До: Цял мост или независимо окачване. + и -, дискусии, коментари.
Според мен, това дали джипа ти ще е с независимо или с мостове е лично предпочитание. Според мен независимото дава комфорт и стабилност при по-висока скорост, пък и не само. Но, това което според мен ги прави не най-подходящи за тежък оффроад ( в този, който 20км/ч са много, калта и клоните в повече), е че полуоските са уязвими, клиренса е непостоянен и много по-лесно колите с независимо лягат на корем ( но пък, когато закъсат и по-лесно се изваждат ). Ходовете ... и на цял мост и на независимо могат да се направят огромни, само, че с една основна разлика - независимото, трябва да не е с предаване. Пример Баха тръковете .. имат по 1метър ход отпред на независото, но нямат предаване - според мен няма каре, което да понесе такъв ход. А пак при тях задвижването е с мост. Според мен, всеки трябва да си прецени как и къде ше използва основно джипа си и оттам насетне да реши - независимо/мост.
Според мен, това дали джипа ти ще е с независимо или с мостове е лично предпочитание. Според мен независимото дава комфорт и стабилност при по-висока скорост, пък и не само. Но, това което според мен ги прави не най-подходящи за тежък оффроад ( в този, който 20км/ч са много, калта и клоните в повече), е че полуоските са уязвими, клиренса е непостоянен и много по-лесно колите с независимо лягат на корем ( но пък, когато закъсат и по-лесно се изваждат ). Ходовете ... и на цял мост и на независимо могат да се направят огромни, само, че с една основна разлика - независимото, трябва да не е с предаване. Пример Баха тръковете .. имат по 1метър ход отпред на независото, но нямат предаване - според мен няма каре, което да понесе такъв ход. А пак при тях задвижването е с мост. Според мен, всеки трябва да си прецени как и къде ше използва основно джипа си и оттам насетне да реши - независимо/мост.
Коментар