Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Да бе да. Няма го оня дето освен --V8-5,7 друго не знаеше.. Аман. Хубави клипчета. ама на тоя терен ако се яви един луд със Субаро Импреза, ще има доста нервни джипаджий.
    Много си далече от истината. Терена е много по-трошлив от онва катерене по камъните.
    Между другото и аз бях на твоето мнение, щото нали у форума пишело. Ама в сервизните зони очите друго видяха.

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    но за сериозни преходи и ездевателства аз залагам на целия мост.
    Поправи ме ако греша, ама като счупиш повече цели предни мостове, и то все от ония дето им викате неубиваеми, от Иво Върбанов, аз пак ще питам на какво залагаш.

    Първоначално публикуван от trancedrift Преглед на мнение
    Aми колко могат да станат тези 19см с малко поправки, и могат ли тези 20см на независимото окачване въобще по някакъв начин да се увеличат за да не оставаш на кантар на всяка канавка която се засилиш да минаваш понеже си с "джип".
    Идеята ми е че джип на цели мостове има потенциала които стои там в него, да стане много проходима кола. А джипа с А-рамена е това е което е и толкова.
    Това беше единодушното мнение на Jeep обществото до преди две три години. После по скалите на Рубикон се появиха няколко те такива паркетника.
    http://www.superlift.com/media/artic..._gcherokee.pdf
    Сега мигат умно (ей така ) и цъкат.
    Ама ние докато не видим няма да вярваме.

    Коментар


    • #32
      До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

      Според мен си е въпрос на личен избор !
      Лично аз харесвам цял мост+носачи отпред !
      Карах от най-старите паджерота 6 год. и определено съм доказал на себе си качестрата на това окачване !
      Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

      Коментар


      • #33
        До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

        Е според мен зависи за какво говорим.Ако трябва да трьгвам на експедиция като ония пичове сьс сивия Нисан залагам на цял мост.Ако ще е разходка из града става и с независимо.

        Това щото не сьм трошил мост още,ако/като строша може и а ми се промени мнението,но до тогава залагам на проста и яка конструкция.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #34
          До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

          Хаиде и аз един глас
          За Тежки терени предпочитам Целият мост, заради ЗДРАВИНАТА му.
          За по-добро пътно поведение, високи скорости - Независимо окачване.

          И тъй като ние не измисляме колелото, погледнете Днешните "Джипки", напрактика само Патрул, Вранглер и Дефендър-а са с цели мостове, Всички останали са Независимо окачване и не защото е по-лесно за производство, а защото Всички са предвидени за предимно асфалтово каране където целичт мост има САМО недостатъци (ако някой е карал нов патрул ще ме разбере).

          Ако нямам ограничение в бюджета и тръгна да си глася машина за мен сигурно ще взема независимо окачване, ама аз имам такива ограничения и мразя да се занимавам с майстори и затова предпочитам целите мостове

          Коментар


          • #35
            До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

            Първоначално публикуван от kinex
            Много си далече от истината. Терена е много по-трошлив от онва катерене по камъните.
            Между другото и аз бях на твоето мнение, щото нали у форума пишело. Ама в сервизните зони очите друго видяха.


            Поправи ме ако греша, ама като счупиш повече цели предни мостове, и то все от ония дето им викате неубиваеми, от Иво Върбанов, аз пак ще питам на какво залагаш.
            Изглежда си мислиш, че това което зная съм научил от форума. Грешка. А Върбанов чупи мостове, щото мотора му е безумно мощен за мостовете с които кара.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #36
              До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              ...Поправи ме ако греша, ама като счупиш повече цели предни мостове, и то все от ония дето им викате неубиваеми, от Иво Върбанов, аз пак ще питам на какво залагаш....
              Добре де, стига ни ял на тема Тойота.. То кое точно е неубиваемо на карането тука? Темата е донякъде безсмислена с оглед на това, че двете конструкции имат силни преимущества при определени приложения.

              За съжаление, все още не разполагам с времето, не толкова с възможностите да попътувам малко из света, но това което чета, за моя предпочитан тип пътуване - еми никой не използва А-рамена. Едва ли е от чист субективизъм и пристрастност. Това е достатъчно за мен. И тук съм изцяло на мнението на Benzboss, че ще избера точно такава кола за експедиционно пътуване.

              А иначе, за Baja-тип съзтезания и подобни едва ли някой тук ще тръгне да защитава Bowler концепцията, колкото и да ми харесва (от фенска гледна точка).

              Коментар


              • #37
                До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                Добре а защо тогава не вземем мостове от онези замаени дърти фордове дето окачване е "полу-завизимо"
                Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                  Изглежда си мислиш, че това което зная съм научил от форума. Грешка. А Върбанов чупи мостове, щото мотора му е безумно мощен за мостовете с които кара.
                  Не си мисля че го знаеш от форумите.
                  Безумно мощен казваш. Е колко да е мощен. На Паджерото да не е по-слаб.
                  Така до догодина можем, дето вика Андро "да си лафиме", а то причини и оправдания не е трудно да се намерят.

