Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

    Според мен, това дали джипа ти ще е с независимо или с мостове е лично предпочитание. Според мен независимото дава комфорт и стабилност при по-висока скорост, пък и не само. Но, това което според мен ги прави не най-подходящи за тежък оффроад ( в този, който 20км/ч са много, калта и клоните в повече), е че полуоските са уязвими, клиренса е непостоянен и много по-лесно колите с независимо лягат на корем ( но пък, когато закъсат и по-лесно се изваждат ). Ходовете ... и на цял мост и на независимо могат да се направят огромни, само, че с една основна разлика - независимото, трябва да не е с предаване. Пример Баха тръковете .. имат по 1метър ход отпред на независото, но нямат предаване - според мен няма каре, което да понесе такъв ход. А пак при тях задвижването е с мост. Според мен, всеки трябва да си прецени как и къде ше използва основно джипа си и оттам насетне да реши - независимо/мост.
    RB Patrol Team

    Коментар


    • #17
      До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

      Е, щом геометрията е отживелица ...
      А ти си представи кинематиката на целия и разрязания мост, представи си гората от щанги, валове и дантелени маншони, и после пак ела да разкажеш как целия мост е отживелица. Тогава и ще разбера защо камионите, влекачите и тракторите си стоят в миналото от 20 години. А на немците например още им държи влага от 40-та година.
      Това е резултата, когато инвестирането в куха реклама е по-изгодно от инвестирането в производство. Пълно издухване на мозъците, и забравяне даже на елементарни знания.

      Коментар


      • #18
        До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

        За пример - хода на Тойота 7 серия е точно 19см., хода на Тойота 9 серия (независимо окачване) 20см.
        Aми колко могат да станат тези 19см с малко поправки, и могат ли тези 20см на независимото окачване въобще по някакъв начин да се увеличат за да не оставаш на кантар на всяка канавка която се засилиш да минаваш понеже си с "джип".
        Идеята ми е че джип на цели мостове има потенциала които стои там в него, да стане много проходима кола. А джипа с А-рамена е това е което е и толкова.

        А за возията по асфалт - аз по асфалт искам лека кола, с която да се чувствам залепнал на асфалта, и като натисна спирачката да спирам, а не да се чудя летя ли, джип ли карам, и като се опиташ да спреш, и 50 абс-а не могат да спрат 2+ тона ламарина от 150км/ч. На всичкото отгоре както ги задължават да ги правят така че да могат да се гънат така че да омекотяват челните сблъсаци, един джип с два пъти повече излишна ламарина така се деформира че си оставаш запечатан в него като в размазана консервена кутия... Това по отношения на колко по сигурни са СУВ-овете.

        Коментар


        • #19
          До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
          Е, щом геометрията е отживелица ...
          А ти си представи кинематиката на целия и разрязания мост, представи си гората от щанги, валове и дантелени маншони, и после пак ела да разкажеш как целия мост е отживелица. Тогава и ще разбера защо камионите, влекачите и тракторите си стоят в миналото от 20 години. А на немците например още им държи влага от 40-та година.
          Това е резултата, когато инвестирането в куха реклама е по-изгодно от инвестирането в производство. Пълно издухване на мозъците, и забравяне даже на елементарни знания.
          Един път обясняваше че окачването на койлоувъри няма нужда от стабилизираща щанга, ама атмосферата беше весела и мина като шега.
          Сега моля те това горното дори и шега да е, недей да ходиш да им обясняваш че махането на целия мост и слагането на независимо окачване е глупост щото положението е натопорчено, а като са нервни знаеш какво става.

          Коментар


          • #20
            До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

            На тебе па какъв ти е проблема? Че не можеш да си представиш крен в коловоз? Единия борд долу, другия горе. Кое ще легне първо на корема, целия или разрязания? При еднакви клиренси. И това - само геометричната проходимост. Надеждността още не я обсъждаме, макар че няма и какво да се обсъжда, освен ако не става дума за схемата на Татра или на бронята. Там полуоските са вътре в лодката.
            Или не си представяш гърбица (камък, пън, кво да е), и кое ще удари и какви ще са последствията?

            Коментар


            • #21
              До: Nissan Patrol P61C-2010

              Първоначално публикуван от Ивайло Върбанов Преглед на мнение
              ...
              За пример - хода на Тойота 7 серия е точно 19см., хода на Тойота 9 серия (независимо окачване) 20см...
              Върбанов, не се познаваме, но мойте уважения!
              В момента правиш едно Паджеро. Колко ход ще постигнеш отзад на целия мост, само с четири нови щанги и койловери? И колко отпред с новите носачи и койловери. А ако го нямаше и отзад целия мост, какво правиме с ходовете?

              Коментар


              • #22
                До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                Ама нали за офроуд такова ... става дума.
                Който не вижда разликата няма да се смее. Ха

                http://www.youtube.com/watch?v=tGDFzwvVSUo

                http://www.youtube.com/watch?v=0dal3...eature=related

                Стара тема, и безинтересна също както целите мостове.
                Аз карам джип с цял преден мост, и то един от джиповете с най добро пътно поведение от тези с цели мостове.ама си мечтая за независимо окачване. Колкото и да не ни се иска, технологиите се развиват. Да го е..
                Последно редактирано от kinex; 15-03-09, 13:54.

                Коментар


                • #23
                  До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                  "Скаридата" или "бидона" е направен така както го иска купувача. Ако искате да видите много големи "скариди", вървете до първата детска площадка в САЩ. Майките много ги обичат да си карат отрочетата.

                  По средата на трасето на Baja 1000 има едно местенце, викат му Turtle Bay. Последните 100 километра до града няма асвалт. И в града няма. И пластмасови "скариди" и "бидони" няма. В целия град има точно толкова на брой истински машини колкото пред средностатистическата американска детска площадка има скариди и бидончета.

