До: Концепция за траялна машина.
Андро, като ще е - да е. Търси някакъв врангел, дори и да не е в добор състояние, ще си го напрвиш. Май ще стане прилична машинка дори и с малък бюджет. А после едно по едно - ще дооправяш.
Такава джипка не е предмет на еднократно правене. Такава джипка е процес, докато ти хареса. А това май е единствения вариант да можеш да си я караш и по асфалта. В смисъл, ще има преработки, ама ще можеш да избаламосаш катаджиите да я регистрират.
За мен варианта да си я караш с платформа на някъде не ми се струва приемлив, освен ако не решиш да се занимаваш професионално с тоя спорт. А имам впечатлението че за теб (и за мен впрочем), това е просто развлечение и добре прекарано време.
Не знам как седи въпроса с обръщането на волан на такова животно. И може ли нещо да се намери в UK, на по-ниска цена, понеже е с обратния волан? При много други джипки цените там са много добри.
Андро, като ще е - да е. Търси някакъв врангел, дори и да не е в добор състояние, ще си го напрвиш. Май ще стане прилична машинка дори и с малък бюджет. А после едно по едно - ще дооправяш.
Такава джипка не е предмет на еднократно правене. Такава джипка е процес, докато ти хареса. А това май е единствения вариант да можеш да си я караш и по асфалта. В смисъл, ще има преработки, ама ще можеш да избаламосаш катаджиите да я регистрират.
За мен варианта да си я караш с платформа на някъде не ми се струва приемлив, освен ако не решиш да се занимаваш професионално с тоя спорт. А имам впечатлението че за теб (и за мен впрочем), това е просто развлечение и добре прекарано време.
Не знам как седи въпроса с обръщането на волан на такова животно. И може ли нещо да се намери в UK, на по-ниска цена, понеже е с обратния волан? При много други джипки цените там са много добри.
Коментар