид правиш късо и гори
                Последно редактирано от Tsvetan; 13-07-07, 10:45.
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #23
                  До: Монтиране на втори алтернатор(динамо)

                  Според мен електрическа перка консумира поне 25А.
                  Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Монтиране на втори алтернатор(динамо)

                    Е зависи от перката.

                    Ладова дърпа 10А.
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Монтиране на втори алтернатор(динамо)

                      нищо не пише на тях но мисля че дърпат страшно много, акумулатора ми е бош силвър почти нов динамото ми зарежда 14.20в само при продължително каране 50-60-70 км от постоянното пускане на перките се изтощава акумулатора, който е в багажника и има 3-4 метра кабели до отпред по 35 квдрата данеби там да е проблема аз имам бош силвър 100 ампера акумулатор но мисля че ако го сложа 55 или 80 А динамо няма да могат да го заредят добре

                      Коментар


                      • #26
                        До: Монтиране на втори алтернатор(динамо)

                        Първоначално публикуван от Kaishin Преглед на мнение
                        нищо не пише на тях но мисля че дърпат страшно много, акумулатора ми е бош силвър почти нов динамото ми зарежда 14.20в само при продължително каране 50-60-70 км от постоянното пускане на перките се изтощава акумулатора, който е в багажника и има 3-4 метра кабели до отпред по 35 квдрата данеби там да е проблема аз имам бош силвър 100 ампера акумулатор но мисля че ако го сложа 55 или 80 А динамо няма да могат да го заредят добре
                        Ще могат но за по дълго време, акумулатора дърпа голям ток само когато е изтощен нацяло, колкото по зареден е толкова по малък е тока който дърпа така че едва ли ще стигнеш до консумация над 80А а дори и да стигнеш не му пречи че го зареждаш с по малко, там проблема вече е за алтернатора ако се натоврва продължително време на максимум дали ще издържи ...
                        Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

                        Коментар


                        • #27
                          До: Монтиране на втори алтернатор(динамо)

                          Да, баш там са ти ядовете. 3 метра жици са максимумът, и то за кабели да дадеш ток на някого - значи за кратко. И мойте триметровите по 35 квадрата омекват през зимата докато запали някой дизел. Ако са по-дълги падът е върху тях, чиста беля.
                          Разните вентилатори пият от 15 до 25 А квито съм виждал.
                          Ей ти го зиловото динамо:

                          http://avto-generator.ru/generator/4052.3771-41/

                          http://www.russkiedorogi.ru/catalog/...erator_21.html

                          По номера (4052.3771-41) може да търсиш и друго за него. В Газелата на Царевски живя цяла година. Повече от тая реклама няма. Тя е ВАРЕМ-ът на Нивите. Аццко място.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Монтиране на втори алтернатор(динамо)

                            За зареждането на акомулаторите най-важен е зарядното напрежение.На стандартните киселинни всеки знае че е от 13,9V до 14,2V а на геловите/необслужваемите/ поради спецификата на химическия процес зарядното напрежение е от 14,4V до 14,6V. Ако това небъде спазено колкото и мощен генератор да слагате няма да има смисъл.
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар


                            • #29
                              До: Монтиране на втори алтернатор(динамо)

                              Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                              За зареждането на акомулаторите най-важен е зарядното напрежение.На стандартните киселинни всеки знае че е от 13,9V до 14,2V а на геловите/необслужваемите/ поради спецификата на химическия процес зарядното напрежение е от 14,4V до 14,6V. Ако това небъде спазено колкото и мощен генератор да слагате няма да има смисъл.
                              Малка поправка. Регулаторите варират от 13.6V до 14.8V
                              Tова съм виждал да се произвежда.
                              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                              Коментар


                              • #30
                                До: Монтиране на втори алтернатор(динамо)

                                Правил съм номера с двата генератора и мога да ви споделя опит. Най вероятно човека си има още един алтернатор (което е правилното) и иска да го използва. Ако ги хвърли и двата и си купи друг мощен е икономически неизгодно.
                                Изходите на двата алтернатора се връзват на една точка, където е бил до сега вързан единия. Вътре в себе си те имат диоди, които не дават да течат изравнителни токове между двата и по какъвто и начин да си пречат.
                                По -интересен е номерът с реле-регулаторите. Ако са вградени не може да им се въздейства. Но ако са външни добре е единият да се настрои на 14.2V, а другия на малко по-ниско - да кажем 13.5V. По този начин при нормална консумация работи (произвежда ток) първият, а при големи натоварвания се включва и втория да помага.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X