Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

    Първоначално публикуван от zippel Преглед на мнение
    ... Ако става дума за кал (а то се вижда от снимката) защо джантите са AL и защо гумите нископрофилни ...
    А какво ще кажеш за отговор "Защото така му харесва"?
    Иска да кара с големи джанти и нископрофилни гуми защото му се нрави като визия, а и да може да кара по-бързо и по асфалта.

    Пък и не разбрах какво им е на алуминиевите джанти от калта?
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #32
      До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
      Защото като има много коне под капака, тия цитираните размери стават парцал. И на пътя и извън него - гънат се като локуми.
      Чак 285/65-18 ми се мандахерцаха. Ама без проби как да го разбереш. От форумите ли.
      Има и друго. Повечето нови джипки са с големи джанти заради спирачките. На големи спирачки, малки джанти не влизат. Случая с Гранда не е такъв обаче. До 16" влизат.

      Алуминиеви джанти защото са по-здрави и по-леки.
      Ъъъъ... Кинекс? Сигурен ли си, че са по-леки? До 16 цола твърдо щамповките са по-леки от алуминиевите, за нагоре - не знам. Ако наистина си ги теглил - сподели, интересно ми е.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #33
        До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

        Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
        Точно така. Темата беше за друго. А именно: защо в съвременно "джипо"строение се увеличава размера на джантата, без да се увеличава външния размер на гумата? И втория въпрос, вече към теб лично: защо смяташ, че Кинекс следвайки последните тенденции, и запазвайки старовремскака практичност, е сътворил нещо субективно, от твоя гледна точка, грозно?


        Айде сега, ако може с аргументи.....
        Ами защото,според мен, съвременното "джипостроене" не е за офроуд. С малки изключения.
        Та така.

        Коментар


        • #34
          До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
          Ъъъъ... Кинекс? Сигурен ли си, че са по-леки? До 16 цола твърдо щамповките са по-леки от алуминиевите, за нагоре - не знам. Ако наистина си ги теглил - сподели, интересно ми е.
          Кой кара със железни джанти и защо. Джипките без претенции и то основно защото първия проблем(парата) наистина е проблем. Хората които блъскат карат алуминиеви.
          7.5кг са заводските алуминиеви 16-ки. Железните отиват на 9-10кг.
          Железни 20-ки не съм теглил. Тези на снимката са 14кг. Или 12 беше, забравих вече. За 7.5кг съм сигурен. Скоро ги теглих.

          Коментар


          • #35
            До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

            абе защо се палите. то е ясно че на високо гроздето е най кисело ма чак пък толкоз. аз ако имам възможност си ги лепвам гумите на Кинекс без да се замисля. пък и не вервам по цел ден да извлича дървени трупи от гората само с джипката.пък и така да е аз ако имах некой Щаер за целта бих го обул малко ''по-така'' също. и пак повтарям- и аз обичам ''гума да има'' ама главно щот финанси нема. кисело е гроздето май верно ;-).
            па ако се окаже че верно било гроздето кисело, е даунгрейд е най-лесно да се направи. а и тази комбинация от брутални офф гуми със красиви джанти е най малкото оригинално. на мен лично ми харесват непопулярни и не във общата мода решения. все пак не е със некой пайлът модел за над 300 км/ч. тогава е друга бирата. според мойте виждания сега намерих и една друга идея на тази комбинация - май е доста трудно да я затлачиш тая джанта със кал.то май се получава някаква интересна комбинация от ''самопочистване'' заради големия размер на празните сегменти. хм интересно...... не се бях замислил до сега......пък и ако се замислите за съотношението на даунхилл/дърт байковете и ендуро моторите за съотношението на гума/размер джанта.... хм май се нареждат нещата.... ;-)
            висете отпуснато

            Коментар


            • #36
              До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
              Ами защото,според мен, съвременното "джипостроене" не е за офроуд. С малки изключения.
              Та така.
              Не си отговорил на въпросите ми......
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #37
                До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                Кво ще правиш с разбитите джанти, като връхлетиш някой камък с тия маркучи? Щото например, не съм чул Голди да гладува.
                И колко точно ще ги изпуснеш за мек грунд? Докато джантата застърже по асфалта, или по-малко?
                Не знам какво е "визия", но съм чувал тая дума като минавам покрай фризьорския салон. Препоръчайте и някой моден офманикюр за подходяща визия.
                Функционалността вълци я яли.

                Коментар


                • #38
                  До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                  Добре де, при положение че височината на гумата е процент от ширината, какъв е проблемът с дупките в случаите като този по-горе ?

                  При 325/50 пак ще има повече гумен материал и въздух между джантата и асфалта отколкото примерно при 145/80 (не съм го мерил, казвам го условно).

