Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ксенонови светлини

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Дай ги бе ДАААЙЙЙ!!!
    Суперско, дет викат децата! А щом са и български, двойно!
    Така почти съвсем ще изчезне проблема с карането под водата. Щото вече може да се херметизира сичко, освен основните харове. Айде, и мъглата. Ама вместо тях може барем по един танков фар, на шосето не става за нищо, ама не му пука от вода.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Стефан
      Дай ги бе ДАААЙЙЙ!!!
      Суперско, дет викат децата! А щом са и български, двойно!
      Така почти съвсем ще изчезне проблема с карането под водата. Щото вече може да се херметизира сичко, освен основните харове. Айде, и мъглата. Ама вместо тях може барем по един танков фар, на шосето не става за нищо, ама не му пука от вода.
      правя си сметки и установих, че диодите за да си направя всичко отзад /вкл. светлините за заден ход/ на светодиоди ще ми струват към 100-120лв, но ще свети като БМВ 7-ца или ес класа отзад... само трябва да вида как ще ги нагодя към кутийките на стандартните стопове...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        Ми то там можеш да използваш цялата площ на стъклото, няма ни рефлектор, ни нищо. Имам разни БДС-та и ГОСТ-ове по ъглите и яркостта, ама не ми работи скенера, мога да ти покажа книжката. Макар че май нещо се е променило, като гледам новите коли, сичко е сложено къде да е, свети как да е, и колкото си иска силно(((

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Стефан
          Ми то там можеш да използваш цялата площ на стъклото, няма ни рефлектор, ни нищо. Имам разни БДС-та и ГОСТ-ове по ъглите и яркостта, ама не ми работи скенера, мога да ти покажа книжката. Макар че май нещо се е променило, като гледам новите коли, сичко е сложено къде да е, свети как да е, и колкото си иска силно(((
          почти съм сигурен, че последните БМВ 7-ма серия не са правени нито по ГОСТ, нито по БДС...

          в петък като си тръгвах от редакцията на списанието и ми се скапа алармата... ташак! не мога да я изключа и да си тръгна... чудих се чудих се... и тръгнах да търся такси... но не намерих и се върнах пак да пробвам, почти се бях отказал когато тя се изключи сама... както и да е, днес си сложих нова ползвах случая да си оправя всички кабелажи за допълнителните фарове, слагани от знайни и незнайни майстори /рекох си, че е по-добре отколкото да чакам да стане късо+пожар/... Изрязахме старателно всички "творения" и ги вързахме наново... Та като ще е гарга, да е рошава! Сложих си ксенони и на джипа! Ефекта е по-голям отколкото на Мегана /можеби защото са по-високо, а и аз самия седя още по-високо.../ Усещането е като да си Терминатор с всякави видове камери в главата... На всичкото отгоре, сега като са ми регулирани фаровете, въобще не може да се каже, че заслепяват... Едвам се сдържах да не направя едно нощно каране, та седнах пред компютъра да се похваля...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #20
            Всички БДС-та и ГОСТ-овете след 73-та май, и това което се прави в Европа е едно и също. Старите ГОСТ-ове са еднакви с щатските, все пак там е тръгнало от Форд, и през войната по ленд-лиза са докарали много нещо...
            Не съм чувал нещо да е променяно в БДС-то, така че за мене КАТ няма право да регистрира коли с ненормирани светлини. Нито буклуците на БМВ, нито три пъти бракуваните Жигулита с бели стопове.

            Коментар


            • #21
              Днес научих нещо: В Германия /а най-вероятно и в целия ЕС/ има изискване към топлинното число на ксеноните: до 7000К ако са повече /по-сини/ те спират и трябва да ги смениш...

              по принцип производителите предлагат от 4300К до 27000К /това трябва да е доста лилаво /
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #22
                27 000 за автомобилни фарове ли??? Некъф ужъс, некъф ат!
                Максимума на Слънцето май беше при 6300 К, и в хода на еволюцията човешките очи са оптимизирани за това. Източниците с други дължини на вълната вече лъжат по цвят, и колкото и добре да светят, видяното става неразпознаваемо.
                Брех кви чудесии, виолетови лампи в колата ... Къде отива тоя свят бе?))

