Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за корона и пиньон на стар асансьор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • stivemaster
    отговори
    Аз казвам от техническа гледна точка че съм разглобявал и 40 годишен редуктор в пъти по голям и тежко натоварен ,че и работещ в една от най гадните среди (не един а осем еднакви) при които и пиньона и колелото са стоманени .Работата им е да бъдат огромни бъркалки с вертикална ос 4,5 метра.На собствениците на завода не им се чува за инвертори защото тези мотори (около 100 киловата ) са на 6000 волта и така си работят тръгвайки всеки път с удар .И ако не са си разредили бъркоча от намси ква киселина за да ги запуснат ,гледай кво става !
    Е,ако сте си намислили нов асансьор - нов си вземете ,аз именно затова казах, че не ми се коментира неплащането на сметки .Не казвам че случая е такъв ,но има немалко случаи (на мен лично ми се е случвало) на нецелесъобразно харчене на пари ,за неща които не са реално необходими в абсурдната ситуация на стара и неподдържана етажна собственост.
    А ако все пак си вземете нов ,нема да повярваш колко голямо е новото табло.Аз самия чак на третата си сграда успях да се светна за Митсубиши контролер (най разпространените вече в бранша) и се изкорах - може да се въже към рутер и към контрола на достъпа и у вас на компа или на телефона, да виждаш кой еджеба комшия ,най много го ползва и в кои часове.Има и модули на програмата (тя е една с различни модули според предназначението на асансьора или сградата) които са контрол на достъпа и работи направо с четеца.

    Остави коментар:


  • dragozow
    отговори
    Текущото управление е пълна скръб, едни антични релета и контактори, които повечето техници вече не познават. Отделно от това всичко е в много лошо състояние, 50 години са минали все пак. Новите бутони и старите работят на различни токове и др. За повечето техници е голямо предизвикателство.

    Остави коментар:


  • ittso
    отговори
    А какво общо има упревлението (бутони, табла и т.н.) с механиката? Предполагам че новият асансьор пак ще използва редуктор?
    Ако да, монтира се новият редуктор с двигател, и се свързва към текущото управление.

    Остави коментар:


  • dragozow
    отговори
    Sek ми даде контакти, за сега не вършат работа и отиваме на нов асансьор, с парите сме на 75%.

    Остави коментар:


  • sek.1
    коментира - отговор
    Бронза за тези редуктори е със състав проработен през годините . Горе в АС го имат и според хората там само в Казанлък го леят както трябва и с техен бронз редукторите са вечни . Миналата година от там поръчах за двете втулки на колоната на единя ни кран . Умисъл да докажеш едва ли ще стане машината е работила интензивно едни 50 години и отдавна си е прескочила поне двойно проектния живот . Толкова здрави машини отдавна никой не произвежда .

  • stivemaster
    отговори
    По принцип, ако домоуправителя е решителен човек (а той трябва да е) и е чел ЗУЕС целия, може да постъпи така ,макар че не ми е приятно да коментирам такива действия.
    По повод случката, с помления редуктор мисля, че може да се направи и така - Драгозов или който има възможност плаща сметката и после, се среща предварително с вещото лице по технически екпертизи към съда и му "говори" .След това, си завежда дело по етапния ред и доказва с лекота - престъпно немърливо отношение към поднадзорно съоръжение .
    Защо - защото преди да се смели редуктора се случват разни неща , при които асансьора се спира и т.н.
    И накрая не ми стана ясно, всичкия проблем е заради червячното зъбно колело така ли ?Защото пиньона или червяка е стоманен със сигурност и проблема да се направи е никакъв . Кво пречи да бъде изработено от чугун (съобразявайки се със стоманата на новия пиньон) ,макар че и бронзова отливка може да се поръча в Турция и да се получи в рамките на седмица .Леглата на лагерите да са разбити, се разстъргват наваряват и пак се разстъргват и така.А може и да не са за пипане и с лепило да минат .
    Трябва ви компетентен майстор май ?Колегата sek.1 като предлага, направо отиди до завода и потърси кой да я дефектова тая машина .Да хвърлите машината ми се струва кофти идея.

    Остави коментар:


  • dragozow
    отговори
    Борово. Мога да ги заведа да видят, имам достъп до асансьорното.

    Остави коментар:


  • sek.1
    коментира - отговор
    Кой е квартала ?

  • dragozow
    отговори




    Табелка е имало, но я няма.

    Остави коментар:


  • sek.1
    коментира - отговор
    На машината трябва да има табелка .

  • dragozow
    коментира - отговор
    Проверих в асансьорната фирма, казват ми, че е от завод за асансьори гара Искър, 1971 година. Само това имат като информация. Мотора май беше 11 киловата, 19 етажен блок, това е голямата машина. Ще ти я снимам днес, защото ще сменяме дограмата на асансьорното и така или иначе ще вися при дограмаджиите.
    Последно редактирано от dragozow; 16-06-21, 10:09.

  • sek.1
    коментира - отговор
    Трябва ми типа машина за да видя за резервните части .

  • dragozow
    коментира - отговор
    Има вариант с табло на Алфалифт, което също е добро. В другия блок видях стари машини с турски табла, работеха впечатляващо плавно. Не знам каква е машината, изтрих снимките, но като гледам асансьорните фирми не са навити да ремонтират стари машини и да слагат нови табла. С 4 фирми говорих и ги водих в асансьорното. Още повече, че при такъв ремонт трябва да сменим фирмата, което за нас не е проблем.

  • sek.1
    коментира - отговор
    При ортака е така само че таблото с честотния инвертор е българско . Какъв тип ви е машината да видя при Данчето дали няма още нещо останало в склада . От Ловеч ни пратиха шайба с такова качество на отливката че ако ми бяха казали че е немска щях да се вържа с чиста съвест . Мога да ти го покажа асансьора модернизиран . При мен са Мила лифт много печени момчета . Те правиха модернизацията при ортака .
    Последно редактирано от sek.1; 13-06-21, 05:21.

  • dragozow
    коментира - отговор
    Събираме пари за нова машина Монтанари и турско табло, на 60% сме, надявам се до Нова година да имаме нов асансьор, ще видим... Другия вариант е ако се намерят оригинални части да сменим само таблата, това даже го гледах в един блок, качваха ме и в асансьорното. Новите табла правят машините да тръгват и спират много плавно и практически няма шанс да се счупи нещо. Мисля, че ще сменим и фирмата с асансьорите.

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X