До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain
Слабост при BFG - MT, е че са по-тежки от Дънлопа и предполагам от доста други марки. Преди карах с BFG 235/85/16, и бяха значително по - тежки от Дънлоп 255/85/16 с каквито съм сега. Качих размера и намалих теглото.
Слабост при BFG - MT, е че са по-тежки от Дънлопа и предполагам от доста други марки. Преди карах с BFG 235/85/16, и бяха значително по - тежки от Дънлоп 255/85/16 с каквито съм сега. Качих размера и намалих теглото.
. И на камани не се разпокъсва така, както се случва с гуми спецялно за кал. Както чавдар е написал по-горе, гума държаща стабилно дава възнможност да се кара бавно и внимателно. Зимата обикновенно катеря лед без проблем, разбира се стига да не е огледален напълно, всяка минимална неравност е достатъчна. Това за първа зима, на 2-рата зима нещата са доста по-зле на лед и отъпкан сняг, а аз катастрофирах поднасяйки странично на пряснонавалял върху лед 1 см сняг. Но съм виновен, карайки с несъобразена скорост. Та 2-рата зима особенно много нараства страничното подхлъзване/лично наблюдение/. Като цяло аз съм много доволен от МТ/Р-ите, а и не съм луд фен на калта, падам си ко камани и скали, кадето е неотразима/в кал е 1 идея по-зле, но несравнима с нормално АТ/. Замислям се за зимни гуми, замислял съм се и за летни/което породи идеята за 2-ра, "нормална" кола/, а сега се чудя дали да не са АТ. Обаче съм луда глава и се бухам в дълбоки преспи, кал и неприятни наклони, без предварително да съм решил. А това не е много добре ако не си с сериозна гума, нямаш лебедка и караш сам.


Да не са били дефектни...няк'ъв брак? 
Коментар