Иво, дойде ми на акъла, та да ти го споделя.
За да блокира лесно колелото(яки спирачки демек) най-вероятно луфта между накладките и барабана е много малък. Във всеки случай-по малък от този на другото колело. Причината за това масово се търси в механизма за автоматично обиране на луфта, но може да има и нещо в цилиндърчето, Нещо което не позволява буталцата да се приберат достатъчно навътре, и те си стоят в позиция "полусъединител". Само малко усилие от течността и започва да се усеща спирачното усилие.
Та виж и цилиндърчето в какво състояние е.
А в края на краищата вземи ги смени двете цилиндърчета. От моя опит когато съм сменял-работата на спирачките с новите цилиндърчета става осезаемо по-добра.
За да блокира лесно колелото(яки спирачки демек) най-вероятно луфта между накладките и барабана е много малък. Във всеки случай-по малък от този на другото колело. Причината за това масово се търси в механизма за автоматично обиране на луфта, но може да има и нещо в цилиндърчето, Нещо което не позволява буталцата да се приберат достатъчно навътре, и те си стоят в позиция "полусъединител". Само малко усилие от течността и започва да се усеща спирачното усилие.
Та виж и цилиндърчето в какво състояние е.
А в края на краищата вземи ги смени двете цилиндърчета. От моя опит когато съм сменял-работата на спирачките с новите цилиндърчета става осезаемо по-добра.
Коментар