Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ксенонови светлини

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Ксенонови светлини

    Яворе(адаши сме), интересувам се за H4-биксенон, та въпроса ми е къде се извършва монтажа в София ако поръчам от теб
    И още нещо, което не ми е много ясно, до каква степен формата и модела на фара влияе върху осветяването-става въпрос за Пасат-2
    sigpic УАЗ-452

    Коментар


    • #92
      До: Ксенонови светлини

      Цвета е свойство на крушката. Оптиката на фара не го променя по никакъв начин.

      Ммм ... Щом е Н4, не е ли просто да се слага вместо щатната крушка?

      Коментар


      • #93
        До: Ксенонови светлини

        Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
        Яворе(адаши сме), интересувам се за H4-биксенон, та въпроса ми е къде се извършва монтажа в София ако поръчам от теб
        И още нещо, което не ми е много ясно, до каква степен формата и модела на фара влияе върху осветяването-става въпрос за Пасат-2
        Идеята е че фара трябва да отговаря на някакви стандарти, кои са и кой ги утвърждава, не знам.
        Твърди се, че понеже ксенона свети по-силно, ако фара не е предвиден за него, повече ще заслепяваш насрещните.
        Аз по лични впечатления не мисля че това винаги е вярно. Просто някои фарове стават, други не.
        Във всеки случай на твое място бих си проверил фаровете после, и ако се налага бих ги отрегулирал. Много хора не го правят, даже някои умишлено ги вдигат "малко". Повечето от "по-модерните" фарове, с гладно стъкло, дето разчитат само на рефлектора, лично според мен, нямат никакъв проблем. Дали са предвиждани за ксенони не знам.

        А иначе тук никой не проверява все още, защото са неграмотни, или просто не са се усетили че може и така да ни доят. Нито пък като съм ходил на праглед някой е гледал. Само гледат дали свети. Не знам в чужбина как е, но щом правят проверки на ходовата част с т.нар "куротресина" демек ти клатят колата и оглеждат за луфтове, може би и това биха проверили.

        Ако познаваш някой катаджия - питай го и кажи каква е хавата.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #94
          До: Ксенонови светлини

          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
          Цвета е свойство на крушката. Оптиката на фара не го променя по никакъв начин.

          Ммм ... Щом е Н4, не е ли просто да се слага вместо щатната крушка?
          Точно така. При монтажа на Н4 се смена крушката и всички останали кабели са на букси. Всеки дори и неграмотен може да си го монтира сам.
          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

          Коментар


          • #95
            До: Ксенонови светлини

            Ясно. Значи такива ми трябват и на мене.
            Те са би-, нали така?

            )) Силата на светенето и заслепяването нямат нищо общо. Могат да те заслепят и с велосипеден фар.
            Фаровете се проектират и произвеждат така, че да светят не по-малко от и не повече от в стандартизираните зони. В щатите с това се занимават две организации, в европа една, в Русия още една. Американските и европейските фарове светят различно. Нито едната система няма изразени преимущества пред другата.
            Геометрията на оптиката, цокълът на крушката и мястото в нея което свети са свързани еднозначно. Щом крушката е произведена с такъв цокъл, значи източникът на светлина е във фокусите (за къси и дълги) на оптиката с такъв щекер.
            В крайна сметка заслепяването е въпрос само на лошо регулирани фарове. Ако някой го прави нарочно - няма нужда от фишове и точки. Палката по ташаците. Това е пряко и съзнателно покушение срещу останалите участници в движението. И пешеходците. Вдигнатите фарове вече не светят в близката зона - пешеходците изчезват.

            Коментар


            • #96
              До: Ксенонови светлини

              )) Силата на светенето и заслепяването нямат нищо общо. Могат да те заслепят и с велосипеден фар.
              Фаровете се проектират и произвеждат така, че да светят не по-малко от и не повече от в стандартизираните зони. В щатите с това се занимават две организации, в европа една, в Русия още една. Американските и европейските фарове светят различно. Нито едната система няма изразени преимущества пред другата.
              Геометрията на оптиката, цокълът на крушката и мястото в нея което свети са свързани еднозначно. Щом крушката е произведена с такъв цокъл, значи източникът на светлина е във фокусите (за къси и дълги) на оптиката с такъв щекер.
              В крайна сметка заслепяването е въпрос само на лошо регулирани фарове. Ако някой го прави нарочно - няма нужда от фишове и точки. Палката по ташаците. Това е пряко и съзнателно покушение срещу останалите участници в движението. И пешеходците. Вдигнатите фарове вече не светят в близката зона - пешеходците изчезват.[/quote]

              Съгласен. Обаче факторите не са само регулацията на фаровете.

              Пример: Преди години карах лада самара. Със сменени крушки, вместо 60/55W - 100/90В. Бяха в идеално състояните, регулирани като по книга, даже леко по-ниско, точно заради крушките. И... осветяваха ми пътя добре, но пък знаците/табелите ми вадеха очите.
              Сега карам шкода фабия, със стандартни фарове и крушки 55В, и ми осветяват пътя по-добре от ония със 100 ватовите.

              Сам се сещай къде е отивала разликата. Във всеки случай не където трябва.

              Наблюдавал съм например, къде светят моите, когато карам близо зад някой - еми рядко се качват повече от една педя над задния му номер (примерно на хеджбек кола, ала голф), а най-редовно се намира по някой зад мен, дето ми вади очите и от трите огледала.

              При добре конструиран фар, в добро състояние, добре почистен и добре регулиран, естествено че проблем не би трябвало да има. Но дори и всичко да е спазено пак ако се замърсят, слоя гняс действа като разсейвател.