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  Добре де, стига ни ял на тема Тойота.. То кое точно е неубиваемо на карането тука?
                  Е що да ви ям, аз тва неубиваеми и за мостовете на Джйип съм го чувал.
                  Пък съм ги виждал как се трошат само с тръгване на 4х4 на асфалт.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    ... Е колко да е мощен. На Паджерото да не е по-слаб...
                    По-слаб е.Доста...Залагам 2(две) каси бира,че Иво ще разпердушини Паджерото още на втория-третия етап.Познавайки стила му на каране,не виждам кое каре и кой шарнир ще издържи...
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #40
                      До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      ...Безумно мощен казваш. Е колко да е мощен. На Паджерото да не е по-слаб...
                      Познавам колата само от наблюдения и не мога да твърдя със 100%-това сигурност, но:
                      - мотора (дизела) би трябвало да е поне около 160к.с. и около 350 нютона. Не знам какви са параметрите на бензина на Паджерото, но:
                      - дизела е доста по-тежък и е редови сикс. другия е ВеШес' и е доста по-прибран зад моста.
                      - като вземем впредвид и това, че бензина е стандартно вграден от завода, съответно там окачването си е смятано за този мотор, а дизела е насаден. Не случайно ТЛК-то от парт е направена на фул тайм. Мостовете на ресьорната 70-тка с този мотор са едни други, не казвам вечни...

                      Коментар


                      • #41
                        До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        Познавам колата само от наблюдения и не мога да твърдя със 100%-това сигурност, но:
                        - мотора (дизела) би трябвало да е поне около 160к.с. и около 350 нютона. Не знам какви са параметрите на бензина на Паджерото, но:
                        - дизела е доста по-тежък и е редови сикс. другия е ВеШес' и е доста по-прибран зад моста.
                        - като вземем впредвид и това, че бензина е стандартно вграден от завода, съответно там окачването си е смятано за този мотор, а дизела е насаден. Не случайно ТЛК-то от парт е направена на фул тайм. Мостовете на ресьорната 70-тка с този мотор са едни други, не казвам вечни...
                        Върбанов говори за 181 кс. и стандартно усилено окачване, което променя тотално. Особенно отпред, където сменя торсионното окачване с койловери и носачи. Проекта е супер и му желая само успехи.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                          Залагам 2(две) каси бира,че Иво ще разпердушини Паджерото още на втория-третия етап.
                          Извинявам се за офтопика, ама с бирата шега не бива.
                          Дефинирай "разпердушини".
                          И последно втори или трети етап няма да завърши.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                            Добре е че Върбанов прави този автомобил!
                            Така най после ще се даде отговор на въпроса който ни вълнува в тази тема.
                            Иначе е ясно че докато не видим - не вярваме.Колко етапа ще издържи паджерото на Иво никой не може да каже,но аз мисле,че първия сезон трудно ще завърши състезание.И то не заради независимото окачване,а заради новата концепция,която докато се докаже в "бой" ще създаде много проблеми.

                            Карал съм след Иво много километри в състезание и знам че е корав карач и не пуска газта!Ако митсубишито издържи при него,значи няма кой да го счупи!

                            Лично аз като знам какъв бой яде колата по време на състезание не искам да мисля за нещо различно от цяла греда.Но по света не знам някой да кара още скоростен офроуд с цели мостове.Но все пак трябва да имаме в предвид,че българският офроуд е много СПЕЦИФИЧЕН.До сега няма чужденци,които тук да са се сдобили дори и с минимален успех.

                            Това значи ,че нашата школа е уникална и е добре да си вървим по нашия път,без да подражаваме на никой.Това може да става само с хора като Върбанов!
                            Успех на Иво Върбанов!!!
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • #44
                              До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                              Първо благодаря за добрите думи. Наистина Паджерото е по слабо. Аз все още съм пристрастен към целия мост. Знам, че едва ли ще завърша състезание, но смятам, че трябва да извървя този път.

                              Относно Тойотата и трошенето на мостове, наистина карах с малки задни диференциали, като след слагането на верните и според мен най-добри "9,5 инчови" нямах проблем. Двигателя на старата кола, въпреки че беше тежък, беше издърпан с около 35см. назад и тежеста на върху предния мост беше редуцирана. Говоря за здравината на предния мост, който е натоварен при скокове и удари. Не е лек за ремонт, напротив, много по трудно се поддържа от независимото окачване.

                              Яро в един преден пост засегна силната страна на целия мост, а именно за експедиционни автомобили. Общото тегло на тези автомобили достига 3 тона. Те отиват към групата на камионите.
                              IvoVarbanov.bg

                              Коментар


                              • #45
                                До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                                Първоначално публикуван от Ивайло Върбанов Преглед на мнение
                                Яро в един преден пост засегна силната страна на целия мост, а именно за експедиционни автомобили. Общото тегло на тези автомобили достига 3 тона. Те отиват към групата на камионите.

                                Без да е експедиция на тегло с дьлго Патрулче сьм го докарвал кьм трите тона - аз,7 волейболиста и 4 гимнастички с малко багаж.Варна - Несебьр - Варна и се радвам,че бях с цял преден като правиха пьтя едно време,така го бяха нарязали,че си беше чист оффроуд.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X