Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain

    Първоначално публикуван от Иван Алексиев Преглед на мнение
    .......Към момента карам гумите на 2.2 атмосфери но борда визуално е издаден и изглежда мек притеснява ме да не се разпори по камъните дано да не съм прав.
    И при мен е така, в началото като ги сложих през ден ги мерих да не са изпуснали, но не би! явно са си така защото ми направи впечатление на идеално равна настилка, че протектора лежи перфектно.
    TLC 90 1KZ-TE 2000г.
    "Социализмът приключва тогава, когато чуждите пари свършат!" - Маргарет Тачър

    Коментар


    • До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain

      Първоначално публикуван от tony553 Преглед на мнение
      И при мен е така, в началото като ги сложих през ден ги мерих да не са изпуснали, но не би! явно са си така защото ми направи впечатление на идеално равна настилка, че протектора лежи перфектно.
      На по-тесни джанти стоят по-добре.






      Макар че тука са даже под минимума.
      За BFG A/T 33/12.5-15 джантата трябва да е най-малко 8.5J
      A тези на снимката са 8J.

      Коментар


      • До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain

        Да споделя пресни впечатления от bfg/at.Не бях карал досега на сняг с тях и миналия уикенд ми се удаде.Представиха се лошо.Дори по-зле от старото тойо ат,което на същия терен многократно във сняг е изпробвано.Като казвам лошо имам предвид това че гумата много лесно излиза от линията на движение и започва да се носи странично и то при изключително ниски скорости.Забелязвам и много лесен аквапланинг при киша не по -дебела от 2-3 сантиметра.Дали всичко това не се дължи липсата на надлъжни канали при bfg/at?.Какво мислите?Аз лично мисля да върна за зимата старите тойо.Които на сняг се представяха определено по-добре при все че не са нови.
        В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

        Коментар


        • До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain

          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
          Изобщо не е сигурен, аз твърдя че е точно обратното. Ако някой ми продаде оригиналната Йокохама на цената на МТ изобщо няма да го погледна тоя BFG
          абе сигурен съм 100 % в предимството пред малатеста кобра която беше с 2 размера по малка и беше хем по-шумна хем смятам че работеше по-малко в калта, а пък на сняг определено сега ми е по добре с мъд
          Грижа към другия, лична отговорост, свобода; 0886 534013 elffists.deviantart.com

          Коментар


          • До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain

            Първоначално публикуван от братчеда Преглед на мнение
            Да споделя пресни впечатления от bfg/at.Не бях карал досега на сняг с тях и миналия уикенд ми се удаде.Представиха се лошо.Дори по-зле от старото тойо ат,което на същия терен многократно във сняг е изпробвано.Като казвам лошо имам предвид това че гумата много лесно излиза от линията на движение и започва да се носи странично и то при изключително ниски скорости.Забелязвам и много лесен аквапланинг при киша не по -дебела от 2-3 сантиметра.Дали всичко това не се дължи липсата на надлъжни канали при bfg/at?.Какво мислите?Аз лично мисля да върна за зимата старите тойо.Които на сняг се представяха определено по-добре при все че не са нови.
            Братчед, А дали не е от ширината? Колко са широки АТ-тата?
            Много широките гуми имат по-малък натиск на квадратен сантиметър и по-лесно се плъзгат върху снега/водата, едни по-тесни гуми могат да доведът до доста по-задоволителен резултат в случая

            Коментар


            • До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain

              Още не съм пробвал моите BFG AT на киша и сняг но преди години с Нивата обута с Бриджстоун АТ 205/16 на Петрохан при дъжд такъв аквапланинг си спретнах, че курбан трябва да давам. Естествено изхвърлих ги веднага въпреки ,че после още половин година връщах заемите с които ги бях купил. Според мен правилно подбраната ширина е не по-малко важна от шарката и модела на гумата за съжаление доста хора залитат по визуалния ефект от широката гума.

              Коментар


              • До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain

                Alex, от 235 минах на 245.Мислиш ли че може да има такова значение?
                В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                Коментар


                • До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain

                  Определено интересна тема.
                  Много мнения, от различни гледни точки и за различни автомобили. Както за всяко нещо обаче, и тук точна и уникална рецепта според мен е много трудно да напише. (освен ако няма някой д-р Хаус сред нас )

                  Много от нас по време на автомобилния си стаж са изградили и изграждат определено мнение относно използването на различнитв видове и модели гуми. Това мнение обаче не може да е стереотип, защото е свързано както с различната кола, така също и с различния манталитет и начин на шофиране.

