Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Антирозионни бои и гумени детайли и тн.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Според мен няма да ти стигне бутилка.

    Колкото до ML-а - не го гледай колко е гъст докато го пръскаш.Г;едай го след 2 дена, а при сегашните температури - сеедмица. 3654 не мога да коментирам - не съм ползвал. Дадоха ми едно абсолютно прозрачно, и явно е друго. Безсмислено е, защото няма инхибитори, а финалния му слой е сравним като качества с ML. Стои като вазелин неограничено време. Прусках и под пластмасите, които при мен са върху праговете при вратите и в задната част на багажника. После реших че ще облепвам всичко в звукоизолация и ги махах - след месец си стоеше каквото беше и след седмица. Все пак в шасито и в праговете повторих и с него след ML-а.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • MoridinBG
      MoridinBG коментира
      Редактиране на коментар
      В крайна сметка - 2 бутилки 4941 за дълго шаси с предните и задни носачи, без задния мост, като в момента имам лесен 360 градуса достъп навсякъде около шасито.
      В нормална ситуация с цяла кола, бих приготвил 3л само за шасито.

  • #17
    Първи впечатления как се справя системата от Dinitrol ML, покрит отгоре с Dinitrol 4941 - еми справя се. Никъде няма видимо отлющване, и най-важното - НЕ ЗАДЪРЖА КАЛ И ПЯСЪК. Оня ден мих колата - след измиване си стои почти с цвета на прясно напръскано.

    Не че съм навъртял кой-знае какви километри (сигурно сумарно откак го напръсках имам около 2000-3000км), но въпросното не-задържане на боклуци е генералната разлика спрямо всичко друго, дето съм ползвал. Не се е и втвърдило - седи си като парафин. Не съм и залягал под колата твърде, но това се вижда без да залягам.

    Ня тоя етап смея да твърдя че мазалото си струваше.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #18
      Мазах малко 4941 с четка. Маже се добре, съхне много бързо и втора ръка може само след няколко минути. Запечатах отново една отворена бутилка, ще видим дали и за колко ще изсъхне вътре. Чудя се дали няма да може да се разреди, ако позасъхне в бутилката?

      Коментар


      • #19
        И аз предпочитам Динитрола ,пред всичко друго . За съжаление нямат прозрачен и на някои места ползвам Фертански вакси , както и за всички кухини съм с превакс и вакс за кухини на Фертан . Повтарям всяка ръка х2 пъти , което препоръчвам на Моридин , докато е тъй. Момчета ,нали знаете , че тия вакси , бидейки най-доброто , не са вечни? Подгответе се за подновяване след мах 3г. При едната ми играчка , дето е все из високи треви и храстчета + по шкембе из лед и сняг , преглеждам и поправям всяка година
        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

        Коментар


        • #20
          Той Dinitrol-а е това, което е, именно защото не е прозрачен.

          Dinitrol 1000 е абсолютно прозрачен, впрочем. Но е сямо рядка вакса - няма никакви инхибитори и си стои мек, точно като ML. Но ML-а има инхибитори и честно казано не се сещам за къде би ми трябвало прозрачно. С 1000 пръсках под пластмасовите кори на праговете на вратите и багажника. Само там, и то защото нямах вече ML, а и там няма ръжда. Сега като махна някоа кора, отдолу сто стои като вазелин, месеци след пръскането. Може би е подходящ за нови возила и в кухини, където не влизат боклуци, например вътрешността на врати и по интериорни гредички, за да гони водата.

          Че трябва да се подновява е ясно. Наесен ще повторя навсякъде, където се окаже нужно.

          Но най-много ме радва че не задържа кал/пясък, а това е много съществено качество, защото от опита ми със старото терано, на места правеше сантиметри слой, и докато караш из солищаците на тия места после стои мокро много дълго време. Една дупчица в покритието е достатъчна, и отдолу започва да работи.

          Силно се надявам и ML-а под черното да върши работата, която твърдят че върши, а именно да проникне надълбоко където на места ръждата няма как да се почисти.

          Беше ми малко странно как 4941 ще се залепи върху тоя мазньоч ML-а, ама явно се залепва добре, щом и водоструйка не го маха.
          Последно редактирано от sparkybg; 08-02-21, 11:32.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #21
            Във вратите си пръскам с неедно прозрачно ,а също и подкалниците ,където си е оригинално в цвета на купето и се вижда. С прозрачно минавам и ск.кутия, раздатка и всички алуминиеви чаркове. От вътре на коша също предпочитам безв.
            TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

            Коментар


            • #22
              Продължава да се държи добре. Върху дъното на купето не е мръднал и на милимунда. Върху поцинкованото шаси се люпи точно в точките, където е удряло камъче. Върху полиуретановия уплътнител не държи изобщо.
              Ако е плискала нафта дооста размеква динитрола. Ако се стече нафта се омесва и с малко динитрол, но не го отмива съвсем, повече размазва. Пръсне ли се съвсем малко обезмаслител обаче, след това водата директно го отмива до чиста повърхност отдолу.