              Айде сега кажи ми колко коли са с такива фарове? И колко въобще се проверяват? И не винаги е нарочно. Някои хора изобщо не си дават сметка как им светят фаровете.

              На шкодата бих ги сменил без всякакво съмнение че ще навредя на някой, пък и ако ги мерят съм почти сигурен че ще са в норма. Карам сравнително рядко нощем, и за мен инвестицията е неоправдана. Не и за момента. Обаче на три четвърти на "голфаджиите" изобщо не им дреме. Там е проблема. За щастие обаче повечето си слагат боядисани в синьо халогенки, та да са "по в час". Виж музика за 2000лв., на таратайка за 1000 по-може.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #97
                До: Ксенонови светлини

                А, и малко въпросче, че нещо се омотах:

                Биксенон ще рече:

                1. Крушка с ксенон за къси и халоген за дълги.
                2. Крушка с един ксенон, и променлива геометрия.
                3. Крушка с два ксенона, единия за къси, другия за дълги, с една електроника и за двата, демек пали съответния в зависимост от това на какви светлини си, демек не могат да светят едновременно.
                4. Крушка с два ксенона, с отделна електроника за всеки, демек като си на дълги светят и двата.

                За колите с отделни крушки за къси и дълги работата е ясна. Въпроса е за тия, дето са с H4 например.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #98
                  До: Ксенонови светлини

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Наблюдавал съм например, къде светят моите, когато карам близо зад някой - еми рядко се качват повече от една педя над задния му номер (примерно на хеджбек кола, ала голф), а най-редовно се намира по някой зад мен, дето ми вади очите и от трите огледала.
                  Прав си колега, но не забравяй височината. Не е едно и също зад теб да спре спортен автомобил, джип, или камион. Фаровете се регулират на нива, но когато застанеш пред тях на 30см. няма как да ги видиш от ниско
                  LZ1HKW
                  Реглаж на преден и заден мост
                  My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                  Коментар


                  • #99
                    До: Ксенонови светлини

                    Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
                    Прав си колега, но не забравяй височината. Не е едно и също зад теб да спре спортен автомобил, джип, или камион. Фаровете се регулират на нива, но когато застанеш пред тях на 30см. няма как да ги видиш от ниско
                    Абсолютно. Говоря за коли с горе-долу еднаква височина на фаровете. Естествено че ако зад мен е джип/камион/бус и т.н. е неизбежно. Но това само ако е плътно зад мен. Ако е на по-голямо разстояние нещата би-трябвало да си дойдат на мястото, ако всичко е както трябва. Те нали така се и регулират - на определено разстояние отговарят на определени изисквания. И обикновено на всяко возило си го пише в книжката.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • До: Ксенонови светлини

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      А, и малко въпросче, че нещо се омотах:

                      Биксенон ще рече:

                      1. Крушка с ксенон за къси и халоген за дълги.
                      2. Крушка с един ксенон, и променлива геометрия.
                      3. Крушка с два ксенона, единия за къси, другия за дълги, с една електроника и за двата, демек пали съответния в зависимост от това на какви светлини си, демек не могат да светят едновременно.
                      4. Крушка с два ксенона, с отделна електроника за всеки, демек като си на дълги светят и двата.

                      За колите с отделни крушки за къси и дълги работата е ясна. Въпроса е за тия, дето са с H4 например.
                      Когато фара е H4 без допълнителна секция за дълги светлини,би ксенона е една крушка с променлива геометрия-измества фокуса.-поне така ми обясниха от "Ксенон център"
                      sigpic УАЗ-452

                      Коментар


                      • До: Ксенонови светлини

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        А, и малко въпросче, че нещо се омотах:

                        Биксенон ще рече:

                        1. Крушка с ксенон за къси и халоген за дълги.
                        2. Крушка с един ксенон, и променлива геометрия.
                        3. Крушка с два ксенона, единия за къси, другия за дълги, с една електроника и за двата, демек пали съответния в зависимост от това на какви светлини си, демек не могат да светят едновременно.
                        4. Крушка с два ксенона, с отделна електроника за всеки, демек като си на дълги светят и двата.

                        За колите с отделни крушки за къси и дълги работата е ясна. Въпроса е за тия, дето са с H4 например.
                        Крушка с един ксенон с променлива геометрия.
                        Крушка с един ксенон с променлива геометрия и халоген за дълги.
                        Няма фабричен фар с две ксенонови крушки, тъй като те са инертни и им трябват м/у 15 и 30 секунди за да влезнат в работен режим и да почнат да светат с номинална яркост и цвят.
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • До: Ксенонови светлини

                          Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                          Когато фара е H4 без допълнителна секция за дълги светлини,би ксенона е една крушка с променлива геометрия-измества фокуса.-поне така ми обясниха от "Ксенон център"
                          Или по-точно електро магнит издърпва крушката и така превключваш на дълги. Пусни ми на ЛС адреса си за да ти пратя комлекта за смяна Н4Bixenon ако още искаш в сервиз да ти го монтират утре ще ти кажа къде.

                          Коментар


                          • До: Ксенонови светлини

                            Тези китове използват ли оригиналния рефлектор или вървят със собствен?
                            Technical Rescue Direct - life lies in courage
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                            Коментар


                            • До: Ксенонови светлини

                              Оригиналния. Само сменяш крушката.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • До: Ксенонови светлини

                                Днес приятел си постави Би ксенон на Сааб 9/3 02г(фаровете не са кристални),цветната температура е 6000К-свети доста добре(нищо общо с халогените),но ми се струва че доста синеят
                                Ще е интересно да се направи сравнение с кола с 4300К както Йори и Влади, за да видим нагледно разликата, щото съвсем се обърках вече какви да си слагам
                                sigpic УАЗ-452

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X