Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

    Но все пак трябва да имаме в предвид,че българският офроуд е много СПЕЦИФИЧЕН.До сега няма чужденци,които тук да са се сдобили дори и с минимален успех.
    Руси, преди години на състезание в Габрово едно наточено гръцко Паджеро с големи гуми спечели, само не помня дали цялото състезание или само затворения кръг на полигона в кв.Ябълка. Нещо не мога да намеря инфо в темата за състезанията, и уж има архив , но или е празен, или аз нямам достъп? Но за мен стоеше най- добре на полигона.
    И аз съм голям фен на целите мостове, но за по бързо и стабилно каране по черно (не много хард), или за комбинирано каране независимото окачване е за предпочитане. Е, като изхвърлим торсионите де.

    Коментар


    • #47
      До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

      Първоначално публикуван от Ивайло Върбанов Преглед на мнение
      ...Яро в един преден пост засегна силната страна на целия мост, а именно за експедиционни автомобили. Общото тегло на тези автомобили достига 3 тона. Те отиват към групата на камионите.
      Така е. В общи линии ако човек вмести оборудването и всичко по един експедиционен автомобил в рамките до 3.5 тона (вкл. теглото на автомобила), значи е успял в значителна степен.

      Коментар


      • #48
        До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

        Първоначално публикуван от Цанко Преглед на мнение
        Руси, преди години на състезание в Габрово едно наточено гръцко Паджеро с големи гуми спечели, само не помня дали цялото състезание или само затворения кръг на полигона в кв.Ябълка. Нещо не мога да намеря инфо в темата за състезанията, и уж има архив , но или е празен, или аз нямам достъп? Но за мен стоеше най- добре на полигона.
        И аз съм голям фен на целите мостове, но за по бързо и стабилно каране по черно (не много хард), или за комбинирано каране независимото окачване е за предпочитане. Е, като изхвърлим торсионите де.
        Цанко за Габрово не знам.
        Иначе и в Шумен една година едно гръцко паджеро взе купата за първо място,като само му остана да спечели и състезанието.
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • #49
          До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

          Браво за хубавата тема. Аз искам само да разбера каква е причината която кара автомобилите с независимо окачване да се държат странно в завой на пресечен терен с ниска скорост , все едно ,че са им меки гумите. Става въпрос за автомобили с здрави окачвания.
          FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
          BJ42 04 1982
          FJ62 11 1983 skipe blago4x4
          LZ 2 BHB

          Коментар


          • #50
            До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Ама нали за офроуд такова ... става дума.
            Който не вижда разликата няма да се смее. Ха

            http://www.youtube.com/watch?v=tGDFzwvVSUo

            http://www.youtube.com/watch?v=0dal3...eature=related

            Стара тема, и безинтересна също както целите мостове.
            Аз карам джип с цял преден мост, и то един от джиповете с най добро пътно поведение от тези с цели мостове.ама си мечтая за независимо окачване. Колкото и да не ни се иска, технологиите се развиват. Да го е..
            И аз да предложа едно клипче от време оно... с един Биг Трък.
            Независимото окачване ... да де то клипчето само говори. (Началото)
            http://www.pinkbike.com/video/33126/

            Коментар


            • #51
              До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              Така е. В общи линии ако човек вмести оборудването и всичко по един експедиционен автомобил в рамките до 3.5 тона (вкл. теглото на автомобила), значи е успял в значителна степен.
              На мен ми звучи така: ниски скорости + тежки терени + много килограми + РАЗУМЕН БЮДЖЕТ изглежда биха наклонили сериозно везните в полза на целите мостове.
              Това с килограмите, а не типа офроуд който ще се кара, отдавна очаквах да го чуя и е доста логично. И все пак има обратни примери достатъчно - бронирани машини, военни камиони та и джипки (сега ще кажа Н1 и ще стане една...) с независимо окачване и носят много и са здрави... Има разлики естествено - но има и предимсвта и недостатъци - дори от геометрична гледна точка, колкото и да не им се иска на някои... А-рамена не значи автоматично голи полуоски колкото солети на 5 см от земята. Има си решения за да са здрави (например да са дебели ) и защитени.
              Дали не опира отново до обща концепция на съвременния автомобил - ако цялата идеология се върти към здрав, надежден джип за тежки терени и РАЗВОЙНАТА ДЕЙНОСТ не беше спряла в тази насока преди 25 години - може би щяхме да виждаме много endurance решения и с независимо окачване. И с по-добри двигатели. И т.н. Просто никой не работи над това и затова верните решения са тези от когато съм ходил прав под масата. Жалко, аз нямам нищо против технологиите....
              Но има и добра страна - мога да си позволя (макар и трудно) един от най-добрите (по моите разбирания) автомобил създаден от човешка ръка. А ако беше за пред кафето нямаше да се доближа до това ниво
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • #52
                До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                За мен най големия проблем е ъгъла и окъсяването на полуоските при лифт. Повечето шарнири и фтулки могат да се преглътнат. Кво правиме, има ли технически решения?

