Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Концепция за траялна машина.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Концепция за траялна машина.

    Андро, като ще е - да е. Търси някакъв врангел, дори и да не е в добор състояние, ще си го напрвиш. Май ще стане прилична машинка дори и с малък бюджет. А после едно по едно - ще дооправяш.

    Такава джипка не е предмет на еднократно правене. Такава джипка е процес, докато ти хареса. А това май е единствения вариант да можеш да си я караш и по асфалта. В смисъл, ще има преработки, ама ще можеш да избаламосаш катаджиите да я регистрират.

    За мен варианта да си я караш с платформа на някъде не ми се струва приемлив, освен ако не решиш да се занимаваш професионално с тоя спорт. А имам впечатлението че за теб (и за мен впрочем), това е просто развлечение и добре прекарано време.

    Не знам как седи въпроса с обръщането на волан на такова животно. И може ли нещо да се намери в UK, на по-ниска цена, понеже е с обратния волан? При много други джипки цените там са много добри.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • До: Концепция за траялна машина.

      Пламен го е казал за мотора, но да доуточня (за кой ли път), че големият мотор не е заради конските сили, а заради огромния въртящ момент при ниски обороти...
      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

      Коментар


      • До: Концепция за траялна машина.

        Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
        Пламен го е казал за мотора, но да доуточня (за кой ли път), че големият мотор не е заради конските сили, а заради огромния въртящ момент при ниски обороти...
        А какъв е въртящия момент на на 4-литровия редови шестак, дето е на твойта? Просто от любопитство питам.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • До: Концепция за траялна машина.

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Какво ли няма да измислите, само и само да не е Вранглер. ...
          Аааа, то това лесно. Чакаш 4-5-6 пъти в гората доде се ремонтира поредното каре / полуоска и вече си готов ...


          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          ... Знам че според много хора рамата трябва да е отделна. На практика обаче тия с обемната рама и големите мотори имат смазващо преимущество.
          Тука отделна рама да виждаш. А табелката четеш ли.

          За какво са ти големи мостове като двигателя е малак.
          С малък мотор това ще стане ли.
          http://www.youtube.com/watch?v=t32kj...eature=related
          Това хубаво, ама тогава ще му трябва и влекач с платформа за да отиде до гората. Все пак в тази тема става дума за машина за разходки, а не за траялно бъги.

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          ... Виж едно бюджетно произведение.

          http://www.jeepforum.com/forum/showthread.php?t=615264
          ...

          I'm asking $23,500. This jeep is ready to go. ...
          И това е там. Малце извън бюджета излиза май ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • До: Концепция за траялна машина.

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            А какъв е въртящия момент на на 4-литровия редови шестак, дето е на твойта? Просто от любопитство питам.
            Спарки, по начина по който си задал въпроса, оставам с впечатление, че не си ме разбрал... Въртящият момент на всеки двигател е функция от оборотите, т.е. коректно е да попиташ за въртящ момент, при определени обороти, а най-правилно е да се говори за графиката на фумкцията въртящ момент - обороти. Максималният въртящ момент се изтъква от производителите, най-вече с рекламна цел, особено за двигатели с по-малка кубатура. При двигателя, за който питаш, той е 305 Nm при 3950 об/мин. За илюстрация, двигатели с работен обем от порядъка на 2 литра имат почти същия... нооо, интересен е въпросът, какъв е въртящият им момент при 1200 об/мин. При дискутирания 4 литров двигател той е от порядъка на 230-250 Nm, а при 2400 об/мин - 298 Nm. Потърсих из нета, но не намерих графично изображение на функцията, където ясно се вижда изменението на въртящия момент, спрямо оборотите.
            Последно редактирано от giorgio; 13-11-08, 12:11.
            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

            Коментар


            • До: Концепция за траялна машина.

              Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
              Спарки, по начина по който си задал въпроса, оставам с впечатление, че не си ме разбрал... Въртящият момент на всеки двигател е функция от оборотите, т.е. коректно е да попиташ за въртящ момент, при определени обороти, а най-правилно е да се говори за графиката на фумкцията въртящ момент - обороти. Максималният въртящ момент се изтъква от производителите, най-вече с рекламна цел, особено за двигатели с по-малка кубатура. При двигателя, за който питаш, той е 305 Nm при 3950 об/мин. За илюстрация, двигатели с работен обем от порядъка на 2 литра имат почти същия... нооо, интересен е въпросът, какъв е въртящият им момент при 1200 об/мин. При дискутирания 4 литров двигател той е от порядъка на 230-250 Nm, а при 2400 об/мин - 298 Nm. Потърсих из нета, но не намерих графично изображение на функцията, където ясно се вижда изменението на въртящия момент, спрямо оборотите.
              Съжалявам че не съм дал по-подробно обяснение. Но отговорът, който ми даде, е точно тоя, който ме интересуваше. Тъй че всичко е наред.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • До: Концепция за траялна машина.

