Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вариатор вместо скоростна кутия.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Вариатор вместо скоростна кутия.

    Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
    Не съм чувал
    http://en.wikipedia.org/wiki/Series_...#Series_hybrid

    p.s. знам, че тук са скарани с уикито, ама ето на, чети.

    Коментар


    • #17
      До: Вариатор вместо скоростна кутия.

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      http://en.wikipedia.org/wiki/Series_...#Series_hybrid

      p.s. знам, че тук са скарани с уикито, ама ето на, чети.
      Аз чета, но не виждам реална кола с чисто електрическо задвижване?
      Уикито показва теорията и се опитва да вкара терминология
      Както и да, въпроса беше за друго

      Коментар


      • #18
        До: Вариатор вместо скоростна кутия.

        има отдолу някакви примери - в япония, в китай, ... това имах предвид.

        Коментар


        • #19
          До: Вариатор вместо скоростна кутия.

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          ....някакви примери .....
          Електрическо задвижване......в помощ на теб и Алекс (макар че не е по темата с вариатора)
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #20
            До: Вариатор вместо скоростна кутия.

            Тойота ги вкара с новия Авенсис под името CVT, предствалява вариатор с метален ремък.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #21
              До: Вариатор вместо скоростна кутия.

              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
              Тойота ги вкара с новия Авенсис под името CVT, предствалява вариатор с метален ремък.
              CVT е означението на повечето ремъчни предавателни кутии на АТВ-та автоматици.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #22
                До: Вариатор вместо скоростна кутия.

                Незнаех.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #23
                  До: Вариатор вместо скоростна кутия.

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  Мурано с 3.5 литров шестак дава по-голям разход от моя WJ 4.7V8 извън града, като не трябва да се забравя и факта, че мураното е яйцеподобно и има по-малко съпротивление с въздуха.
                  И аз затова си мисля, че причината е в скоростната кутия.
                  Причината според мен не е в кутията, а в кончетата, оборотите и типичния начин по който се кара мураното. В смисъл сигурно със cvt харчи малко повече отколкото с ръчна, но няма да е фрапиращо.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #24
                    До: Вариатор вместо скоростна кутия.

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Незнаех.
                    И принципно и на практика представлява такова нещо като това на скицата, но при АТВ-тата има принудително въздушно охлаждане от турбина направена на трансмисионната шайба зацепена на коляновия вал на двг. Затова има и 2 тръби-от едната смуче въздух от предния край на АТВ-то, а от другата в задния го издухва.

                    А ако потърсим CVT Transmission се получават и доста други резултати, различни от Авенсис.
                    http://www.globalsources.com/manufac...nsmission.html

                    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                    Причината според мен не е в кутията, а в кончетата, оборотите и типичния начин по който се кара мураното. В смисъл сигурно със cvt харчи малко повече отколкото с ръчна, но няма да е фрапиращо.
                    И на WJ е автомат, но от тези конвенционалните/обикновенните, а кончетата са долу-горе едни и същи.
                    Прикачени файлове
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #25
                      До: Вариатор вместо скоростна кутия.

                      А оборотите на които се постигат кончетата ?
                      А теглото ? На WJ му дават 1660, Нисана го дават 1850кг без гориво и задволанно устройство

                      Все си мисля че има повече значение отколкото типа предавка. На автомобилните cvt-та така или иначе електрониката не позволява повече плъзгане от абсолютно необходимото.
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #26
                        До: Вариатор вместо скоростна кутия.

                        Тъп въпрос, ама питам: В трансмисията вариатор няма съединител, нали? Тогава при включен двигател, като стоим на място, автоматиката не охлабва ли и двата конуса, че да си приплъзва ремъкът? А като подадем "газ" да опъне ремъкът и тръгне програмата...

                        Коментар


                        • #27
                          До: Вариатор вместо скоростна кутия.

                          Първоначално публикуван от Симеон Преглед на мнение
                          Тъп въпрос, ама питам: В трансмисията вариатор няма съединител, нали? Тогава при включен двигател, като стоим на място, автоматиката не охлабва ли и двата конуса, че да си приплъзва ремъкът? А като подадем "газ" да опъне ремъкът и тръгне програмата...
                          Имат си съединител.При някои той е центробежен,при разни мотоциклети и т.п.
                          Не може да няма дори да е управляван от някаква електроника.
                          Верно, вариаторът има безброй много предавателни числа,но те все пак са в определен диапазон и няма как да се осигури такова,че тръгването да не износва елементите на вариатора.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #28
                            До: Вариатор вместо скоростна кутия.

                            Вариаторът е хубав като комфорт, но има загуби от приплъзване и малък максимален въртящ момент. Прави ми впечатление все по-масовото навлизане на роботизираните скоростни кутии с два съединителя и два вторични вала, полупярни с означенията DSG, SST... Че и по цивилните бегачки са почнали да ги монтират. Според мен, като изключим малолитражките, те ще са масовите скоростни кутии. Доста приличен комфорт, без загуби от приплъзване, много бърза смяна на предавка.
                            Не чета коментари и не отговарям на такива.

                            И коментаторите...

                            Коментар


                            • #29
                              До: Вариатор вместо скоростна кутия.

                              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                              Според мен, като изключим малолитражките, те ще са масовите скоростни кутии.
                              Така е,въпреки че са по-скъпи и сложни.Поне в близко бъдеще.
                              Има и такива с един съединител, и въобще не са измислени скоро като концепция.
                              Двата съединителя се ползват за по-бързо превключване(и всички предимства от това) но това решение усложнява и оскъпява конструкцията.

                              Вариаторите имат доста приемлив КПД в повечето си работни режими.Така е до определени мощности,заради материалите за изработка.В бъдеще може да се открият материали позволяващи използването им и при по-високи мощности.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X