              Коментар


              • BatGeorgeone
                BatGeorgeone коментира
                Редактиране на коментар
                Rinse and repeat is the name of the game както се казва на испански всяка година преди зимата, особено на проблемните места, на другите сигурно ще държи добре с години.

            • #23
              rinse повече от измиване обилно с вода (без препарат) с водоструйка, категорично не трябва. После леко ML, където пак е тръгнало (ML-a разрежда черното и прониква под него - пробвано преди 2 седмици по случайност) и повторение с 4941. При мен в момента на нито едно място не иска повторение. На места, където съм прекалил с ML-а даже стои по-мазно отколкото трябва. Общо взето изглежда в състоянието, в което беше веднага след пръскането. За момента съм много доволен от резултата - навсякъде, където имаше повърхностна корозия за елиминиране, си стои в състеянието, в което беше и веднага след пръскането и ръждата изглежда е "задушена", поне за момента.
              Последно редактирано от sparkybg; 29-06-21, 14:22.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • BatGeorgeone
                BatGeorgeone коментира
                Редактиране на коментар
                Потвърждавам и аз, където се прекали с МЛа изглежда влажно, явно си иска дозировка за да е перфектно, защото на места където се бях олял с МЛа направо ми се свлече 4941 )

            • #24
              При мен никъде не се е свличало. Или не си изчакал достатъчно след ML-а, или си се олял МНОГО повече от мен, ама това последното ми е трудно да си го представя. ML-а трябва да се отцеди - трабват му поне 3-4 часа, преди да пръскаш с 4941.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • BatGeorgeone
                BatGeorgeone коментира
                Редактиране на коментар
                Аз си падам по оливането, прекалих на места но вече си научих урока )

            • #25
              Новият ми швейцарски внос се оказа перфектен отдолу. Та се чудя да го наръсим с нещо, докато не е тръгнал. Без заигравки с подготовка и т.н. Ей така еднократно нанасяне да пази страх. С какво? Грунд, 3 в 1, Боди?
              Ford Maverick II 2.3 XLT
              Ford Mondeo MK5

              Коментар


              • #26
                Точно с тия трите без подготовка и без да е тръгнало, ще направиш точно обратното на това, което искаш.

                ML и 4941 е перфектно точно в твоя случай. На пътуващата от САЩ джипка вече съм и взел мярка за шапка.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #27
                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Точно с тия трите без подготовка и без да е тръгнало, ще направиш точно обратното на това, което искаш.

                  ML и 4941 е перфектно точно в твоя случай. На пътуващата от САЩ джипка вече съм и взел мярка за шапка.
                  Да разбирам първо с Dinitrol ML и после върху него 4941? Колко време между двата слоя? Тия от Център за борба с ръждата ли са им вносител? С по два литра от всяко ще се оправя ли, то няма да съм точно аз де? То има един под за намазване и малко праговете. Няма да се заигравам много, няма да се пенсионирам с това МПС. Пък и за 5 години ще види 20-30 х.км.
                  Ford Maverick II 2.3 XLT
                  Ford Mondeo MK5

                  Коментар


                  • #28
                    Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                    Да разбирам първо с Dinitrol ML и после върху него 4941? Колко време между двата слоя? Тия от Център за борба с ръждата ли са им вносител? С по два литра от всяко ще се оправя ли, то няма да съм точно аз де? То има един под за намазване и малко праговете. Няма да се заигравам много, няма да се пенсионирам с това МПС. Пък и за 5 години ще види 20-30 х.км.
                    С тия две кила си до никъде, виж по темата и моя опит - https://offroad-bulgaria.com/forum/%...39#post6746139
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар


                    • #29
                      Е чети де. И аз и Спарки сме писали какво и по колко сме нанесли. Моята дълга база пое 2 бутилки 4941. с МЛ пръсках само вътре в кухините, но той като цяло върви повечко от 4941. Центъра за ръжда/Фертан България/Rustoff са им вносител, да. Ще се опитат да ти продадат какво ли не на Fertan - не ти трябва. Цените са им ок, но ако се позанимаваш, от Чехия и Полша могат да се поръчат на 1/3-1/2 по-ниска цена.

                      Коментар


                      • #30
                        Знам за темите ви, но няма време за четене . Затова питам накратко. Кухини нямам, само видимото по пода и гредите мисля да напръскам. Вашия мерак да се занимавам с тая бангия нямам, все ще ме изкара 5-6 години. Имам си кола, това е уикенд SUV-а. Офроуд няма да види много. Варияант е и да зарежа всичко така, ако Спарки е прав че ще влоша нещата.
                        Ford Maverick II 2.3 XLT
                        Ford Mondeo MK5

                        Коментар


                        • MoridinBG
                          MoridinBG коментира
                          Редактиране на коментар
                          Тук в тази тема, малко скрол нагоре (:

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X