                И к'во сега ....???

                То после и 4 литровия ще е слаб ....

                Андро .... я ходи при Близнаците, .... че са ти по-близо ....
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • До: Концепция за траялна машина.

                  Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                  ... Андро .... я ходи при Близнаците, .... че са ти по-близо ....
                  Е те имат и едно бъги ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • До: Концепция за траялна машина.

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Е те имат и едно бъги ...
                    Андро, не ги слушай, Пеко и Иво са маняци, болни и силно заразни. Ще се прилепиш и ти... От тяхната лудост лек няма Ама е страхотно приятна лудост и за околните
                    Сега сериозно, виж се с тях, ако не се познаваш, ще те запозная. За траял ще ти дадат много идеи и информация. Но само за американски машини.
                    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                    www.ADV-Bulgaria.com

                    Коментар


                    • До: Концепция за траялна машина.

                      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E3%E0%F2%E5%EB
                      В тази тема, към която ме насочи колегата Stuntman Mike, има няколко великолепни проекта на " Близнаците".
                      Пламене, направи ми впечетление че в определен период и ти си проявявал интерес към подобен проект. Сигурно си правил детаилни проучвания по въпроса? Докъде стигна, ако не е тайна разбира се?

                      Коментар


                      • До: Концепция за траялна машина.

                        Мисля че преди да се почне гаражния тунинг трябва да се помисли по-сериозно върху още нещо. Тази машина на платформа или на самоход ще се движи по асвалта. Защото макар и в момента наето законодателство да е доста либерално към преправените машини, бъдете сигурни, че не е далеч момента, когато това ще се промени и всички вранглери с ресори върху мостовете, самураи с мостове от тойота, джипки с гуми 37" и т.н., ще станат нелегални за каране по асвалт. Така че нещото или трябва да седи що годе близо до заводските си параметри или се прежалва, че след някоя и друга година няма да може да се движи по асвалта. При първият вариант трябва да се търси нещо, което ще се преправя само в допстимите норми, а при втория да се помисли, не е ли наистина по-добре направо да се почне с бъги - тръбна рама, двигател 5.2 от щатите(няма регистрация, няма и акциз), мостове каквито ти душа иска... Варианта със силно преправена стандартна машина, би бил удачен, само с мисълта, че след не много далечно бъдеще, ще бъде изхвърлена или разпарчетосана за бъги...
                        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                        Коментар


                        • До: Концепция за траялна машина.

                          Колкото и времето на пълното узаконяване да приближава все си мисля че ще има начини за регистриране на нашите машини след като е възможно това в други страни от Евросъюза значи няма причина това да не е така и тук просто трябва да има яснота какво трябва да се прави за да минеш технотест какво може и какво не.
                          ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                          тел.088четири 9едно9 4нула4
                          -------------------------------------------------------

                          Коментар


                          • До: Концепция за траялна машина.

                            Спокойно, още много време ще сме бананова република. Колко машини ще счупи Андро до тогава..... . Нали се сещаш как минават прегледи автомобилите у нас. Едно 90% според мен са за спиране от движение според нормите на европейското законодателство. А колко са за бракуване ....
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • До: Концепция за траялна машина.

                              Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                              Вранглера не ме притеснява от финансово и техническо естество. Притеснява ме издръжката на возещия се на пасажерската седалка.
                              Веднъж вече те поканих ама сигурно си забрави или имаш много работа(не е от бялата брада и ЕГН-то ) ела да видиш елементарна седалка с амортисьор, сигурен съм че ще може да си я произведеш в гаражни условия ........ Лошото е че ще видищ и CJ-я (на Вранглер татко му), а той е само на ресьори без разни щанги насам и натам, един малък (4L) редови карбураторен шестак който става ГАЗарски без проблем, една автоматична скоростна кутия и едни мухи ще забръмчат .....семейният бюджет ...мани, мани
                              П.П. Ако "Джорджо" или "Кинекс" или друг "хеви джип фен" знае на гореспоменатия редови карбураторен шестцилиндров двигател точните кубици, коне и въртящ момент и го сподели ще черпя аз така и не открих нищо конкретно
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар


                              • До: Концепция за траялна машина.

                                П.П. Ако "Джорджо" или "Кинекс" или друг "хеви джип фен" знае на гореспоменатия редови карбураторен шестцилиндров двигател точните кубици, коне и въртящ момент и го сподели ще черпя аз така и не открих нищо конкретно
                                Предполагам че двигателят ти е АМС 258. Той е 6 цилиндров, редови. 4.2 литра, 115 кс. при 3200 об/мин. Въртящия момент е 210 Nm при 2000 об/мин.
                                99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                                It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X