Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

    А, аз не бързам. То ще се чуе.
    Сигурно няма да повярваш, никога не ме е блъскал влак. Но знам че боли. Трябва ли да проверя лично?
    Само да напиша едно писмо до ГАЗ, спешно да турят велосипедни гуми на БТРите. Понеже визия. И динамика. И сега така ги правят!!!

    Коментар


    • #47
      До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Стана веселбата.
      Уазката е без блокажи.
      Уазката е с касети от БТР. Както казах.
      Митове и легенди.
      Те много добре си знаят че тоя блокаж е въздух под налягане. Ма си траят.

      Коментар


      • #48
        До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        Кой кара със железни джанти и защо. Джипките без претенции и то основно защото първия проблем(парата) наистина е проблем. Хората които блъскат карат алуминиеви.
        7.5кг са заводските алуминиеви 16-ки. Железните отиват на 9-10кг.
        Железни 20-ки не съм теглил. Тези на снимката са 14кг. Или 12 беше, забравих вече. За 7.5кг съм сигурен. Скоро ги теглих.
        Мен спомените ми са други за 16", но не помня точните цифри, та ще си трая.
        Иначе факт: единственото превозно средство, на което за 3 години не успях да изкривя джанти, беше ... единия CRX, със все "нарисуваните" гуми. Само дето хич не е заради джантите. Просто амортисьорите бяха едни съвсем други пари, а и гумите също. Сега като се замисля, май колата сама по себе си, беше най-евтината "част".
        Другия, същото купе, но със сток окачване, трошеше джанти без проблем.
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #49
          До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

          е има и едно нещо като функционалност.което не е само за оффроуда.то монстъри само за офф на сички ни е ясно.ама що да нямаш и парно пък за сметка да не можеш да преминеш некой еднометров коловоз.или пък да можеш и да се добереш до Германия например без да ти става лошо от люшкането от високи гуми по пътя.и да си караш наравно с останалия трафик. защото аз съм правил тази грешка и то със стандартни кални 31 ци на 15 цола и не бих го повторил.риска да те размаже някой по-бързо движещ се от теб тир или да изхвръкнеш на някой завой май е по-лошо пред идеята да счупиш някоя джанта. и това все пак не са някакви пистови гуми а са си перфектни офф гуми. не е чак толкова трудно да се сети човек къде да направи компромиса.та ''наджипването'' не е уместно тук.просто всичко си има приложение и роля. пък и е брутално в случая ;-).
          висете отпуснато

          Коментар


          • #50
            До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

            Добре де,само аз ли не мога да смятам???Зимните са ми 205/80/R16(т.е.страницата им е 164 mm).Лятото търкалям АТ-та 235/70/R16(164.5 mm).Пък джанти не кривя(Въпреки доста по малката контактна площ на протектора сравнено с 325-ците).325/50/R 20 е с височина на страницата 162.5 mm...Къде е проблема?Освен това изглеждат супер
            Виден столичен ихтиолог

            Коментар


            • #51
              До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

              Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
              Добре де,само аз ли не мога да смятам???Зимните са ми 205/80/R16(т.е.страницата им е 164 mm).Лятото търкалям АТ-та 235/70/R16(164.5 mm).Пък джанти не кривя(Въпреки доста по малката контактна площ на протектора сравнено с 325-ците).325/50/R 20 е с височина на страницата 162.5 mm...Къде е проблема?Освен това изглеждат супер
              Можело значи. Излиза че не съм единствения луд чакащ отговор на логичен въпрос
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #52
                До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                А аз си мисля, че като говорим за "джипове" говорим за проходимост. Не за скорост по магистрала и в остри завои.
                Дали не бъркам нещо форума? ...
                Тоя, дето обича лъскавите джипове с големи колелета, съм го виждал с тях и в кал, и на камъни, и на баири и не съм забелязал да има проблеми с проходимостта. Така че със сигурност е в правилния форум.
                Друг въпрос е, че във форумите спецовете по теоретичните въпроси твърде често стават повече от другите ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #53
                  До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                  май точно за това иде реч ама се намериха ''наджипери''. а голямата настрани шарка точно осигурява допълнителната стабилност. за това и аз съм ''за'' Кинексовата конфигурация в момента. а пък визията по десетобалната 9+ (щях да цъкна и 10 ама ше чакам да ги напрай черен мат ;-)
                  висете отпуснато

