Напоследък гледам, че станаха доста модерни и двата модела. Сигурно е заради доброто съотношенив на цена/качество. Има ли хора които да са карали и двата и могат да дадат сравнение за поведение върху различни off road терени. Поведението на асфалт не ме вълнува. Работата е там, че освен за кал, трева и камъни ми се струва че МТ е по-лошия избор. На сняг (и утъпкан и дълбок), както и на пясък ми се струва, че АТ е по добрия избор, но нямам лични наблюдения. Като цяло BFG ALL Terain е една от най агресивните АТ гуми на пазара и по шарка и дълбочина на грайфера е посредата м/у повечето АТ и МТ гуми.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 BFG ALL Terain vs. BFG MUD TerrainTechnical Rescue Direct - life lies in courage
 http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660Тагове: Няма
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain
 
 Виж тук за АТ-то:
 
 http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=6006
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain
 
 Не съм пробвал лично АТ-тата на BFG, но през май в Родопите имаше колеги с такива и на разкаляния терен браха повече ядове от мен ...Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнениеРаботата е там, че освен за кал, трева и камъни ми се струва че МТ е по-лошия избор.
 А ако няма да караш на такива терени, МТ май не ти трябват ...  
 
 На утъпкан сняг всяка МТ гума ще е по-зле от АТ. На по-дълбок сняг - изобщо не е така сигурно. Още повече, че твърде често под неутъпкания сняг има и кал ...
 
 На пясък АТ-то може и да е по-добре, но на плажа при Шкорпиловци това лято нямам оплаквания от МТ-тата при все, че гумите ми са тесни (10.5"), а Патрулът е 2100 без багаж и шофьор, пък тогава беше натоварен ...Ние не сме неутрални!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain
 
 Чел съм темата, разбира сеПървоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение Въпроса е за сравнение на двата модела един спрямо друг на различни терени. За гъстата кал работата е ясна. Но гъстата и гадна кал обикновено е на участъци - 10, 50, 100м. Две три въжета дължина. А по дълбок сняг се кара десетки километри....ако може
							
						Technical Rescue Direct - life lies in courage Въпроса е за сравнение на двата модела един спрямо друг на различни терени. За гъстата кал работата е ясна. Но гъстата и гадна кал обикновено е на участъци - 10, 50, 100м. Две три въжета дължина. А по дълбок сняг се кара десетки километри....ако може
							
						Technical Rescue Direct - life lies in courage
 http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain
 
 MT не съм пробвал лично но АТ са най-използвания вариант. На скала, черно, камъни, лед, утъпкан сняг, асфалт и прочие са много по-добре от МТ... МТ-то има предимство само на дълбока кал и това предимство се изразява от порядъка на 8-10% не повече... За всичко останало АТ-то е много по-добре... МТ е силно специализирана гума и нейното предназначение е силно специализирано. В нашенските типични условия когато не става въпрос на състезателно каране на практика не виждам никакви предимства... Навсякъде където съм ходил до момента АТ-то на BFGoodrich се е представяло повече от добре...
 
 Ако обаче изборът е твърдо МТ по разни причини то силно препоръчвам GoodYear MTR който е чувствително по-добър от BF-Goodrich МТ - многократно проверено в състезателни условия...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain
 
 АТ-то е достатъчно агресивно и има достатъчно добри зъби за да разрие снега и стигне до твърдо... Ако не може да го направи със сигурност и МТ-то едва ли ще се справи защото разликата е минимална а положението със снега е много условно... понякога два пръста в повече и никакви гуми не помагат... Освен това съм пропуснал и едно голямо предимство на АТ-то... Дори и ако "превърти" рядко е фатално докато при МТ-то обикновено следва проблем...
 А и най-добрата комбинация е АТ с вериги - напълно несъпоставимо с каквато и да е МТ гума която пък от своя страна не може да носи вериги...  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain
 
 Не само. Дори плитка, но лепкава глинеста кал много по-бързо превръща АТ-тата в сликове ...Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение... МТ-то има предимство само на дълбока кал ...Ние не сме неутрални!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain
 
 Аз карам с Goodyear MT-R i BF-G AT. При мен АТ се напълва с кал много бързо. Почти не ми се е случвало да излеза на черен мокър път с АТ-то без проблем.
 
 Единствените добри 'зони" на АТ за мен са асфалт ( особено мокър) и заледяване.
 
 И само само много малко по-безшумни от МТР-аNissan Patrol Y61
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain
 
 Ами джиповете с мощни двигатели, поне сред нас, май не са толкова често явление ...Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнениеВсъщност реалността е че един мощен двигател способен рязко да развърти гумите в съчетание с АТ е далеч по-добър от слаб двигател с МТ...
 
 А дори и когато ги има, калта си иска кална гума.
 Ето тук, където калта определено не беше дълбока, Патрулът ми с BFG MT и Самураят на jimi с Кобри се качиха директно по пистата, докато 2-те ТЛК80 с доста по-мощни мотори, но с BFG АТ-та, трябваше да атакуват баира по страничен път, с повече от 1 опит. При това едната, която нямаше поне LSD, трябваше да кара с "мръсна газ" за да започнат да се чистят гумите и да тръгне нагоре.
 
  Ние не сме неутрални! Ние не сме неутрални!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain
 
 Малко ми е трудно от снимката да добия представа колко е калта но със сигурност това е полезно наблюдение... знаеш че имам и обратното. Но ако погледнем реално примерно тази разходка на която сте ходили и местата където реално е имало трудности както и проблемите до които са довели съотнесени към общите километри на прехода веднага ще се види непрактичността на МТ гумите...
 
 Това е мое становище и нека не бъда разбиран превратно или като опит за убеждение... На три от автомобилите сме със силно "мъд" гуми на останалите 9 с различни форми на АТ... Никога досега не ми се е случвало да съжалявам че съм с АТ а не с МТ докато при карането с МТ това е постоянно...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: BFG ALL Terain vs. BFG MUD Terrain
 
 Всъщност ще поясня защо аз лично съм доста против МТ гумите. Основно заради поведението им на асфалт. А колкото и да се стремим да избягваме карането по асфалт дори и когато съм тръгнал специално на офроуд поне половината километри са все по път... А на път през зимата карането с МТ гуми си е за мен направо безотговорно... кой както ще да ме убеждава че може да кара и внимава с МТ-то спиране няма... А според мен и 20 см понякога са много разлика... това от една страна, от друга като затъна някъде за целта си има лебедка докато като се хлъзна може и никога повече да не ми потрябва... а хлъзгането с МТ е доста лесно занятие... (страничното)
 
 Имайте в предвид че и АТ-то не са панацея. Те според мен обаче са все пак допустим компромис на пътя... че пък разликата от тях до едни нормални шосейни зимни гуми е велика...
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.




Коментар