Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за корона и пиньон на стар асансьор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • sek.1
    отговори
    Калояне ако не сте решили вече проблема ми се обади . Каква ви е асансьорната машина ? Бившето предприятие АС на гара Искър ни е в холдинга и нашия директор му е директор и на него . Като нищо при Данчето в склада може да ги има частите а ако ги няма тя знае всичко кой къде ги произвежда . Преди две години така ортака търси сума ми ти време части за техния а Данчето с два телефона уреди всичко за два дена . Само не се лъжи нещо турско да сложиш ще си прокълнеш всичко след това . При мен има под наем една фирма която се занимава с асансьори водиха ме в един склад да видя точно няколко турски машини дали може нещо да се ремонтират няма такава трагедия в проектирането и изпълнението . Всичките са монтирани и след няма и година правят основен ремонт и връщат старата българска . Тая песен с частите съм я слушал много пъти от много места ама при мен не върви . Българска асансьорна машина за да помеле това което си описал съвсем целенасочено е оставена без масло от фирмата по поддръжка . Тая в блока на ортака вътре е като нова щото той от как е построен блока всеки месец следи какво става и ако има проблем някъде им разгонва фамилията на фирмата по поддръжка .
    Последно редактирано от sek.1; 08-06-21, 06:18.

    Остави коментар:


  • dragozow
    коментира - отговор
    Точно игра на думи е, защото има адвокати. Решението със стотинките си беше идеално и честно, но едно време като че ли не беше чак такъв проблем. Сега по повечето стари сгради, строени по комунизма тези асансьори станаха на по 50 години, хората не са много заинтересовани за общите разходи по такава сграда. Аз какви случаи и обяснения имам защо някой не иска да плати нещо...

  • Пенчо
    отговори
    A, едно време асансьора ни беше с касичка. Пускаш стинки - возиш се, не пускаш ........

    Остави коментар:


  • ittso
    отговори
    Игра на думи...
    Все едно да заваря вратата, но да твърдя, че съм ограничил достъпа само до вратата, и
    ако успееш да влезеш в кабината, няма проблем да ползваш асансьора...

    Остави коментар:


  • dragozow
    отговори
    Сподели точно, че по този начин не могат да ни барнат, защото ние не ограничаваме достъпа до асансьора, а за таблото може, защото не са си платили. Тези специално монтират много такива устройства и знаят как трябва да се направи. Иначе защо не работи асансьора за някой е ясно, не си е платил сметката, но може да си седи в кабината.

    Остави коментар:


  • ittso
    отговори
    Така е. Асансьорът е обща част. Такава е и таблото, че и бутоните му, и не може да ограничавате достъпа до тях.
    И нека да бъдем реалисти - едва ли фирмата за монтаж на чипове би споделила информация която би довела до отлив на клиенти.

    Остави коментар:


  • dragozow
    отговори
    Това с чиповете в асансьора се формулира по специален начин като гласуване на общо събрание. Асансьора е обща част и не може да ограничите достъпа на някой. Трябва да гласувате за достъп до таблото в асансьора, тоест той може да влиза в кабината, но трябва да чака всеки път някой да го черпи едно возене. Ако всички знаете, че не е платил скоро някой ще го вози..
    Това е проверена информация, консултирана с фирма, която поставя такива устройства, предупредиха ни че "достъп до асансьора" може да доведе точно до такива дела.

    Остави коментар:


  • badeff
    отговори
    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение

    Имам наблюдения от Австрия и Германия.
    Напълно законно е след решение на общото събрание.
    В Австрия и Германия и други неща може.
    В България ЗУЕС казва, че не може да бъде ограничавано ползването на общите части. Това с обвързването на чиповете с платената такса го играхме - и в момента се съдим с един от собствениците. (Аз съм домоуправителя, да поясня.)

    Остави коментар:


  • dragozow
    отговори
    Трябва ли да се притеснявам от таблото Arkel Arcode? На сайта на турците не се виждат много компонентите вътре, не е описано какви са. На Алфалифт таблото по-добро ли е, много по-скъпо ли е? Ние имаме някакво развитие, след ОС решихме, че няма смисъл да правим старата машина, защото е почти на 50 години и няма хубави оригинални части, новите отлети в Дупница или другаде просто не стават като качество. Следващата седмица започваме да събираме пари, половината ще съберем за месец вероятно, останалите ще ги влачим дълго, но ще правим офанзива по съседите колкото и да не им се иска.

    Остави коментар:


  • m4r1qn
    коментира - отговор
    нашите са криптирани и не могат да се копират - проверено! 270 лв на асансьор и 3 лв на чип - за потребителите е 6 лв - много съм доволен от човека, инсталирал системата, има и сайт през който управлявам всеки отделен чип.

  • Пенчо
    отговори
    Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
    В Австрия и Германия надали можеш да не платиш подобен общ разход.
    Тъй де. Зависи от решението на общото събрание.

    Остави коментар:


  • dragozow
    отговори
    В Австрия и Германия надали можеш да не платиш подобен общ разход.

    Остави коментар:


  • dragozow
    коментира - отговор
    I-Button чиповете на криптирана централа не се копират или са безполезни ако успеят. Ние да стигнем до там...

  • large
    коментира - отговор
    Чиповете се копират с машинка за 5лв. Тези на 125КХц . На 13МХц пък може и с телефон.
    Слагайте списък на "персона нон грата" фамилиите, които не плащат, за асансьора с призив да се докладват, ако са забелязани да се возят.
    може да има ефект

  • stefsab
    коментира - отговор
    С чиповете е на ръба - ако някой се заяде и го изпипа, ще трябва да му дадете чипове, без да си плаща.
    При нас февруари месец 2300 лв. - смяна на редуктора, фрикционната шайба и въжетата. 8 ет. /24 ап., 3 лица.

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X