Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с печка Webasto

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Продавам печка Webasto, бензинова.

    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
    Да наистина не пали ако температурата на антифриза е над 65 градуса, но не се държи като мъртвец, а стартира процедурата и веднага се гаси.
    Моята се държи точно като мъртвец ако е топла колата, и според мен така е правилно. Но явно зависи от модела на печката. Не виждам защо е нужно изобщо да се пали и гаси ако температурата е висока.

    Коментар


    • #32
      От: Проблеми с печка Webasto

      Първоначално публикуван от ngs777 Преглед на мнение
      Добре де,ето мойта пали,но пуши много.Вчера преди да я сваля е закачих (едно приятелче има софт за тях)и каза repeating flame out и целия ауспух е в нафта защо ли?
      Има едно киче което не знам точно за какво служи но знам че като е за смяна и пуши така. Моята в момента е така....запалва ама става майко мила от димилка. Но ако в момента на стартиране на печката я угася и после я запаля пак - няма проблем втория път. Та казаха ми че това киче е за смяна, но демонтажа ми е мноого сложен и смятам да го правя лятото.

      http://www.ebay.de/itm/Webasto-Vlies...item4cebad782f

      Коментар


      • #33
        От: Проблеми с печка Webasto

        Както съм писал в друга тема и Аз съм притежател на такава екстра-Вебасто Термо Топ S бензин. Много ми се искаше да я пробвам на дизел на се отказах по следните причини:
        1. Имах такава от по-стария модел на предишния джип, пробвах я на дизел. Запали но много пушеше и леко, леко заглъхна и изгасна.
        2. Вдокументация за Вебасто AIR TOP видах, че дюзата за дизел е ф 2 мм, а за бензин ф 1 мм и това предизвика съмнения в мен за качеството на работа на отоплителя.
        3. Тука във форума/не намирам темата в момента/ друг колега питаше дали е възможно отоплител на бензин да работи на дизел или обратно беше но по важно бе отговора: възможно при смяна на софтуер и свещ.
        Причините заради които желая да работи на дизел е да я захраня с гориво от джипа. Сега съм изработил отделно резервоарче около 2 литра. Дразнещо е непрекъснато да проверявам дали в него има гориво. След като прочетох темата съм навит да я тествам на дизел. Въпроса е къде да монтирам тройник за гориво преди или след горивния филтър на колата? Как сте го направили на вашите джипки, имали ли сте проблеми и ползвате ли допълнителни клапанчета за гориво.

        П.П. При моя отоплител външна гориво-подкачваща помпа нямам, а нямам и свободни проводници или букси. Възможно ли е да е вградена или в момента системата работи на самотек? Поздрави.
        MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

        Коментар


        • #34
          От: Проблеми с печка Webasto

          Здравей! В тази тема на втората страница : http://www.offroad-bulgaria.com/show...hlight=webasto
          с колегата elbgt разискваме начина на захранване. Аз моята я захраних като прекъснах връщащото гориво, и сложих един горивен филтър за 10 лева като резвервоар за печката. Така винаги е пълен с половин литър нафта, която стига за повече от час работа на печката (по документи). Така или иначе за сега повече от 50 мин. не се е налагало да работи сутрин. Ако не забравя утре ще ударя една снимка ако имаш интерес.

          Коментар


          • #35
            От: Проблеми с печка Webasto

            Във връзка с горния пост мисля, че ще е добре да доутичня как се развиха нещата с моето захранване на печката. Първоначално предполагайки, че обратното гориво се излива в резервоара някъде високо и няма начин да го ползвам без да монтирам междинен резервоар (както в предния пост) прекъснах веригата на горивния филтър. И понеже там налягането достига 5-7 бара се подсигурих като преди печката монтирах карбураторен редуктор за налягане на горивото. Всичко се подкара ОК, но в един прекрасен ден настана смрад на нафта и се оказа, че мембраната на регулатора не е устискала на налягането и се е скъсала. Затапих нафтата преди нея и останах без печка. Поръчах мембрана и от Илиенци се снабдих с регулируем регулатор за гориво за инжекцион. С него първо пинижавах налягането до 1 бар преди карбураторния регулатор. Така изкара още малко и пак се спука въпросната мембрана. Писна ми свалих резервоара с намерението да видя каква е сондата за обратно гориво и да я удължа. С голяма изненада установих, че всъщност сондата за обратно гориво е изведена в долната част на горивната помпа на милиметри от точката от която същата помпа засмуква гориво. Вързах печката директно през тройник за обратното гориво и проблемите приключиха.
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • #36
              От: Проблеми с печка Webasto

              Колеги да ви вкарам един бонус.По автокъщите има доста автомобили с монтирани допълнително отоплители(сухи и мокри).Автоджамбазите ги продават за около 300лв.тъи като купувачите не оценяват "печката" като екстра.Пробвате пазарите се плащате и си я сваляте.Успех.

              Коментар


              • #37
                От: Проблеми с печка Webasto

                Aз моята съм я вързал с тройник преди горивния филтър възможно в най-ниската точка и не съм имал проблеми (понякога работи около 1ч).Мойта я паля с GSM-а и удобството е че може да нямаш пряка видимост.Вярно че нямам обратна връзка ,но за сега ме устройва(1-2 пъти съм имал проблеми с паленето,но си го обяснявам със състоянието на акумолатора,защото предимно джипката се използва за градска кола и не смогва да зареди акумолатора)

                Коментар


                • #38
                  От: Проблеми с печка Webasto

                  Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                  Е ти ме утрепа. Признавам, че дори не кликнах като видях, че сочи към английския ebay, защото съм ровил няколко пъти. Като им напишеш в търсачката "steel mate" излизат 20-ина артикула в т.ч. манерки, градинско осветление, фиби за коса, пасти за полиране, но нито една аларма. Ами ако до 10-ти няма при моите хора минавам на твоя вариант. Благодаря за линка.
                  Какво стана, докараха ли SM 898 ще трябва и аз да купувам?

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблеми с печка Webasto

                    Последно за утре обещават да са в продажба.
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблеми с печка Webasto

                      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                      Последно за утре обещават да са в продажба.
                      За топ спийд ли става въпрос?

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблеми с печка Webasto

                        elbgt какво стана докараха ли алармите или да викам една от ибей?

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблеми с печка Webasto

                          Докараха и едвам се добрах до една бройка. А бях обещал и на приятел.
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проблеми с печка Webasto

                            Някой ако чуе ..някъде такава аларма Steel Mate 898G , да каже..веднага вземам една, че нещо са изчезнали от Българския пазар, само в ebay я намирам .

                            Коментар


                            • #44
                              От: Проблеми с печка Webasto

                              Момци,я кажете кака да запусна за проба едно дизелово термо тор Z.Свалено е от МПС-то и искам да проверя дали ще заработи.Към него няма горивна и циркулационна помпа,но може да мо се подаде гориво на самотек,а циркулацията ще я измисля с отделна помпа от Мерцедес или БМВ.
                              Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Проблеми с печка Webasto

                                Не става без помпа. Това са плунжерни помпи-дозатори и работят с импулси, подавани от управлението. Сигурен ли си, че няма помпите? При тези печки са вградени.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X