От: Проблеми с печка Webasto
Намалага се уточнение. Трябва да се различават три основни състояния за неуспешен старт:
1. Състояние на "мъртвец". Ни звук, ни вопъл, ни стон. Печката не реагира по никакъв начин. Трябва да се пробва рестарт на електронния модул чрез разкачане на захранването на печката и да се пробва палене отново;
2. Неуспешен старт. Започва процедура по палене и след като не бъде регистрирано горене се преминава към процедура на гасене. Ясно се чуват циркулационната помпа, въздушната и по-късно горивната помпа;
3. Отказан старт. Частична реакция. Проявява се в краткорайно вдигане на захранването на термодатчика. Не започва процедура по палене, защото са налице някои от условията за отказ. Дефект в изпрителя (по народному - "подгревателна свещ") или по-висока от зададената температура на околната среда или на двигателя (само ако има монтиран датчик за температура на двигателя. Обикновено при фабрично вградените печки)
Различаването на тези три състояние е много важно за успешното справяне с евентуалния проблем.
Колега за съжаление не се занимавам нито с търговия, нито с ремонт на каквото и да било. С бюджет от 1000 лв спокойно можеш да купиш някоя втора употреба в неизвестно състояние и да и направиш пълна профилактика във фирмения сервиз в София. Каквото трябва сменяш с ново. Поне ще бъдеш спокоен че след това ще ти служи дълго време без проблеми. Аз лично останах впечатлен от вниманието и професионализма на тези хора. За каквато и част да попитах отговорът винаги беше "имаме го в склада". Демонтажа, ремонта и монтажа при мен приключиха за 40 мин. Колкото до GSM дистанционното моето мнение е че то е по-ненадеждно от RF-дистанционното. Е... вярно че докато си във Варна можеш да запалиш печката в София, но колко пъти ще ти се наложи да го правиш. Друго си е да не зависиш от оператори, обхвати и батерии. Днес пак говорих за тия пусти аларми Steel MAte 898. Сега пък ги чакали след 10-ти. Ако успея да се докопам до такава директно ще изхвърля фабричното дистанционно. Оказа се че има вариант и печката да палиш и отделно двигателя. В моя случай това е голяма екстра, защото печката грее двигателя и купето, но маслото в автоматичните скорости не, а след като мога да запаля и двигателя дори само в последните 2-3 мин. и тръгне циркулацията на маслото на скоростите през радиатора за антифриза ще се затопли и то.
Намалага се уточнение. Трябва да се различават три основни състояния за неуспешен старт:
1. Състояние на "мъртвец". Ни звук, ни вопъл, ни стон. Печката не реагира по никакъв начин. Трябва да се пробва рестарт на електронния модул чрез разкачане на захранването на печката и да се пробва палене отново;
2. Неуспешен старт. Започва процедура по палене и след като не бъде регистрирано горене се преминава към процедура на гасене. Ясно се чуват циркулационната помпа, въздушната и по-късно горивната помпа;
3. Отказан старт. Частична реакция. Проявява се в краткорайно вдигане на захранването на термодатчика. Не започва процедура по палене, защото са налице някои от условията за отказ. Дефект в изпрителя (по народному - "подгревателна свещ") или по-висока от зададената температура на околната среда или на двигателя (само ако има монтиран датчик за температура на двигателя. Обикновено при фабрично вградените печки)
Различаването на тези три състояние е много важно за успешното справяне с евентуалния проблем.
Първоначално публикуван от 0887504600
Преглед на мнение
Коментар