                Коментар


                • #53
                  До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                  Тъкмо повечето не могат да се преглътнат. А най не могат голите полуоси и мижавите им маншони. Които и няма как да направиш по-здрави. С това вече всичко свършва.
                  Пример - всички немски 4х4 от средата на 30-те и до зимата на 41-ва. Катастрофа. Заради тая идеология, те всъщност са останали на конска тяга, мотоциклети и 4х2 почти до Г-класата. Която е с нормални цели мостове.
                  Бронята е безинтересна, понеже колесната е на надлъжни торсиони. Носачите са закачени на плоските вертикални бордове на корпусът - лодка, а полуосите са скрити вътре в нея. Извънредно здрава конструкция, но тежи колкото тежи. "Тигърът" на ГАЗ е такъв, и резултата е скръбен - почти три тона брезентов, почти шест - брониран. Същото недоразумение като Хъмвито, само дето е по-здраво. Но пак е недоразумение. Макар че за такива като нас е полезен пример - не си струва да се захващаме с такава схема.
                  В Балашиха, при Москва, едни свестни момчета я използват. Но това са тежки офроуд карове, и агрегатната им база е от камиони, и когато силуетите им са джипови.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    За мен най големия проблем е ъгъла и окъсяването на полуоските при лифт. Повечето шарнири и фтулки могат да се преглътнат. Кво правиме, има ли технически решения?
                    Научаваме американския език и четем. Горе линк пуснах. 4" лифт със заводски ъгли на каретата. И тва цялото нещо е изпълнено за две седмици. Като видиш кои са го правили, срока ще ти се стори дълъг.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                      Не е задължително да се свързва теглото с с типа окачване.
                      Пример WIDKAT на BOWLER.1450 кг.Цели СТАНДАРТНИ мостове от Дискавари 2.Тръбна рама облечена с пластмасови или карбонови панели.Стандартна механика от Ланд Ровър.От 0-100 за 5 сек!Как ли поддържа висока скорост с два цели моста?
                      Обратния пример -военния Хамър-тежък като котва и с независимо окачване отпред и отзад.
                      За РАЗУНИЯ БЮДЖЕТ-начина да се получи е да се използват максимално евтини стандартни възли и агрегати.
                      Пример WIDKAT на BOWLER-единствено рамата и панелите там не са стандарни детайли!
                      За да не пиша много-http://www.bowler-offroad.com/NAV1.htm
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • #56
                        До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                        По-слаб е.Доста...Залагам 2(две) каси бира,че Иво ще разпердушини Паджерото още на втория-третия етап.Познавайки стила му на каране,не виждам кое каре и кой шарнир ще издържи...
                        Две каси бира по Спиди.
                        Само датата ще уточня допълнително, че датата на следващия старт още се незнае.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          Две каси бира по Спиди.
                          Само датата ще уточня допълнително, че датата на следващия старт още се незнае.
                          Ко???То нали го нЕма вече,бре???
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #58
                            До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            Две каси бира по Спиди. ...
                            Невероятно, но факт! Паджерото не само оцеля, ами е и победител.
                            А, особено втория ден, трасето си беше трошачка при бързо каране.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #59
                              До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                              Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                              Хаиде и аз един глас
                              За Тежки терени предпочитам Целият мост, заради ЗДРАВИНАТА му.
                              За по-добро пътно поведение, високи скорости - Независимо окачване.

                              И тъй като ние не измисляме колелото, погледнете Днешните "Джипки", напрактика само Патрул, Вранглер и Дефендър-а са с цели мостове, Всички останали са Независимо окачване и не защото е по-лесно за производство, а защото Всички са предвидени за предимно асфалтово каране където целичт мост има САМО недостатъци (ако някой е карал нов патрул ще ме разбере).

                              Ако нямам ограничение в бюджета и тръгна да си глася машина за мен сигурно ще взема независимо окачване, ама аз имам такива ограничения и мразя да се занимавам с майстори и затова предпочитам целите мостове

                              забравяш и сузуки джимни ,ивеко масиф също се продават с цели мостове.

                              поздрави

                              Коментар


                              • #60
                                До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                                според мен няма каре, което да понесе такъв ход.
                                Има,последните тенденции са две карета тип rzeppa ,свързани с раздрижен аксиално вал,състоящ се от две части,със съчми подобно линейните лагери.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X