                  Коментар


                  • #54
                    До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                    Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                    Добре де,само аз ли не мога да смятам???Зимните са ми 205/80/R16(т.е.страницата им е 164 mm).Лятото търкалям АТ-та 235/70/R16(164.5 mm).Пък джанти не кривя(Въпреки доста по малката контактна площ на протектора сравнено с 325-ците).325/50/R 20 е с височина на страницата 162.5 mm...Къде е проблема?Освен това изглеждат супер
                    Марто, ако ги сравняваме с 29-ки. Ако ги сравняваме с 33-ки на 15, или 16" е друго.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                      А аз си мисля, че като говорим за "джипове" говорим за проходимост. Не за скорост по магистрала и в остри завои.
                      Дали не бъркам нещо форума? Иначе съм фен на ГАЗ 66 и Урал. Не бих отказал и ЗИЛ 131.
                      Както и на "чука", ама много друса.
                      Цъкай, цъкай.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #56
                        До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Марто, ако ги сравняваме с 29-ки. Ако ги сравняваме с 33-ки на 15, или 16" е друго.
                        Да,което ме подсеща за още нещо много важно,особено при висока скорост-топлообразуване и топлоотдаване...Което никак не е маловажно.И нали не говорим за гуми за траял или Ладога
                        Виден столичен ихтиолог

                        Коментар


                        • #57
                          До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                          Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                          Да,което ме подсеща за още нещо много важно,особено при висока скорост-топлообразуване и топлоотдаване...Което никак не е маловажно.И нали не говорим за гуми за траял или Ладога
                          Така е. Явно Кинекса е намерил баланса.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                            Тоя, дето обича лъскавите джипове с големи колелета, съм го виждал с тях и в кал, и на камъни, и на баири и не съм забелязал да има проблеми с проходимостта. Така че със сигурност е в правилния форум.
                            Друг въпрос е, че във форумите спецовете по теоретичните въпроси твърде често стават повече от другите ...
                            Е нали темата е за гуми, все пак. И на мен не ми пука за лака.(не е мой израз, но благодаря на съфорумеца) че нещо"колега" отива в неизвестна посока.
                            Но за гората предпочитам високопрофилни. Широки също.
                            Колкото повече......толкова повече.
                            Къде е "златната среда"?
                            Дали да има лифт?
                            Халумин или не?
                            Други амортизатори?
                            Друго окачване?
                            Лебедка отпред или отзад, или две лебедки?
                            Генератор - какъв?
                            12,24 или 48 Волта?
                            Джак - колко висок?
                            Компресор-какъв?

                            И така до ......?

                            Според мен всеки си търси това което ще му върши работа.
                            Едно е за надпревари, друго е ,за да си прекараш отпуската на място където няма да те безпокоят.
                            Поздрави колеги.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                              Като гледам горните снимки и се сещам за основния (и единствен) естетически проблем който виждам в такива комбинации - влизането им в особен разрез с твърдото ми убеждение че за да изглежда добре едно мпс - спирачните му дискове трябва да изпълват джантите, а не да седят като на каруцарско колело главината

                              Но иначе нямам забележки. Снимката с минито идеално описва коментарите ми по-горе.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар


                              • #60
                                До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                                Е нали темата е за гуми, все пак. И на мен не ми пука за лака.(не е мой израз, но благодаря на съфорумеца) че нещо"колега" отива в неизвестна посока.
                                Но за гората предпочитам високопрофилни. Широки също.
                                Колкото повече......толкова повече.
                                Къде е "златната среда"?
                                Дали да има лифт?
                                Халумин или не?
                                Други амортизатори?
                                Друго окачване?
                                Лебедка отпред или отзад, или две лебедки?
                                Генератор - какъв?
                                12,24 или 48 Волта?
                                Джак - колко висок?
                                Компресор-какъв?

                                И така до ......?

                                Според мен всеки си търси това което ще му върши работа.
                                Едно е за надпревари, друго е ,за да си прекараш отпуската на място където няма да те безпокоят.
                                Поздрави колеги.
                                Първото подчертано означава голяма инвестиция-второ ,,камионче''+колесар
                                За второто си прав
                                Виден столичен ихтиолог

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X