Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Правилното въже.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Правилното въже.

    Не е съществена. Товарът е много по-малък, но и диаметрите на въжетата също. Така че запасената преди скъсванета енергия - пропорционална. За съжаление - понякога достатълна.

    Коментар


    • #62
      До: Правилното въже.

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      Не е съществена. Товарът е много по-малък, но и диаметрите на въжетата също ...
      А много по-малкият диаметър на въжето не означава ли и доста по-ниско собствено тегло, което пък е от съществено значение за пораженията, които може да нанесе?
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #63
        До: Правилното въже.

        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        Имаше тема за пластмасовите. Капронът не е единствения хубав материал. Чисто полиестерните са много по-евтини, и напълно достатъчни например за корозащитни колани. Пък има кевларени, има от няколко различни вида нишки.
        Аз на всички въжета които не са стоманени им викам капронови по навик от ДАПА.Кога 84г. един колега донесе от някъде такова въже всички се смеехме къде се е чуло и видяло да се дърпаш с нещо друго от стоманеното и всички викат мани го тоя боклук .Обаче веднъж гледахме как един Краз го извади от една нива чейнетата ни увиснаха.
        Яааа то било убавиня беСъс стоманено въже не може да се изсилиш щото при ударът като се изпъне въжето фърчат куки кривят се брони и шасита.Трябва да изпънеш леко и като почустваш че въжето се е изпънало даваш газ и почваш да въртиш наместо.Докато при капроновото се изсилваш смело с яка газ докато забуксуваш и въжето като ластик се прибира и издърпва втория автомобил.Дори половин метър да дръпне пак се изсилваш и пак и пак докато го извадиш което със стоманено въже е невъзможно.Поздрави
        К мирной жизни не пригоден.
        Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
        ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

        Коментар


        • #64
          До: Правилното въже.

          Аз имам две превозни средства с лебедки, и съм достигнал до мнението че, от стоманеното по надеждно няма.За тези електрички не е нужно толкова дебело и яко,но за тежките машини не стават със синтетиката.Според мен ако тежи джипа 2 тона, въжето е необходимо да носи 4 тона.Не забравяйте че много е важно как се ползва въжето.Всяко едно излишно триене му скъсява живота тотално.Много е важно водещия механизъм да е добър.В интерес на истината до сега не съм виждал лебедка с добър водещ механизъм,визирам готовите .Въжетата не се късат те се протриват от неправилно нареждане.

          Коментар


          • #65
            До: Правилното въже.

            Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
            Аз имам две превозни средства с лебедки, и съм достигнал до мнението че, от стоманеното по надеждно няма.За тези електрички не е нужно толкова дебело и яко,но за тежките машини не стават със синтетиката.Според мен ако тежи джипа 2 тона, въжето е необходимо да носи 4 тона.Не забравяйте че много е важно как се ползва въжето.Всяко едно излишно триене му скъсява живота тотално.Много е важно водещия механизъм да е добър.В интерес на истината до сега не съм виждал лебедка с добър водещ механизъм,визирам готовите .Въжетата не се късат те се протриват от неправилно нареждане.
            Ти банда ги използваш за съвсем други неща
            К мирной жизни не пригоден.
            Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
            ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

            Коментар


            • #66
              До: Правилното въже.

              Джорджо, стига ме яде. Полиестера е лека, нежна работа. Много е готин ама има и недостатъци. Има стоманени въжета нежни като синтетика- 7х36 или 19х7 на 9мм издържа 5 тона и е меко като въже за простиране. Проблема е, че трябва да купя 200-300 метра за да докарам цена.

              За дърпане само колани, зелени или жълти. зелените са 2 тона, жълтите 3 тона. При 6:1 ако колана не е прекалено протрит става без проблем за всичко.
              Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
              Към модераторите-А изтрийте го сега.
              Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

              Коментар


              • #67
                До: Правилното въже.

                Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                За тези електрички не е нужно толкова дебело и яко,но за тежките машини не стават със синтетиката.
                Не знам за какви тежки машини говориш. Аз вдигам машини само със синтетика. Стоманените са добри за индустриални машини, кранове и въжени линий зашото няма удари. За нас само на лебедка... може би.
                Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                Към модераторите-А изтрийте го сега.
                Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                Коментар


                • #68
                  До: Правилното въже.

                  Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                  ... Полиестера е лека, нежна работа. Много е готин ама има и недостатъци. Има стоманени въжета нежни като синтетика...
                  Стана тя... В първия момент се учудих, за въжета ли говорим, или за жени... Като се замисля, май и въжетата си ги избираме като жените, който предпочита мъжките момичета, харесва стоманените въжета, с тази разлика, че не ние избираме жените, а те нас...

                  Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                  ...7х36 или 19х7 на 9мм издържа 5 тона и е меко като въже за простиране...
                  Лично аз, предпочитам 9х19.
                  Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                  Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Правилното въже.

                    Пък аз 7х63.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Правилното въже.

