Обява

Свий
Няма добавени обяви.

nissan x-trail 2.2 dci демпферен маховик брутална история.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Или дифтунга и не е съвсем уплътнил. Или обратната и нафта не е баш като на другите, от там и разлика в количеството, ама последното се обажда в междинни режими най-вече.

    Отделно ако не е common rail, тия мотори са си шумни, особено на студено и със запушен EGR.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      На мен ми чатка като пикаеща дюза, понеже е отчетливо че е на един цилиндър..

      Това е моето предположение, ще видим дизелджията какво ще каже, ако каже добре са, слагаме дифтунги и газ..

      Да видим какво ще каже майсторта!! за да не ми обявят шах с пешката!!!!!
      Последно редактирано от Traqn Savov; 08-07-21, 19:39.
      Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

      Коментар


      • #48
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

        Отделно ако не е common rail, .
        Мотора е common rail и вероятността шума да е от пропускаща дюза е минимална.Отделно (ако не гасне на празен ход при "пикаещата дюза") трябва да има освен звука и други съпътстващи симптоми - а на диаграмата ще има разлика в работата на цилиндрите и др.
        Пс. Но проверката на дюзите си е задължителна при подобни интервенции.

        Коментар


        • #49
          Сега както си стоя и си мисля, не ме гони сън, тези хора сега ще ме докарат до инфаркт докато ги проверят тези дюзи..

          Но както си стоя и си мисля, се сещам за една евентуална грешка която допуснах, сега ще се опитам да обясня за какво иде реч..

          Това е схемата на горивната система, зеленото е от резервоара през филтъра към помпата за високо налягане, до тук нищо особено няма!!!

          По особеното е в линията за връщането!! тя не се връща директно в резервоара, както на 99 процента от случаите, а са връща във горивният филтър, има стеснение около 1 мм в линията за резервоара, на практика когато работи, системата си го върти през филтъра повечето...

          Но защо това е проблем, защото всички линии за връщане бяха празни, в тях имаше въздух!! по тоя начин като заработи, въздуха го вкарва във филтъра, от там във ГНП-то, и става едно въртене само вътре на балончета, от който като се разбият на ситно, става като газирана нафта и нямат вадене...

          И то така и стана, като запалих в началото заработи много добре, след 10 секунди обаче започна да работи твърдо и да гасне, и да пали малко трудно..


          За да изкара въздуха, първо връщащата линия ще я сложа да се връща във един съд, докато се изчисти от балончета, после ще я закача където и е мястото!!

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:блааа блааа.jpg
Прегледи:598
Размер:133.0 КБ
ID:6754623
          Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

          Коментар


          • #50
            Не може ли обратната нафта да я направиш да я връща направо в резервоара.......да заобикаля филтъра.
            "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

            Коментар


            • Traqn Savov
              Traqn Savov коментира
              Редактиране на коментар
              не е невъзможно технически, но забелязах че по новите всички филтри са по този начин!! така когато работи двигателя нафтата минава няколко пъти през филтриращият елемент, а тези филтри са специални, многослойни, колкото пъти я прекараш през филтъра, толкова по чиста става нафтата, туй е дву-микронов филтър, след 10 000 хиляди километра, помпата да не стане на гъз ако го направя по този начин, са чудя.. По добре да я обезвъздуша добре, и да я оставя така..

          • #51
            Мисля си че нещо се е заблудил за обратната нафта, или по-точно диаграмата, която е намерил, е грешна. Ако ми снима конзолата на филтъра ще му кажа кой от вариантите е. Обикновено има поне поплавък за обезвъздушване, понякога и биметална пластина, за да не вруща натам при температура на филтъра над 20 градуса.

            Нещо повече - помпата на конзолата е на входа на правата нафта и при помпане ще изтласка въздуха. Ако пък няма конзола, а помпата е тип "круша", която се стиска, тя пак е преди филтъра, на правата нафта. Във филтъра има само биметална пластина, управляваща клапан.

            И в двата случая при помпане въздуха се изтласква към филтъра.

            Отделно ако помпа, дюзи, рейл и други такива са били празни, понякога искат до 20-ина километра каране за да се обезвъздушат. Това и за ve, и за vp, и за common rail. Някои common rail мотори изобщо мямат ръчна помпа. Не знам дали такива имат електроческа в резервоара.
            Последно редактирано от sparkybg; 11-07-21, 00:12.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #52
              Ето това е филтъра, дебелите маркучи са за входящата и изходяща нафта, тънките са за връщането в резервоара..
              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:h-preview.jpg Прегледи:0 Размер:310.7 КБ ID:6754823

              Едит: Даже аутодока са дали и ръководство за смяна!! само че на аутодока дет са го дали тоз филтър, въобще не е такъв филтър, не са завива като маслен филтър, а е като горе на снимката!!!! https://club.autodoc.bg/manuals/kak-...a-smyana-10890
              Последно редактирано от Traqn Savov; 11-07-21, 06:27.
              Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

              Коментар


              • #53
                Мистерията с не съвпадащите филтри милтри, радиатори мрадиатори и части на нисана е разгадана!!!

