Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

    Първоначално публикуван от zippel Преглед на мнение
    Четох из интернета, че колкото гумата е по-ниска, колата е по-стабилна на завоите при по-високи скорости. ОК, само че това нещо не ми се връзва с идеята 4х4. Ние не караме по писти и магистрали, а по реални пътища и извън тях.
    Нормално е производителите на автомобили, в избора на гуми да се съобразяват с пътищата в белите държави, а не в Тамбукту. От пазара зависи. Като има търсене ще има и предлагане.
    Че са ни реални пътищата спор няма. В същото време обаче по никакъв начин не могат да бъдат определени като нормални. В Гърция черните пътища са по-равни.
    А как ти се вързва с идеята 4х4, джип с асфалтови гуми.
    Колко джипа излизат от завода с гуми за офроуд Вранглер. Други???

    Коментар


    • #17
      До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      Голям комплимент му направи. Чак пък Джип.
      То в тая тема се пише основно за това което не сме виждали, ама аз с риск да ме обвинят в спам ще се отклоня малко, и ще пиша за това което съм виждал.
      На Баха Саксония имаше заводски Кайен (почти идентична платформа с Q7) с 18" джанти който се представи много по-добре от Дифендър с 15".
      Верно не е гора, черни пътища бяха, но пак е нещо.

      Коментар


      • #18
        До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        Няма и да видиш. Основно нископрофилните гуми се използват за увеличаване на страничната устойчивост при вземане на завои с по-голяма скорост. Това е от по-ниския борд. Просто това което се гъне е по-малко, от там и изместването намалява.
        Та колкото е по-нископрофилна гумата, то тя е повече за шосе, ама за шосе, а не за нашите дупки.
        Та всеки да си прави изводите.
        325/50-20 как ти се струва.

        Коментар


        • #19
          До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          325/50-20 как ти се струва.

          Ако наистина се интересуваш от мнението ми - смешно.

          Коментар


          • #20
            До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            325/50-20 как ти се струва.

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            Ако наистина се интересуваш от мнението ми - смешно.

            Натиках пуканките в микровелле. Чакам продължение на този конструктивен диалог.....
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #21
              До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

              1990 година и тойотата изглеждаше смешна, а сега много се тачи за оф.

              Коментар


              • #22
                До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                Натиках пуканките в микровелле. Чакам продължение на този конструктивен диалог.....
                Изключи я. Ще гръмне. То е видно.

                Коментар


                • #23
                  До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                  Тази кална джипка изглежда доста висока и доста добре. Но аз съм тъп и упорит. Ако става дума за кал (а то се вижда от снимката) защо джантите са AL и защо гумите нископрофилни. Не че не може... но какъв е смисъла? Същата височина би се постигнала и с 325/70/15 (ако трябва да запазим ширината), а препоръчителен размер със същия външен диаметър е 265/75/17. При това мнопго по-безопасно за джантите. И още нещо - доколкото се вижда протекторът е тип "mud", т.е. не е за високи скорости. Тогава защо гумата е нископрофилна. Присъединявам се към мнението на Пенчо. Като гледам тази комбинация наистина не я разбирам. Ако има смисъл, моля обяснете ми го.
                  Ако някой от компанията мълчи, причините може да са две : Или няма какво да каже или няма на кого да го каже.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                    малко спам ама Кинекс попита как ни се струва. не се сдържах - красива и брутална визия! понякога (ако не и винаги) и външния вид има значение. и аз съм фен на повечето гума между джантата и асфалта ама не бих си изкривил душата - защо да не го направиш и красив и по-стабилен и на пътя като ''забодеш'' голям цолаж. все пак като може да си го позволи човек си е ок. а относно паркетниците - ами и Туарег го одобри Бундесфера за ползване ;-).
                    висете отпуснато

                    Коментар


                    • #25
                      До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                      Изключи я. Ще гръмне. То е видно.
                      Кое?

                      Твое мнение за гумите на въпросния Гранд, обективно ли е, или субективно? Ако обективно, би ли се аргументирал?
                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар


                      • #26
                        До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        Ако наистина се интересуваш от мнението ми - смешно.
                        Що бе аз нямах оплаквания. И като проходимост и като външен вид.
                        Драпат си гуметата, направо изяждат скалата, борда дебел 3см с 10плата няма късане. А като гума между пътя и джантата, има повече от масовите 235/70-16. В момента са на 50 000км а са като нови.
                        За външния вид само положителни отзиви. Наистина не съм търси мнение от смотаняци, ама то е щото такива не познавам. По форумите е друго.

                        А нещо по конкретно можеш ли да кажеш, или пак не знаеш за какво става въпрос.
                        Поне научи нещо ново. Има и нископрофилни гуми за офроуд.
                        Щях да покажа Поршетата на Транссибирия, ама айде няма нужда че ще стане още по-смешно.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          325/50-20 как ти се струва.

                          Красота, мечта

                          Коментар


                          • #28
                            До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                            Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                            Кое?

                            Твое мнение за гумите на въпросния Гранд, обективно ли е, или субективно? Ако обективно, би ли се аргументирал?
                            Разбира се, че е субективно.
                            Обективно класическите каруци са
                            с над 26"таркалета, ама сега ги сменят с гуменетки и джанти от ВАЗ или Москвич на 13".
                            Мисля, че темата беше за друго.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                              Разбира се, че е субективно.
                              Обективно класическите каруци са
                              с над 26"таркалета, ама сега ги сменят с гуменетки и джанти от ВАЗ или Москвич на 13".
                              Мисля, че темата беше за друго.
                              Точно така. Темата беше за друго. А именно: защо в съвременно "джипо"строение се увеличава размера на джантата, без да се увеличава външния размер на гумата? И втория въпрос, вече към теб лично: защо смяташ, че Кинекс следвайки последните тенденции, и запазвайки старовремскака практичност, е сътворил нещо субективно, от твоя гледна точка, грозно?


                              Айде сега, ако може с аргументи.....
                              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                              Коментар


                              • #30
                                До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                                Първоначално публикуван от zippel Преглед на мнение
                                Тази кална джипка изглежда доста висока и доста добре. Но аз съм тъп и упорит. Ако става дума за кал (а то се вижда от снимката) защо джантите са AL и защо гумите нископрофилни. Не че не може... но какъв е смисъла? Същата височина би се постигнала и с 325/70/15 (ако трябва да запазим ширината), а препоръчителен размер със същия външен диаметър е 265/75/17. При това мнопго по-безопасно за джантите. И още нещо - доколкото се вижда протекторът е тип "mud", т.е. не е за високи скорости. Тогава защо гумата е нископрофилна. Присъединявам се към мнението на Пенчо. Като гледам тази комбинация наистина не я разбирам. Ако има смисъл, моля обяснете ми го.
                                Защото като има много коне под капака, тия цитираните размери стават парцал. И на пътя и извън него - гънат се като локуми.
                                Чак 285/65-18 ми се мандахерцаха. Ама без проби как да го разбереш. От форумите ли.
                                Има и друго. Повечето нови джипки са с големи джанти заради спирачките. На големи спирачки, малки джанти не влизат. Случая с Гранда не е такъв обаче. До 16" влизат.

                                Алуминиеви джанти защото са по-здрави и по-леки.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X