Малко по малко събрах всички съпътстващи консумативи и тампони и по-следващата седмица ще сваля шасито на стотицата и ще го бластирам, заедно с мостове, диференциали и носачи.
В доста голяма дилема-трилема-многолема съм как да процедирам след това.
Много искам да го поцинковам горещо. Много хора ме плашат с кривене. Също толкова много хора са убедени, че няма какво да се обърка. По света съвсем редовно го правят с дърти крузери 40 и 55 серия. Намерих също една 60ка. От там нататък нищо за по-новите 70, 80, 90, 100 и т.н. Ленд ровърите са ясни. Толкова ли са по-различни като стомана и производствен процес? Говорих с ЗГП, биха го поцинковали няма проблеми. По въпроса с кривенето единствено ме препращат към документацията за подготовка на изделията на сайта.
За разни неща вече ползвах катафорезата на AK Електрик, видях и доста брони, рок слайдери и калници правени при тях и експлоатирани няколко години, но за съжаление ваната няма да събере шасито
Другият вариант е по-ясен - епоксиден грунд и полиуретанова боя. Тукашната многолема е с коя от всичките марки да действам? От качествените, като гледам у нас най-лесно ще се сдобия с Mipa и може би Glasurit. Струва ли си глазурита парите, като финиш грам не ме интересува, а адхезия и здравина на покритието? Също и каква полиуретанова боя?
Май най-много клоня към Raptor. Навън го ползват повече от успешно, има си и U-pol-ски епоксиден грунд - нали е много важно да се избягва мешане на производители.
Ако не стане с поцинковането, за вътре в гредите имам идея за няколко варианта да почистя до колкото мога, като за начало с нещо подобно на това от този клип мисля да пробвам - https://www.youtube.com/watch?v=ykaW5Hzm4a8. После измиване, изсушаване и обливане с ръждопреубразувател с дюза за 360 пръскане, евентуално пръскане с някое от покритията, които позволяват нанасяне и на по-непочистени повърхности и накрая вакса.
Мисля да обработя и дъното на купето, с общо взето същата комбинация епоксиден грунд и полиуретанова боя (раптор?). И тук имам малко въпросителни около почистването . Кухините пак с вакса - предлагат ми и ми препоръчват на Car Systems
Отворен съм за акъл.
В доста голяма дилема-трилема-многолема съм как да процедирам след това.
Много искам да го поцинковам горещо. Много хора ме плашат с кривене. Също толкова много хора са убедени, че няма какво да се обърка. По света съвсем редовно го правят с дърти крузери 40 и 55 серия. Намерих също една 60ка. От там нататък нищо за по-новите 70, 80, 90, 100 и т.н. Ленд ровърите са ясни. Толкова ли са по-различни като стомана и производствен процес? Говорих с ЗГП, биха го поцинковали няма проблеми. По въпроса с кривенето единствено ме препращат към документацията за подготовка на изделията на сайта.
За разни неща вече ползвах катафорезата на AK Електрик, видях и доста брони, рок слайдери и калници правени при тях и експлоатирани няколко години, но за съжаление ваната няма да събере шасито
Другият вариант е по-ясен - епоксиден грунд и полиуретанова боя. Тукашната многолема е с коя от всичките марки да действам? От качествените, като гледам у нас най-лесно ще се сдобия с Mipa и може би Glasurit. Струва ли си глазурита парите, като финиш грам не ме интересува, а адхезия и здравина на покритието? Също и каква полиуретанова боя?
Май най-много клоня към Raptor. Навън го ползват повече от успешно, има си и U-pol-ски епоксиден грунд - нали е много важно да се избягва мешане на производители.
Ако не стане с поцинковането, за вътре в гредите имам идея за няколко варианта да почистя до колкото мога, като за начало с нещо подобно на това от този клип мисля да пробвам - https://www.youtube.com/watch?v=ykaW5Hzm4a8. После измиване, изсушаване и обливане с ръждопреубразувател с дюза за 360 пръскане, евентуално пръскане с някое от покритията, които позволяват нанасяне и на по-непочистени повърхности и накрая вакса.
Мисля да обработя и дъното на купето, с общо взето същата комбинация епоксиден грунд и полиуретанова боя (раптор?). И тук имам малко въпросителни около почистването . Кухините пак с вакса - предлагат ми и ми препоръчват на Car Systems
Отворен съм за акъл.
Коментар