                Модела нисал Хтрейл 2,2 има две основни модификации, T30 и T31
                Последно редактирано от Traqn Savov; 11-07-21, 07:12.
                Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                Коментар


                • #54
                  Както правилно предположих, точно този филтър е същия като на патрол 3.0 common rail и "съвсем случайно" имам един такъв вкъщи, който съм разглеждал в подробности. Не е със стеснение, а с клапан с биметална пластина, и върти нафтата през филтъра само когато е студено. Не знам точната температура, но поне до към 18-20 градуса засилва обратката директно към резервоара.

                  При температурите в момента всичко ще се самообезвъздуши след 5 минути каране. Малко по-тегаво е зимата, но на двукръгова система (вършеща същото но в конзолата на филтъра) съм сменял филтър и зимата без особени драми.

                  Разбирай, диаграмата горе е рисувана от някой, дето изобщо не е наясно с тоя филтър.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • Traqn Savov
                    Traqn Savov коментира
                    Редактиране на коментар
                    Защото аз духах там филтъра, минава много слабо, през тази хуйня, за туй помислих че е някакво стеснение. може и да има ризън в тая пластина, понеже нафтата когато е много студена товари помпата, когато е много загряла няма мазилни качества и помпата задира от слабото мазане..

                • #55
                  Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
                  Ето това е филтъра, дебелите маркучи са за входящата и изходяща нафта, тънките са за връщането в резервоара..
                  Натиснете снимката за да я уголемите Име:h-preview.jpg Прегледи:0 Размер:310.7 КБ ID:6754823

                  Едит: Даже аутодока са дали и ръководство за смяна!! само че на аутодока дет са го дали тоз филтър, въобще не е такъв филтър, не са завива като маслен филтър, а е като горе на снимката!!!! https://club.autodoc.bg/manuals/kak-...a-smyana-10890
                  Точно с такъв филтър на Голф имах проблем-смучеше въздух от пластмасовия накрайник на обратното гориво. Замених филтъра с такъв който има само два щуцера.
                  "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                  Коментар


                  • Traqn Savov
                    Traqn Savov коментира
                    Редактиране на коментар
                    няма да е баш така, брат ми караше едно дизелово пежо 1.6 ХДИ ама наточеното 101 КС вика като дойда от германия, и като сложа българска нафта, имам чувството че закачам веднага две три ремаркета!!! виж ако си слагал английска, те там са по зле и от магарешката нафта..

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Да, има такива разлики (макар че аз каквато и да съм сипвал, чак драстичности не е имало), но те не са заради парафина и сярата. Имало е тук из форума примари за различни държави и бензиностанции из европа - не сме с нищо уникални. Само в италианска кола съм виждал 2 пръста (буквално) боклуци във филтъра например. А след 12 години експлоатация на същия тоя автомобил тук и сменени 5-6 горивни филтъра, е имало единични дребни боклучиета и нишо повече. Резервоара отвътре светеше.

                  • Stbd
                    Stbd коментира
                    Редактиране на коментар
                    Този парафин, за който говорите, повишава качеството на нафтата, но за зимата иска допълнителни мерки. Заради последното се носят легендите колко е лош, как в нашата нафта слагат парафин и тн, сред таксиджии, лекари, чиновници.. все хора с добри инженерни познания..според тях самите хаха

                • #56
                  Звъннах на майстора да го питам за дюзите на къде са, майстора вика тоя двигател да не е счупен или да е горял масло, от който са били дюзите.. и аз викам ъммм дааа защоо, и той вика, еми защо не ми каза, за да не ти взимам пари за проверка, а направо да ти кажа да ги изхвърлиш на боклука..

                  Лоша работа лошааа, седларов!!! ще трябва да се ремонтират или да се търси втора ръка..
                  Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                  Коментар


                  • #57
                    Защо ли тази песен ми звучи познато!!
                    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                    Коментар


                    • Traqn Savov
                      Traqn Savov коментира
                      Редактиране на коментар
                      до колкото разбрах от ограниченият ми английски, някакъв си събирал части в гаража, за да си сглоби кола, най накрая нищо по колата не паснало.. ххахаха тоя текст що ми е така познат, някъде съм го чувал!!

