Обява

Свий
Няма добавени обяви.

nissan x-trail 2.2 dci демпферен маховик брутална история.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • nissan x-trail 2.2 dci демпферен маховик брутална история.

    Бащата на един много мой познат си взе нисанче, иначе хубаво изглежда нисанчето,
    обаче има проблемче, засмукало нафта вдигнало обороти и пръснало радиатора,
    той двигателя ще се сменя то е ясно, обаче демпфера чука на ръка много здраво,
    аз съм го записал на видео!!! как чука...

    време 1.08


    туй нещо не ми харесва, май и демпфера е за смяна,
    какво ще кажете колеги, някой е****л ли се е с тая простотия, голям ли е луфта трябва ли да се сменя.

    заводски данни:
    цилиндър 86.00мм
    бутало: Няма данни
    луфт на буталото 0.06мм


    измерени данни:

    цилиндър по Х 85.95мм по У 85.92мм
    бутало: 85.80мм
    луфт 0,15мм. при 0.06мм допуск.

    Ако някой колега е решил на таквози чудо да вади двигател, имам един съвет към него!!! ни дейте ама, наистина ни дейте!!! ще съжалявате hurt:

    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

  • #2
    На това къде му е демпфера!?
    Нищо демпфено не е останало в него.
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар


    • #3
      Цените на тези неща са брутални https://www.avtochastionline24.bg/ni...sk_na_mahoevik
      нема ли някой такъв маховик, да го види тъй ли трябва да луфтее, понеже тея маховици си луфтеят по принцип, ама тоя пък ми се струва че е повече от колкото треБве!!!.
      Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

      Коментар


      • petkov_bb
        petkov_bb коментира
        Редактиране на коментар
        Опит се трупа с работа.
        Демонтажа на двигателя с кутията става за половин ден (трябва малко опит и приспособления- за целта ползвам подемник , подвижна "маса" и подвижен телфер) от един човек. Може да се извади и само кутията, без двигателя.
        Първата такава "каруца" за смяна на съединител (и изпуснал семеринг) беше преди повече от 10г. ( и цените на комплекта беше над 1400лв.,а за труда помня ,че приятелчето ми плати 300лв. и още си кара "каруцата")
        Щом сте се хванали на "хорото " -играйте го до края и сменяйте с качествени нови части.

        Маховика Ви казаха ,че е за смяна.

    • #4
      Той двигателя ще се сменя, но явно и барабар с маховика..
      Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

      Коментар


      • #5
        нема затворен двигател, ши са затваря двигател друг, гадост!! може да снимам ако на някой му е хинтересно..
        Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

        Коментар


        • #6
          Снимай естествено.
          Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

          Коментар


          • #7
            Сега съм на етап разваляне, и правене от две не работещи, един полуработещ

            Веригата долната се зацепва на 19-стият зъб, на самата верига има две звена различен цвят..
            максималното разтягане на обтегача го дават 15мм..
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:821
Размер:705.3 КБ
ID:6747262
            Основните лагери изглеждат добре, ще се сменят. биелните обаче са зле, ще се проверява маслената помпа за износване!!
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210609_111749.jpg
Прегледи:762
Размер:737.9 КБ
ID:6747263


            Обтегачите много са блъскали, ще се сложи от другият двигател..

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210609_114716.jpg
Прегледи:759
Размер:286.4 КБ
ID:6747264

            Шийките на коляновият вал, нямат елипса, и нямат износване..

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210609_112711.jpg
Прегледи:829
Размер:413.1 КБ
ID:6747265


            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210609_112900.jpg
Прегледи:763
Размер:448.1 КБ
ID:6747266


            Блока е даден за лице и проверка, стоманените гарнитури, не обичат 0.03мм неравности..

            Цилиндрите не ми харесват много, но каквото са такива!!!

            Веригите, още се чудя дали да ги подменям, като знам какви боклуци продават!!!

            като дойде блока и частите ще сглопявам, ъъ сглобявам...



































            Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

            Коментар


            • #8
              Ти ... ремонти само на приятели ли правиш, или с това си вадиш прехраната ?
              Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
              За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

              A1+

              Коментар


              • #9
                любителски се занимавам, ако с това си вадя прехраната значи да съм умрел от глад отдавна..
                и приятели дето са им усрали колите в разни сервизи аз да я доокензам още повече..
                Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                Коментар


                • #10
                  Аз констатирах че веригите са почти към края си, и цилиндрите имат язви!!! обаче чичо Наско каза тъй ще е..
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210610_093827.jpg
Прегледи:685
Размер:492.3 КБ
ID:6747466

                  новият стар маховик срещу старият маховик.. открийте десетте разлика!!

                  Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                  Коментар


                  • #11
                    На първия клип маховика е работил ,но не и ръждав.На втория по лъскавия е по добре. Та кой е новия стар? Двумасов маховик работи на 17 градуса отклонение.

                    Коментар


                    • #12
                      Явно вчерашният дъжд, не му се е отразил много добре... лъщивият вчера е ръждясалият днес..
                      Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                      Коментар


                      • bocho64
                        bocho64 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Ахааа ясно!

                    • #13
                      И двата маховика стават ако колата ще се продава. Аз (не лично) смених двумасов маховик на Форд Фокус с нов. С отстъпките -540лв. При стария - на място дрънкаше като работи двигателя, тръгваше изведнъж, никаква плавност при мръдване на педала с един милиметър. Като го свалих - свободно движение като при тези маховици. Новия - никакъв луфт. За да го завъртиш на 17 градуса ти трябва щанга. Стария го разглобих от любознателност - изпотрошени пластмасови опори . Феродовия диск и притискателя перфектни - но смених целия комплект. Борето Със стария маховик влачех доста км ремарке - никакви проблеми, но само аз можех да тръгвам.
                      Последно редактирано от boreto2; 10-06-21, 18:36. Причина: Правописни грешки. Сигурно има и други.

                      Коментар


                      • #14
                        Колега, с този "новия" маховик мисля, че ако не веднага или в близко време след сглобяването ще разгловяваш отново. Ето тук има добре показано какъв е луфта след ремонт на маховик https://www.youtube.com/watch?v=b6y7XvpyhUw
                        П.п. Дано не съм прав
                        "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                        Коментар


                        • #15
                          Тоя маховик предава сигурно около 300 нютона въртящ момент. На ръка прилагайки сила от половин нютон, едва ли трябва да помръдва и милиметър.
                          Та отиди в някой магазин и виж как е някой нов демпфер, без значение за каква кола, ей така, само да си свериш часовника.
                          Последно редактирано от kameno karp; 10-06-21, 21:36.
                          Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                          Коментар


                          • Kirilpm
                            Kirilpm коментира
                            Редактиране на коментар
                            "Даже и новите мърдат, туй е някаква вибрираща трептяща система, настроена в противофаза при 3000 оборота на двигателя, няма как да я провериш на ръка"

                            Я пак??

                          • Traqn Savov
                            Traqn Savov коментира
                            Редактиране на коментар
                            Я пак?? Маховика е тежест, гасител на трептения, за да гаси трептенията, собствените осцилации на тази система трябва да са в дисонанс спрямо честотата на трептене на коляновият вал, най вече при едни оптимални обороти на двигателя от около 2500 3000.. питай Ясен той е физик, механичните трептящи системи и гасителите на трептения, ще ги обясни много по добре!!! какво означава противофаза на трептящите системи. Факта е че за да го провериш това, трябва да го сложиш на двигателя и да развиеш необходимите обороти..
                            Последно редактирано от Traqn Savov; 28-06-21, 06:38.

                          • Traqn Savov
                            Traqn Savov коментира
                            Редактиране на коментар
                            Някой виждал ли е на двигателя на самолета какво представлява гасителя на вибрации... Много интересно решение, закачаш едни сензори вибрационни по двигателя, даваш няколко режима на работа, после машината ти казва, едни шайби има специални монтажни места за тях, и грамажа на шайбите, едната тежеше около 10-15 кела между другото!!!

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X