Обява

Свий
Няма добавени обяви.

nissan x-trail 2.2 dci демпферен маховик брутална история.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    При тоя тип тестове на дюзи и инжектои винаги ми е "харесвал" параметъра температура при която е поведен теста. Обикновено 30 - 40 гадуса.
    Хубаво де, в кой двигател инжектоите работят при 30 - 40 градуса, и ако няма такъв, защо се тества при тая температуа?
    При реална така или иначе няма как да се тества - реалната при върха на дюзата е 300-400 градуса.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • Traqn Savov
      Traqn Savov коментира
      Редактиране на коментар
      Охоо не си вадил разтопени бутала, и стопени върхове на дюзи значи... Когато започне да пишка малко повече гориво дюзата, малко трака ама на шофьора не му пука, и това приключение привършва рано или късна или с подмяна на дюзата, или с подмяна на двигателя..

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Когато започне да пишка ИЗВЪНЩАТНО гориво, дюзата е повредена. Тогава и дюза, и бутало, и глава и кво ли не може да замине. Ама това е повреда, а не нормална работа на мотора.

      Както казах - има достатъчно писания по въпроса на 2-3 клика разстояние.
      Последно редактирано от sparkybg; 17-07-21, 12:29.

    • Traqn Savov
      Traqn Savov коментира
      Редактиране на коментар
      е да де, аз говоря точно за случвайте когато нещо чука, а на шофьора не му пука... Аз пращам един познат в пежо сервиз, пежото му страшно чука, вика му имаш пикаеща дюза въври да ти я сменят... от пежо го върнали, и му казали че нищо и няма, да е карал така, ебати тъпанарите дето работят там... а колата чука ама чука отдалеч се чува..

  • #62
    Това е ясно, но поне да се тества при 90 - 100 градуса на целия изжектор.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • Traqn Savov
      Traqn Savov коментира
      Редактиране на коментар
      голями изпарения на нафта при тези 100 градуса ще има, той този дето работи на стенда ще приключи бързо, нафта на капки или на пара, е много отровна работа..

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      На стенда дюзата се тества в "буркан" и точно за оператора проблема е никакъв. Да се тества при 100 е безпредметно - разликите са никакви спрямо работните 90-100, а и дюзите дават много повече отклонение точно като са студени.

  • #63
    Какво е код на калибрацията, или кода за корекция на дюзата..

    при преминаването на дизелите към евро 4 5 6, екологичните норми са затегнати, за да отговаря на тези условия компютъра трябва да управлява с абсолютна точност дюзата.

    Но как става цялата работа!! производителят е изчислил че при определени условия, трябва да дава 20 милиграма циклово количество гориво, обаче заради производственият толеранс, на пружинки шайбички и други части по дюзата, някой дават повече, някой по малко, за да се коригира това, още новата дюза, първо я закачат на стенд, и оставят да работи известно време за да се напасне, после стенда измерва параметрите, всяка дюза има около 8 параметъра, примерно единият е режим на пълно натоварване, пред-впръскване, режим на ниско натоварване, преходен режим, и тнт.

    Зависи според дюзата, но да кажем че трябва да вади 50 кубически сантиметра на 1000 цикъла в минута.

    има условия-количество.. да речем условията за пълно натоварване са, 2000 микро секунди сигнал, 1800 атмосфери налягане 1000 цикъла в минута, температура 40 градуса, при тези определени условия трябва да вади примерно 50 кубически сантиметра..

    Които се водят идеален параметър, но дюзата не е идеална тя вади 58 едната, другата 42 стенда извършва корекция колко времето е необходимо да се увеличи, или да се намали, за да вади дюзата точно 50 куб.

    Този корекция за всички режими ги записва под формата на код!! върху самата дюза, ако е от завода или на диагностичният лист, ако е минавала през ремонтно предприятие! този код се въвежда в компютъра с диагностичен софтуер!!

    ето тук, са показани някой от кодовете за корекция!! на денсо инжекторите

    https://www.dencodiesel.com/blogs/se...rail-injectors


    Ето тук истински диагностичен лист, където една дюза е замерена на стенд, и са свалени всички параметри..

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:диеселd - Copy.jpg Прегледи:0 Размер:195.6 КБ ID:6756451
    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

    Коментар


    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Евро 4 се докарава дори официално без двигателя да е Common Rail. И Евро 5 се докарва дори.

      Джипката ми е с димност 0.04, със затворен EGR и избушен катализатор. Euro 3 с VP44. Абсолютно същия двигател със същата горивна система го има и като Euro 4, без DPF, съвсем официално.

      Common-rail-а е напън не толкова за екологичност, колкото за тиха работа и изкарване на по-голяма мощност от по-малка кубатура. Екологичността идва от EGR, DPF, катализатор и AdBlue.