                      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                      Пък аз 7х63.
                      Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                      Към модераторите-А изтрийте го сега.
                      Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                      Коментар


                      • #71
                        До: Правилното въже.

                        Няколко пъти са ме теглили от калта с метално въже, а и аз също съм теглил. Моето е 10мм. Имам две с дължина от 5м и 10м. От руднична шахта е взето и е много яко. Един приятел ми сложи и куки, като ги вплете в самото въже. Дърпаха с него един Камаз и въжето не е мръднало.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Правилното въже.

                          Само кой не е теглил и не е бил теглен не може да направи разлика.Кажете от къде да намеря такова въже. От къде да намеря капроново въже.Парите нямат значениеЗагиваме няма капронови въжета в България
                          К мирной жизни не пригоден.
                          Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                          ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                          Коментар


                          • #73
                            До: Правилното въже.

                            Първоначално публикуван от Truck Преглед на мнение
                            Няколко пъти са ме теглили от калта с метално въже, а и аз също съм теглил. Моето е 10мм. Имам две с дължина от 5м и 10м. От руднична шахта е взето и е много яко. Един приятел ми сложи и куки, като ги вплете в самото въже. Дърпаха с него един Камаз и въжето не е мръднало.

                            Закачи едно Жигули, отпусни 2 метра слабо и дай газ. Ще го видиш колко е здраво.
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • #74
                              До: Правилното въже.

                              Я да се умешам и аз в тепавицата

                              Поне работя с вьжета и да си кажа моето мнение.

                              Ползвал сьм вьже от спирачен парашут на МИГ 21.Хубаво вьже,но много кьсо и ако трябва да го вьржа трудно се развьрзва,че е плетено на клуп в краищата.Дьрпал сьм рейс 40 местен с Нисан Патрол 3.3 дьлга база,но беше малко заледено та не се брои.
                              Дьрпал сьм си и Нисаните сьс Субару Джьсти,но и това не е геройство.

                              За мен металното вьже е голямо НЕ ако не си с багер да речем или голям камион който да те предпази от камшичния удьр при скьсване на вьжето.Това което трябва да тегля сьс сигурност ще е много по-леко от вьжето за да не утепам човека вьтре.
                              Корабните вьжета са много,яхтените и те.На старите лодки се ползва снадка метална проволка с вьже.Това е така защото са нямали достатьчно здрави вьжета с мальк диаметьр,а и такива които да не се разтягат много.Малко е непрриятно като вдигнеш платната и те натисне вятьра фала с който е двигнато платното да даде слабо 2 педи - колкото и да го донатягаш вятьра не е константна величина и все губи формата,или е пренатегнато или се вее на прани гащи.


                              Тоз сега кво му стана............ми обяснявам,че стана вьпрос за яхтени вьжета.
                              За проволката стана ясно.Вьжетата за привьрзване на кораба кьм дока,моста,пристьна или там каквото искате го наречете са ЕЛАСТИЧНИ за да погасяват шоковите удьри при вьлнение примерно.Такова вьже има страхотен мамшичен удьр и мели всичко което е на пьтя му.Добро е за теглене,няма да му издьрпаш бронята,но скьсаш ли се моли да ти остане главата на раменете.
                              Такива вьжета едно време се ползваха при теглене на лодки,привьрзване на гумените предпазители които се накачат по бордовете на лодките,окрепване на товар..............

                              В последно време се навьдиха доста вьжета които не се разтягат и го няма камшичния удьр при кьсане.Не се и кьсат лесно ако правилно се води вьжето,не го е изпекло сльнцето,не е разбридано и няма остри водещи рьбове.Лошото е,че ако си в нивата и те сецне ония от пьтя и може да ти вземе предницата с него.
                              Сьщото е с лодките в момента,с добрите вьжета за теглене.Ние ползваме гумени приспособления на които се навива вьжето / спектрата / за да получим еластичността на нормалното вьже,но и при кьсане на вьжето или еластиката да го няма камшичния удьр.



                              Ето ви едно такова,има модели за различен диаметьр вьже.



                              Вьжетата които ползваме по спортните лодки са и вьжетата които вие ползвате на лебедките си.Спектра с диаметьр 30мм дьржи грубо 50 тона.

                              http://www.samsonrope.com/index.cfm?page=1&app=1

                              Ето едни от най-добрите.AMSTEEL

                              Вьзела който сглавно ползваме е пьрвия в таблицата долу и се дьржи 63% от теста на вьжето.

                              http://www.caves.org/section/vertica.../knotrope.html



                              Bowline - хубавото на тоя вьзел е,че се развьрзва лесно без значение колко си го дьрпал преди това.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #75
                                До: Правилното въже.

                                http://www.sailingusa.info/sailing_knots.htm

                                Е тука една таблица кое колко се разпьва на опьн 50% от теста на вьжето.

                                Проволките и те имат статична и динамична,но там разликата е малка.Найлоновото вьже е като ластик ако го сравняваме с динамична проволка
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X