Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

    Темата произлиза оттук:
    Nissan Patrol P61C-2010


    Че не е последния, не е, има и други (все още) на цели мостове. Въпреки, че до момента не откривам информация, най-вероятно и Нисан ще преминат на независимо окачване. Все по-малко хора търсят луксозен 4х4 на цял мост, особено отпред.
    Последно редактирано от Yaro; 15-03-09, 12:01.

  • #2
    До: Nissan PAtrol P61C-2010

    Интересно за мен е какво разбирате под "истински джип". Какви са предимствата на целия мост за един работен автомобил?
    IvoVarbanov.bg

    Коментар


    • #3
      До: Nissan PAtrol P61C-2010

      Първоначално публикуван от Ивайло Върбанов Преглед на мнение
      Интересно за мен е какво разбирате под "истински джип". Какви са предимствата на целия мост за един работен автомобил?
      Аз не твърдя, че истинския джип непременно трябва да е на 2 цели моста, но е факт, че Тойота, които все още имат най-голямо производство и пласиране на 4х4 автомобили за страни от третия свят и райони с тежка инфраструктура - все още залагат на целите мостове и старите двигатели. Това едва ли е случайно.

      Иначе в контекста на офроуда, никой не твърди, че истинския джип непременно трябва да е на цели мостове.

      Коментар


      • #4
        До: Nissan Patrol P61C-2010

        Ще си караме старите тояги и това е,поне в тях е останало нещо малко истинско,което като малко се счупи можеш поне да помислиш...

        Коментар


        • #5
          До: Nissan Patrol P61C-2010

          цял мост
          плюсове:
          - проста конструкция
          - по-евтин за производство
          - много по-здрав
          - постоянен просвет под моста

          и т.н.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #6
            До: Nissan PAtrol P61C-2010

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            Аз не твърдя, че истинския джип непременно трябва да е на 2 цели моста, но е факт, че Тойота, които все още имат най-голямо производство и пласиране на 4х4 автомобили за страни от третия свят и райони с тежка инфраструктура - все още залагат на целите мостове и старите двигатели. Това едва ли е случайно.

            Иначе в контекста на офроуда, никой не твърди, че истинския джип непременно трябва да е на цели мостове.
            Ами то е ясно.Старото си е много по-надеждно от новото,не случайно ги правят все още за третия свят,въпреки,че се чудя, вече ние в кой свят сме.

            Коментар


            • #7
              До: Nissan Patrol P61C-2010

              Винаги си умерен. Според мен целия преден мост вече е отживелица, но за страните от третия свят е нормално да се предлагат стари модели.

              Просто не обичам квалификации като паркетник или др. Особено като става въпрос за такъв автомобил. V8 и Патрол винаги ще бъдат високопроходими автомобили. Хората които наричат подобни коли с такива имена обикновенно карат техни предшественици на 20 години и са забравили, че преди толкова години и те са били луксозни и високо технологични.
              IvoVarbanov.bg

              Коментар


              • #8
                До: Nissan PAtrol P61C-2010

                Първоначално публикуван от Ивайло Върбанов Преглед на мнение
                Интересно за мен е какво разбирате под "истински джип". Какви са предимствата на целия мост за един работен автомобил?
                Връзките "мост-купе(шаси)" при целия мост са по-малко и по-големи (като размер) и от там по-здрави и с по-малка вероятност нещо да се счупи при по-високо натоварване. Освен това има и едни термини "ремонтопригодност" и "живучест" т.е. при проблем с машината далеч от "ОТОРИЗИРАНИЯ" сервиз да го "ряпнеш с чукО, да го врАжеш с телО и той да та прБере до дОма"
                П.П. преди 20г. си имаше ролсове, ферарита и т.н. джипа не беше лукс, а работен кон и ако искаш да видиш истински 30 годишен "джип" си ми добре дошъл на гости.....няма и грам "хай-тек"
                Последно редактирано от дядо владо; 14-03-09, 22:44. Причина: Допълнение
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #9
                  До: Nissan Patrol P61C-2010

                  Първоначално публикуван от Ивайло Върбанов Преглед на мнение
                  Винаги си умерен. Според мен целия преден мост вече е отживелица, но за страните от третия свят е нормално да се предлагат стари модели.

                  Просто не обичам квалификации като паркетник или др. Особено като става въпрос за такъв автомобил. V8 и Патрол винаги ще бъдат високопроходими автомобили. Хората които наричат подобни коли с такива имена обикновенно карат техни предшественици на 20 години и са забравили, че преди толкова години и те са били луксозни и високо технологични.
                  И двете ми джипки са с независимо отпред, така че "истински джип", по критериите на някои колеги, не притежавам.