  • #64
    Темата добива и обучаващи характеристи...
    Няма лошо, стига да е насочено и последователно (а не хаотично) информацията може да е от полза на някои.
    Пс. Sparky определено е на Ти, с материя, която не му е професия,а действащи автомеханици ............................... . Важното е да има желание за четене , учене и усъвършенстване.

    Коментар


    • Traqn Savov
      Traqn Savov коментира
      Редактиране на коментар
      аз имах книгата Дизелова Горивна Апаратура, за съжаление не мога да я намеря вече къде е, а и да я намеря, си мисля че единствено ще става за боклука, и тези книги стареят!!!!. Мен по принцип дизела не ме интригува много, много но за 1000 лева една дюза, не си ли заслужава да ги разнищим..

    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      Всяко нещо е актуално за определен период , остарява и излиза от употреба (като нас). Даже книгата - "Системи за управление на дизелови двигатели-на Robert Bosch" изд. Консулт-Лозанов вече остаря.

    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Даа, тренда са жиците.

  • #65
    Последни ъпдейти по колата..

    Закачих я на компютъра няма грешки, просто заради пикаещите дюзи преди е направило горивни адаптации -20% направих ресет на адаптациите, и обучаване на помпата за високо налягане, понеже тази помпа е от другият двигател, че и са със различни номера но и двете помпи ги дават за този двигател на нисан....

    Смених филтрите, горивен въздушен на купето, филтъра на купето бил сменян, естествено аз повярвах..
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210719_133834.jpg
Прегледи:304
Размер:425.9 КБ
ID:6756945


    Направихме малко кръгче, без да я зорим, много върви тая кола баааах мама му, останах приятно изненадан, с това купе два тона, и раздатки, и с тея гуми ГОУЛЕМИТЕ, очаквах да се влачи като народна песен, моето БМВ-ци е 143 коня, тази 136 имам чувството че ще ме остави много назадии!!!

    Малко видео от разходката..


    Обявявам проекта за приключен!!! скоро е на преглед, ще видим и каква лепенка ще получи!!!!!
    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

    Коментар


    • #66
      Едната дюза моргаджийската, която бяха дали със главата, понеже не са можели да я извадят от главата я оставили, и я отворих!!!


      Вижте клапана на управляващото налягане, вижте само във каква състояние е!!!!!
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210719_174755.jpg
Прегледи:288
Размер:438.5 КБ
ID:6756966

      Тука го пръснах с малко брейк-клинър!! и светна почти, забележете само дупчицата колко е малка!!
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210719_175009.jpg
Прегледи:283
Размер:459.7 КБ
ID:6756967

      а това е което изтече на салфетката под клапана!! гнус гнуссс гнууууус и гняяясс
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210719_174959.jpg
Прегледи:282
Размер:380.0 КБ
ID:6756968


      Помислете от морга дюзи следващият път дали ще взимате!!

      Ще и направя пълна дисекция на тая дюза, просто сега ми е топло и ме мързи!!
      Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

      Коментар


      • #67
        За 2-та тона си се заблудил. И терано не тежи 2 тона, а X-trail няма и тон и половина, май.

        А и гуми с размер 215/70R15 поне до скоро се смятаха за аспиринчета в тоя форум.

        Много вероятно е просто да е с по-бавни дифове от това, с което го сравняваш. Съответно дърпа и върви, ама силата му приключва примерно при 120.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #68
          Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
          Последни ъпдейти по колата..

          ...
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210719_133834.jpg
Прегледи:304
Размер:425.9 КБ
ID:6756945...

          Недей, че аз свалих въздушен филтър в същото състояние от Тераното. На 7500 км и 7-8 месеца. Сам си ги сменям, та грешка няма. Буквално целият ни квартал, всички улици ги разкопаваха повече от година и бяха невиждани прашоляци в сухото и кал като вали.

          Какво сме дишали ние през това време, ... не ми се мисли...
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #69
            Малко под 1,5 тона е. Моя ускорява много добре до около 175(по ГПС), после сменя на 4-та(автомат) и умира като прави малко отгоре и спира да ускорява, но е нормално с тази аеродинамика на тухла.

            215/65/16 са му щатните гуми. 215/70/15 са 3мм. по-ниски.
            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
            Телефон - в профила!

            Коментар


            • #70
              Ако вярваме на чичо гугъл-чо може да вдигне 180км ама аз лично не бих го препоръчал, както пукат глави като презрели дини!!!!

              Ускорение от 0 д0 100 за 11 секунди..