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Стефан
                  27 000 за автомобилни фарове ли??? Некъф ужъс, некъф ат!
                  Максимума на Слънцето май беше при 6300 К, и в хода на еволюцията човешките очи са оптимизирани за това. Източниците с други дължини на вълната вече лъжат по цвят, и колкото и добре да светят, видяното става неразпознаваемо.
                  Брех кви чудесии, виолетови лампи в колата ... Къде отива тоя свят бе?))
                  само казвам какво се предлага... Гъзарията иска жертви!
                  Сега ще получавам 6000К, което си е позволено навсякъде...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #24
                    )))))))))))))))))))))
                    6 000 са наистина хубави.
                    Бе ей сега съобразих, 27 000 са 100 нм, тва е вакуумен ултравиолет)) Той не минава приз нищо, става примерно за производство на интегрални схеми, или за изчанчена спектроскопия. Радост за криминалистите примерно.
                    Егати, смаян съм! Кво нещо са рекламаджиите!))))))))))) И някой окончателно тунингиран голфаджия сигурно ще ти скача да ги иска...))))))) Мамка му, пак сме на опашката, еййй!
                    Сещам се едно време Фокс, или нещо такова държаха в каталога си филтри за слънчеви затъмнения, тогава още нямаше чисто слънчева астрономия. Струваха разбира се планина от пари, и това беше голям майтап в целия оптически свят, даже ги пишеха по околонаучните списания. Те за майтап го и правеха, и предупреждаваха че няма ядове да ги доставят, ама нямат представа за кво можеш да ги използваш)

                    Коментар


                    • #25
                      днес разбрах още нещо... един бивш колега на баща ми - инженер физик, се е захванал да разработва баласт за ксенонови лампи... ще е интересно да се види какво ще сътвори...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #26
                        Стефане, смаян съм! От каде черпиш информация бе човек. Такива неща научавам от тебе че направо се изненадвам. Браво продължавай в същия дух, че и ние да прихванем нещо покрай теб.
                        Ain't no party like an OFFROAD party, cause an OFFROAD party don't stop...

                        Коментар


                        • #27
                          Тежка работа ... Ама глей кво. Имам един стоманен баласт с хубави електромагнитни клапани, вярно от аргон. Имам и едни вакуумни установки, дифузионни, лесно ще го изчисти. Имам кварц, тръби, и водородна бутилка с горелки. Вакуумметри имам... Ама май приемниците са отровени, обаче може и да ги изчистим... Ако ни провърви. Теслов трансформатор. Тънък кантал. Разни тесове и автотрансформатори. Обаче много малко стъклен бинт((
                          Бе, квото върши работа - обадете се. Само трифазен ток нямам вкъщи, ама той трябва само за големия вакуум.
                          Сигурно и други дреболии, в момента не се сещам.

                          DJ only: физиците знаят още повече, когато трябва и го използват) А инженер-физиците ... уууу...) Прочее, в тоя факултет сега се влиза и без конкурс за съжаление, а го завършват 40% от започналите... От тях 10% наистина са физици. Ако искаш да знаеш толкова - добре дошъл в ада. Ще знаеш всичко, ама ще ходиш гладен

                          Коментар


                          • #28
                            ксенони при снеговалеж

                            както вече писах в темата за гумите, тази вечер се прибирах по напълно заснежената "Тракия"...
                            Трябва да отбележа, че ксеноните се представиха отлично... Оказа се, че имат само един малък недостатък... Пред тунела спрях да си изчиста чистачките от леда... - тъй като почти не загряват стъклата на фаровете също се бяха заледили с поне половин см лед... като се прибрах пред нас, леда беше още повече... и въпреки това видимостта беше по-добра отколкото при предишния сняг с халогенките... Светлината се разпръсва равномерно и ефекта е като от пълнолуние на около 40-50м напред и поне на 15м вдясно... освен това, явно покритието върху всички пътни знаци, рег. номера, сини, бели и сребристи повърхности отразяват доста добре светлината от ксеноните...
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #29
                              много добре

                              за ксеноновите светлини....вси4ко е много добре описано но откаде може6 да си ги купи6 никои не казва
                              ------------------------------------
                              тел. O878 9ЧЧ 999

                              Коментар


                              • #30
                                Че виж отгоре де, оттам тръгна разговора Снимка, адрес, и човека даже е тука.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X