                  Та, да си кажа и аз моето лично мнение.
                  Имайки в предвид, че Витарата ми е единствената семейна кола и използването й в зимни условия за сега е повече на асфалт избора ми за гуми беше BFG/AT.
                  Както се казва, сигурността преди всичко. (Вече се изплатиха след две екстремни спирания на мокър път, единият път дори по асфалта имаше и пясък)
                  Ако използвах джипа предимно за разходки в събота и неделя бих сложил МТ.

                  Въпреки това ги пробвах и на Бистица в калта. Според мен добре се представиха. Тръгнаха от място по един доста голям затревен наклон, след като изровиха тревата и се докопаха за нещо. Може би и теглото и мощността имат значение. Витарата е мисля е около 1.6 т и 136 к.с.

                  В заключение на моето лично мнение бих казал, че аз съм много доволен от АТ за зимата, а МТ бих карал само пролетта и лятото.

                  Това е точно обратното на мнението на MDRAZHEV от една друга тема, но за себе си той така е преценил, че ще се чувства по-комфортно.

                  P.S. Мнението ми е към дата 12.12.2007.
                  ... to be continued

                  Коментар


                  • До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain

                    Кажи моля ти се пробва ли ги на сняг и какви са ти впечатленията?
                    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                    Коментар


                    • До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain

                      Някои от вас знаят къде живея... Ако си спомняте последния снеговалеж... при нас имаше много сняг... След няколко дни имаше топъл ден след който стана -9... Тогава няколко дни всички улици около нашата + самата тя, бяха съвършен лед... По тези улици съм пробвал всякакви коли и гуми в различни съчетания... Та на въпросът: И на лед и на сняг BFGoodrich AT се представиха повече от добре. Никакви проблеми, много съм доволен. Само за сравнение на същото място с BFGoodrich слизането дори и по заобиколни улици беше приключение... а там където TOYOTA RJ70 с тях според мен въобще не можеше да се изкачи NISSAN PATROL с BFGoodrich АТ вървеше само на заден мост...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain

                        Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                        Само за сравнение на същото място с BFGoodrich слизането дори и по заобиколни улици беше приключение... а там където TOYOTA RJ70 с тях според мен въобще не можеше да се изкачи NISSAN PATROL с BFGoodrich АТ вървеше само на заден мост...
                        Само да поясня, че приключенията са станали с BFG M/T а не с A/T

                        Коментар


                        • До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain

                          Благодаря, точно така...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain

                            Първоначално публикуван от братчеда Преглед на мнение
                            Alex, от 235 минах на 245.Мислиш ли че може да има такова значение?
                            не
                            но често се ползват 305 по-изглеждат

                            Коментар


                            • До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain

                              Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                              Някои от вас знаят къде живея... Ако си спомняте последния снеговалеж... при нас имаше много сняг... След няколко дни имаше топъл ден след който стана -9... Тогава няколко дни всички улици около нашата + самата тя, бяха съвършен лед... По тези улици съм пробвал всякакви коли и гуми в различни съчетания... Та на въпросът: И на лед и на сняг BFGoodrich AT се представиха повече от добре. Никакви проблеми, много съм доволен. Само за сравнение на същото място с BFGoodrich слизането дори и по заобиколни улици беше приключение... а там където TOYOTA RJ70 с тях според мен въобще не можеше да се изкачи NISSAN PATROL с BFGoodrich АТ вървеше само на заден мост...
                              Ми този случай е частен ОНРОАД случай и да така е тук говорим за някаква универсалност и за някаква част извън пътя

                              Коментар


                              • До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain

                                Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                                Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                                ...а там където TOYOTA RJ70 с тях според мен въобще не можеше да се изкачи NISSAN PATROL с BFGoodrich АТ вървеше само на заден мост...
                                Ми този случай е частен ОНРОАД случай и да така е тук говорим за някаква универсалност и за някаква част извън пътя
                                Ако Венци има предвид мен с TCL RJ70, да, поведението на лед на BFG MT е принципно по-лошо (в сравнение с МТ) на път. НО иначе се качих от всякъде (на два моста), а слизането е на бавни, ако не искаш да се суркаш по бордюрите.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X