                  Под паркетник имам в предвид разходки най-много по някоя полянка, извън пътя, каквито масово вече се правят. Това на снимката прилича точно на такова. Дали съм прав, или не, времето ще покаже.

                  За мен джип само с един цял мост си е полупаркетник, а такъв с изцало независимо окачване с ходове по 20 сантимтра (в добрия случай) - чист паркетник.

                  И да, всичките Patrol-и до сега са истински джипове - тук няма 2 мнения. Мисълта ми беше че сравнен с тях, тоя на снимката исглежда твърде пластмасов. Дано не съм прав, и дано не са се пооляли, разбирай да са се вързали на твърде много френски приказки, защото резултата смятам че е ясен на всички - кола, тежаща над 2 тона, с неясно предназначение, клоняща предимно към асфалта и кварталното кафе.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Nissan Patrol P61C-2010

                    Първоначално публикуван от Ивайло Върбанов Преглед на мнение
                    Винаги си умерен. Според мен целия преден мост вече е отживелица, но за страните от третия свят е нормално да се предлагат стари модели.

                    Просто не обичам квалификации като паркетник или др. Особено като става въпрос за такъв автомобил. V8 и Патрол винаги ще бъдат високопроходими автомобили. Хората които наричат подобни коли с такива имена обикновенно карат техни предшественици на 20 години и са забравили, че преди толкова години и те са били луксозни и високо технологични.
                    Точно в десятката.
                    Целите мостове са за селскостопанска техника.

                    По темата, този път японците са надминали дори себе си.
                    Голяма броня с малки халогенчета - прилича на скарида.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Nissan Patrol P61C-2010

                      Абе до сега не съм срещал проект "от цели мостове на независимо окачване", докато на обратното съм се нагледал. И зависи за какво говориме - състезателни автомобили или любителски, с ограничен бюджет и предназначени за забавления извън пътя.
                      А по темата - като го гледам тоя бидон, мостовете са му най-малкия проблем.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Nissan Patrol P61C-2010

                        За мен джип-а е кола която няма да се кара само на път. Ако човек смята да си кара големия джип по пътя, просто е поредния яко объркал се. Мисля че е много показателно новите модели на БМВ - Х6 - та това си е малко по издута лека кола с 4wd, но е за точно такива хора дето са големи мераклии да карат джип, но никога няма да го изкарат извън пътя. Поздравления на БМВ за това. Поне да няма заблуди и да е аеродинамично.

                        А проблемите на независимото окачване са че като го изкараш извън пътя отвреме на време, или си караш през дупките и хайде на всеики 5000км сменяш шарнири. То си е като някакъв консуматив... За малките ходове просто няма какво да се споменава. Просто оффроад спорта ще замира вече явно.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Nissan Patrol P61C-2010

                          Първоначално публикуван от Ивайло Върбанов Преглед на мнение
                          ... Просто не обичам квалификации като паркетник или др. Особено като става въпрос за такъв автомобил. V8 и Патрол винаги ще бъдат високопроходими автомобили ...
                          Иво, каквито и дадености да има като двигател, трансмисия и ходова част, високата проходимост отива на кино поради това, в което са облечени тези неща.
                          Конкретно Патрулът на картинката ще потроши тези масивни пластмасови брони на първата малко по-дълбока канавка.

                          Според мен вече (почти) никой не прави машини, на които високата проходимост е основно предназначение (не говорим за военна и специализирана техника). Това са автомобили за хора, които искат нещо голямо, впечатляващо и комфортно и ако изобщо някога слязат от асфалта, то ще е най-много за едно BBQ на някое лесно достъпно място.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Nissan Patrol P61C-2010

                            Ами Чаво за съжаление или не, това са машините които хората искат вече. Видях го наживо в Щатите, говорих си с Австралийци тук и те казват същото за при тях. Много наточени 4х4, ARB брони, шнорхели, багажници, 2 лебедки, 33 и 35 Mud гуми и всичко това за barbeque and ball games на плажа...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Nissan Patrol P61C-2010

                              Напълно съм съгласен, че пластмасите не са за гората. Но помислете дали има кола за гората с оригинални брони и пластмасови прагове.

                              За ремонтно пригодността на целия мост не съм съгласен, както и за шарнирите. Колко пъти сте сменяли каре на цял мост и независимо окачване в гората? Шарнирите се разбиват точно толкова често, колкото и лагерите.

                              Ходовете, ако ще си говорим за оригинални ходове са напълно идентични. За пример - хода на Тойота 7 серия е точно 19см., хода на Тойота 9 серия (независимо окачване) 20см.

                              Някой каза за преминаването към цял мост. Ами тука не говорим за състезателни автомобили, дали за траял или рали.

                              Спора е за друга тема и мисля че подобна дискусия би била интересна и наистина за този форум.
                              IvoVarbanov.bg

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X