                    • Kirilpm
                      Kirilpm коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не само си събирал части в гаража, ами ги крал от завода и накрая готовия продукт му излязал почти безплатно
                      Иначе песента е много добра и вечно актуална, вашият ремонт също има смисъл само и единствено ако частите, които слагате са крадени или ви идват без пари.

                  • #58
                    дюзите ще се ремонтират в крайна сметка, като драснахме чертата се оказва че ремонт е по изгодно от морга..

                    Има два типа дюзи на този нисан, до колкото разбрах евро 3 са със 4 края с компенсираш резистор, и евро 4 са с два края, няма компенсиращ резистор, а има код който се вкарва в модула.

                    Е познайте тази от коя е!!! естествено от по шибаната, няма как иначе!!

                    Другото което е, за ремонт на дюзата искат 240 лева, на бройка, а моргаджиитре искат по 200-250 за незнайна какво състояние!! дюза + 25 - 30 лева проверка, и моргаджийската дюза става 300 лева, + евентуалният и ремонт 240 = 540 лева на дюза, мн евтино.

                    На всичкото отгоре им казвам че е с два края, а тъпанарите моргаджии ми носят със четири, явно те са по разпространените, ама неам нерви да се занимават със такива тъпащини!!! тоест моргата отпада като възможност!!!

                    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                    Коментар


                    • #59
                      Взех дюзите, монтирах ги колата запали добре работи, но в момента е 43 градуса там, на слънце и за сега я заебах имам още малко човъркане по нея, сутрин по хладината....

                      Майстора го хвалят много мой познати, няма да го казвам кой е, за да не стой като реклама, казват той е най добрият, обаче няколко неща ме озъдъчават!!

                      Питам го, има ли значение къде ще ги поставя дюзите, понеже ги бях белязал 1 2 3 4 цилиндър, нямало никакво значение, после питам машината генерирала ли е кодове за корекцията, нямало никви кодове, слагай ги, явно стенда му не може да генерира кодове за денсо...
                      А от денсо твърдят че кодовете при смяна на дюза трябва да се въведат в компютъра..

                      Другото което ми направи някакво не много добре впечатление, че ми даде протокол за тестване на дюзи, в който протокол няма никакви измерени стойности от замерването!! всяка дюза се измерва поне със седем режима, и измерваният се записват в протокола!!!
                      може би този стенд EPS945 така ги вади протоколите, не знам!! не съм сигурен, който знае да каже..

                      Ето това е листа от протокола, скрил съм му някой от важните данни.. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210716_163701.jpg
Прегледи:434
Размер:376.6 КБ
ID:6756310

                      Не съм я карал още, ще я закача ще я прегледам за грешки, ще прегледам корекцията по цилиндри, и ще направя нова адаптация на клапана на помпата, клапана за регулиране на налягането, ще огледам за течове някакви, ще налея антифриза!! и ще направя едно две кръгчета по поляните да я пробвам!! ама не много далеч, не отивай по на далеч, отколкото ти се върви!!!


                      Подготвил съм и видео, което ще бъде налично веднага щом Ютубата го пренаредят по тяхно си усмотрение!!




                      Проекта е близо до обявяването на своят край!!






                      Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                      Коментар


                      • Stbd
                        Stbd коментира
                        Редактиране на коментар
                        Варненският хвален майстори, който много му разбира, е унищожил не една или две коли. Мехнизмът на добрата му слава е потулване на лошите случаи и хвалене с добре вървящите коли, само че добре вървящите коли са си щяли да вървят и без повечето от извършения майсторски ремонт.
                        п.п. какъв телбод..напреко на дължината на листа ))))

                    • #60
                      При тоя тип тестове на дюзи и инжектои винаги ми е "харесвал" параметъра температура при която е поведен теста. Обикновено 30 - 40 гадуса.
                      Хубаво де, в кой двигател инжектоите работят при 30 - 40 градуса, и ако няма такъв, защо се тества при тая температуа?
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • Traqn Savov
                        Traqn Savov коментира
                        Редактиране на коментар
                        това е така защото, стенда измерва във кубически сантиметри, което си е обем, а обема на една течност е в зависимост от температурата...

                      • Kirilpm
                        Kirilpm коментира
                        Редактиране на коментар
                        Щото ицко има много работи дето не ги знае, ама както винаги устичката му е по-голяма от знанията.Като започнем от това с какво се тестват дюзите.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X