                  Проблемът ще е при изродщини от порядъка на 195/40-15 и подобни джанти с нарисувана гума по тях.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #39
                    До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    Ами защото,според мен, съвременното "джипостроене" не е за офроуд. С малки изключения.
                    Та така.
                    Трябва да си световно известен и признат капацитет, за да се аргументираш толкова лаконично.
                    Ама за ГУМИТЕ е темата.
                    Като е джип и без гуми ще мине. Това че вдига 100 (не градуса) за 4.8 с мах над 270, ще му попречи разбира се, но на някое друго местенце.
                    http://www.youtube.com/watch?v=SkhFO...layer_embedded
                    А като не е джип, не само гумите, ами и БТР-ските блокажи не могат му помогнат.
                    http://vbox7.com/play:2da3dd96

                    Коментар


                    • #40
                      До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                      ами площа е компенсирана със широчината на гумата. за къде да ги изпуска чак толкова тия гуми.ами това и аз се замислих ама ендурото как се оправят със тая че и по голяма разлика конфигурация успешно.само си разсъждавам де. не би трябвало да е толкова абсурдно.а защо пък да не сме и по-индивидуални.все пак не всички са професионални офроудъри 24/7.знам ли.верно че за чупене е доста по-уязвма.ама както викаха ''трай бабо за хубост''.кат счупи едната у гората ше си сложи резервната.кат счупи повече ще викне помощ.знам ли.не трее да критикуваме сичко. просто и аз напоследък зех да се воза с една 'жипка с 18 ки в гората.и въпреки подигравките ми на тръгване досега след няколко прехода нито се е счупила джанта нито сме викали помощ.та знам ли.с добри гуми си е перфектно. и аз бях от другата страна на барикадата.ама взех да се убеждавам в другите предимства.... а пък и бих преглътнал някой недостатък заради визията.хора всякакви....... все пак и предназначение на машини всякакво. просто се впечатлих скоро и от един туарег на бундесфера напълно подготвен за офф и със големи (е матови също разбира се) ''лети'' джанти и добри офф гуми. та знам ли. и аз си мечтая за един Илтис ама не бих отказал да пробвам и подготвен професионално за армията ''паркетник''.ама пусти финанси. ще мъчим за Илтиса поне ;-).
                      висете отпуснато

                      Коментар


                      • #41
                        До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                        Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                        Не си отговорил на въпросите ми......
                        Длъжен ли съм? Каквото си мисля съм го написал.
                        Ако имаш конкретни въпроси - формулирай ги.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                          Кво ще правиш с разбитите джанти, като връхлетиш някой камък с тия маркучи? Щото например, не съм чул Голди да гладува.
                          И колко точно ще ги изпуснеш за мек грунд? Докато джантата застърже по асфалта, или по-малко?
                          Не знам какво е "визия", но съм чувал тая дума като минавам покрай фризьорския салон. Препоръчайте и някой моден офманикюр за подходяща визия.
                          Функционалността вълци я яли.
                          Колко джанти разби с такива гуми че задаваш отговори.
                          На снимката са на атмосфера и половина, после ги карах на 1.8.
                          Аха. И не успях да ги изкривя.
                          Калкулатор да ти дам ли. Даже е руски, да не кажеш че е менте.
                          http://www.jeep.avtograd.ru/Tires/index.htm
                          Голди кара неговото ГрандЧероки с по-малко гума между джантата и пътя.
                          Последно редактирано от kinex; 12-10-09, 21:43. Причина: пг

                          Коментар


                          • #43
                            До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                            Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                            А именно: защо в съвременно "джипо"строение се увеличава размера на джантата, без да се увеличава външния размер на гумата?
                            И втория въпрос, вече към теб лично: защо смяташ, че Кинекс следвайки последните тенденции, и запазвайки старовремскака практичност, е сътворил нещо субективно, от твоя гледна точка, грозно?
                            Заповядай.....
                            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                            Коментар


                            • #44
                              До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              ...
                              А като не е джип, не само гумите, ами и БТР-ските блокажи не могат му помогнат.
                              http://vbox7.com/play:2da3dd96
                              Стана веселбата.
                              Уазката е без блокажи.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Принципно за гумите : цолаж срещу височина?

                                А аз си мисля, че като говорим за "джипове" говорим за проходимост. Не за скорост по магистрала и в остри завои.
                                Дали не бъркам нещо форума? Иначе съм фен на ГАЗ 66 и Урал. Не бих отказал и ЗИЛ 131.
                                Както и на "чука", ама много друса.
                                Последно редактирано от Пенчо; 12-10-09, 21:51. Причина: допълнение

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X