              Моят кош за сравнение, с 2 секунди е по бърз, ама като си имаш предвид колко коне са умрели!! може и да ме издуха хаха
              Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

              Коментар


              • #71
                Моя е бензин 2,5 165к.с.. Не го държа дълго с такива скорости, но 160 си държа понякога по 5-6км.. При мен дават 11,1(автомат) и 9,9 на ръчката. Автомата с тези само 4 супер дълги скорости го спъва.

                По двигателя сменях гарнитура на главата заради задръстен катализатор и после сегменти(трябваше и двете заедно, ама от бързане се набутах). Съответно и биелни лагери със сегментите. Сегментите са им слабо място. Двигателя изглеждаше много добре вътре, а е на 250 000км. ако се вярва на километража.
                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                Телефон - в профила!

                Коментар


                • #72
                  Под приключване на силата ма 120 нямах предвид че повече не може да вдигне, а че няма никаква динамика и при лек баир или насрещен полъх му става чоглаво.

                  Тая фамилия мотори са по-известни с думване на бутала, особено първите версии с vp44. След 5-6 издания на буталата драмата приключва, с цената на допълнителни 130 грама алуминий във всяко, при трилитровите ZD. Оригинални ремонтни бутала също няма. Но има ремонтни лагери и ремонтни сегменти.

                  Имам чувството че някой извратеняк сериозно се е кефил докато са взимани тия решения.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • Traqn Savov
                    Traqn Savov коментира
                    Редактиране на коментар
                    При лош горивен процес се получава тези повреди в буталата, на старият двигател пикаещите дюзи, едно че са хвърляли сурова нафта чак към турбото, а са започнали да дялкат и буталата, днеска ще ги снимам старите бутала как са започнали да се дялкат по ръбовете..

                • #73
                  Каква излезе сметката на финала ?
                  Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                  За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                  A1+

                  Коментар


                  • Traqn Savov
                    Traqn Savov коментира
                    Редактиране на коментар
                    Точната цена няма да споменавам, но със всичко му излезе долу горе колкото са най ниските оферти по сайтовете за автомобили.. С разликата че там са в незнайно какво състояние, а пък тази има основен ремонт!!! което уж на теория би трябвало да е хубаво нещо.. Само ремонта на дюзите беше 890лв ако тръгнеш да се заиграваш с такъв дизел, поне 4 хиледарки си приготви, и се надявай цилиндрите да не са надрани и буталата да не са надрани, че там цената просто е брутална 350 лева на бутали, 400 лева на гилза!!!!

                  • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                    ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тоест си е купил още една кола , но този път знае , че я ползва дълго време

                • #74
                  Днеска я запалихме, чист планински въздух, утре е на преглед, стискайте палци, да не сме я понижили в чин хахаха

                  А иначе дюзите когато започнат да пикаят, или да пускат повече гориво, горивото не може да изгори напълно и изцяло в цилиндъра и се получава това!!! доизгаряне при работният ход, освен неприятният дим, създава и опасност за буталата и главата и турбината и катализатора!!!
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210720_100909.jpg
Прегледи:214
Размер:428.9 КБ
ID:6757210


                  Видео малко!! с повече картинки..

                  Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                  Коментар


                  • #75
                    Ускорява до около 175 като среден клас лек автомобил с 2,0 бензин. Авенсиса ми(1998г. 128к.с.) вървеше много по-малко и стоеше по-зле на пътя, вероятно от кофти амортисьори(4-те нови, но евтини). Кия Черато с 2,0 143к.с. и Мазда 626 2,0 136к.с. вървят малко повече основно защото бяха ръчка, дългите скорости на автомата го спъват, ако е ръчка ще вървят еднакво.
                    Няма причина да върви осезаемо по-малко с 0,5л. и 30к.с. по-голям двигател е, тежи само 200кг. повече, има съвсем малко повече загуби като е само на предно, гумите са малко по-големи и тежки и е по-лоша аеродинамиката. Естествено гори повече - с около 30% извънградско и около 15-20% повече градско.

                    За сравнение при моя бензиновия - сегменти, биелни лагери, гумички на клапаните, термостат, всички гарнитури и труд - 900лв..

                    Термостата го сменихме профилактично, въпреки, че не съм забелязал проблем с него. Оригинално е 95 градуса, сложихме алтернативния на 83 градуса. Стрелката вече стои една идея под средата дори на магистрала на климатик в жега.
                    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                    Телефон - в профила!

                    Коментар


                    • Джоу (x3mrjoe)
                      Джоу (x3mrjoe) коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не че нещо, ама 12 десети са 1.2mm.
                      Може би имаш предвид 12 стотни.

                    • Traqn Savov
                      Traqn Savov коментира
                      Редактиране на коментар
                      имах предвид 0,12мм

                    • Traqn Savov
                      Traqn Savov коментира
                      Редактиране на коментар
                      тюю да прав си , една десета и две стотни, тююю топло ми е ще пукясам!!!

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X