Чудно ми беше, че такава високоиндустриална държава като Холандия не произвежда леки коли. Почти. Изключение правеше малкоизвестния модел DAF с вариаторна трансмисия, вместо традиционна скоростна кутия.
Едно предаване по телевизията ме накара да се поровя в Нет-а и намерих това
http://avtonov.svoi.info/variator.htm вариатор клиноремъчен и
http://n-t.ru/tp/ts/fv.htm - фрикционно адаптивен
Оказва се, вариаторите са бъдещето за автомобилите с неголяма (100-150 кс) мощност.
С вариатор се задвижва AUDI A6, а характеристиката на вмариатора и неговия КПД е най-добра.
Всичко се свежда до употребата на някои нови износоустойчиви материали.
Едно предаване по телевизията ме накара да се поровя в Нет-а и намерих това
http://avtonov.svoi.info/variator.htm вариатор клиноремъчен и
http://n-t.ru/tp/ts/fv.htm - фрикционно адаптивен
Оказва се, вариаторите са бъдещето за автомобилите с неголяма (100-150 кс) мощност.
С вариатор се задвижва AUDI A6, а характеристиката на вмариатора и неговия КПД е най-добра.
Всичко се свежда до употребата на някои нови износоустойчиви материали.
Коментар