                  Майките имат числено превъзходство. Имат и покупателната способност. Тия от Turtle Bay чакат да им 'пуснат' асвалта.
                  https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                  Коментар


                  • #24
                    До: Nissan Patrol P61C-2010

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Върбанов, не се познаваме, но мойте уважения!
                    В момента правиш едно Паджеро. Колко ход ще постигнеш отзад на целия мост, само с четири нови щанги и койловери? И колко отпред с новите носачи и койловери. А ако го нямаше и отзад целия мост, какво правиме с ходовете?
                    Първо да изходим от това какво искаме от автомобила. Темата е разделена от тема в която се обсъждаше един автомобил който трябва да закара техническия ръководител на 30км в една кална и гадна мина и после още 200км по асфалта. Няма да давам повече примери, но затова става въпрос.

                    Ако говорим за тунинг автомобили, нека ги разделим на два вида: за рали офроуд и траял.

                    При първия вид подготовка се търси не само проходимост, а и пътно поведение, както и голяма здравина. При този тип каране ударите и натоварването на окачването е огромно. Тук целия мост се криви или троши много по-бързо от А-рамената, а и никой не може да носи в колата резервни части за него. Не е ремонтно пригоден. Ходовете които могат да се постигнат с А-рамена и полуоси са до 40см (има изпълнения които са много скъпи и предлагат повече).

                    Траял - тук отиваме при тракторите. Няма скорост, само проходимост, ненормални препятствия, които изискват огромни гуми и мостове достойни за камионите. Това не са коли с които можем да отидем на разходка, защото максималната им скорост е 30-40км/h.

                    Извън тези две крайности на офроуд автомобилите са колите за събота и неделя на ентусиастите. Отново говоря за тунинговани автомобили. Тук съм съгласен, че с поставянето на едни пружини и амове на цял мост постигаме ход до 25-30см. Напълно достатачен за фън и нормално движение по пътищата.

                    По въпроса за Паджерото- при промяната на задното окачване са наложи изработка на 4 бр. носачи и нови места на закрепване, както на моста, така и на купето, удължаване на кардана и изработка на нова стабилизираща щанга. Ново закрепване на койловерите. За промяна на предното А-раменно окачване трябва същите неща, ще пиша след малко...
                    Последно редактирано от Ивайло Върбанов; 15-03-09, 15:02. Причина: Добавяне
                    IvoVarbanov.bg

                    Коментар


                    • #25
                      До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                      А кои са Скаридите и Бидоните?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                        аз не че много разбирам, ама тая тема е като откриване на топлата вода

                        едното е по-комфортно и позволява по-висока скорост
                        другото е по-здраво, по-просто и има повече живучество

                        въпрос на предпочитания и нужди

                        сега може да поспорим и ресори срещу пружини
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #27
                          До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          Точно в десятката.
                          Целите мостове са за селскостопанска техника.

                          По темата, този път японците са надминали дори себе си.
                          Голяма броня с малки халогенчета - прилича на скарида.
                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Абе до сега не съм срещал проект "от цели мостове на независимо окачване", докато на обратното съм се нагледал. И зависи за какво говориме - състезателни автомобили или любителски, с ограничен бюджет и предназначени за забавления извън пътя.
                          А по темата - като го гледам тоя бидон, мостовете са му най-малкия проблем.
                          Стефане, гледай как му викат колегите на потенциалния нов модел на Патрула. Аз съм на твоето мнение между другото. Цял мост. Стар модел дизел или бензин. Без изгъзици. Неща правени с чук и поправяни с чук. Сервиза като е на две преки е лесно.

                          Може и да съм пристрастен- като живеех в БГ бащата беше взел 2 Патрула и един Самураи. И Фиат Темпра с електронен километраж и катализатор. Знам, не е правилно да ги слагам заедно, но от тогава за дупки - цял мост и чук в багажника.
                          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                          Коментар


                          • #28
                            До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                            offtopic:

                            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                            ...Може и да съм пристрастен- като живеех в БГ бащата беше взел 2 Патрула и един Самураи. И Фиат Темпра с електронен километраж и катализатор. Знам, не е правилно да ги слагам заедно, но от тогава за дупки - цял мост и чук в багажника.
                            С дългия Патрул даже на ски сме ходили (с Асен, здрасти Ники ). А червения късия, също го знам...

                            Коментар


                            • #29
                              До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              offtopic:



                              С дългия Патрул даже на ски сме ходили (с Асен, здрасти Ники ). А червения късия, също го знам...

                              Сега ше го шашнеш ще се чуди от кьде се познаваме

                              А за Патрулите и аз сьм на мнение,че като ще е джуган да е на 100 % такьв.Ако ще е РАВ4 за жената става и окачване тип паяче - готино за града и леко на сняг,но за сериозни преходи и ездевателства аз залагам на целия мост.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #30
                                До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Ама нали за офроуд такова ... става дума.
                                Който не вижда разликата няма да се смее. Ха

                                http://www.youtube.com/watch?v=tGDFzwvVSUo

                                http://www.youtube.com/watch?v=0dal3...eature=related

                                Стара тема, и безинтересна също както целите мостове.
                                Аз карам джип с цял преден мост, и то един от джиповете с най добро пътно поведение от тези с цели мостове.ама си мечтая за независимо окачване. Колкото и да не ни се иска, технологиите се развиват. Да го е..


                                Да бе да. Няма го оня дето освен --V8-5,7 друго не знаеше.. Аман. Хубави клипчета. ама на тоя терен ако се яви един луд със Субаро Импреза, ще има доста нервни джипаджий.
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X