Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Епоксиден грунд ?!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Епоксиден грунд ?!!

    Да считаме ли, че преди боядисване, фирмата производител е оставила ламарините (заварките) да ръждясат? А какво да кажем за поцинкованите? Всичко ръждясва с течение на времето. С неимоверен труд, ще изчистите всички ръжди и след две години експлоатация, ще установите, че цялата работа си е била зиян. Всичко, отново, е в ръжда. Затова споменах, че не стягаме ретро, която няма да се експлоатира в агресивна среда. За ежедневен автомобил, май не си заслужава.
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • #62
      До: Епоксиден грунд ?!!

      Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
      Да считаме ли, че преди боядисване, фирмата производител е оставила ламарините (заварките) да ръждясат? А какво да кажем за поцинкованите? Всичко ръждясва с течение на времето. С неимоверен труд, ще изчистите всички ръжди и след две години експлоатация, ще установите, че цялата работа си е била зиян. Всичко, отново, е в ръжда. Затова споменах, че не стягаме ретро, която няма да се експлоатира в агресивна среда. За ежедневен автомобил, май не си заслужава.
      Има истина и в твойте думи, разбира се.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #63
        От: До: Епоксиден грунд ?!!

        Понеже силно се интересувам от борбата с ръждата се включвам с въпрос. Реших да мина през пясакоструй ,тъй като се уверих че с Вюрт само няма да се размина, но ми се иска след пясъка и преди грунда да намажа с някоя химия ,която така да обработи метала ,че да не позволява образуването на ръжда ... има ли такъв продукт?
        На лакпром епоксидния грунд е на приемлива цена ,да разчитам ли на него или да събера пари за Новол?
        Поцинковането /студеното/ излишно ли е след песакоструя и преди грунда или с него ефекта ще е по-добър. Иска ми се да направя всичко възможно да не ръждясва повече тази кола, толкова труд отива ако видя след това ръжда ... знам че няма вечни неща ,но се стремя да я запазя възможно най-дълго ,трябва да съм се вманиачил!

        Коментар


        • #64
          От: До: Епоксиден грунд ?!!

          Като ходех по разни курсове за бояджий ни обясняваха,че голия метал (без значение дали си стигнал до него с шлаифане или след песъкоструй),се минава с уошпраймер (това,според терминологията на Сикенс).Мисля,че се води реактивен грунд или пасиватор.После,отгоре епоксиден грунд и т.н.
          Епоксидния грунд на Лакпром е по-ефтин,както и този на Боди,но виж за какво количество плащаш-Лакрпомския не помня какво беше количеството,май-800+200,Бодито е 1000+200,а Новол 800+800 грама.
          Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

          Коментар


          • #65
            От: До: Епоксиден грунд ?!!

            Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
            Като ходех по разни курсове за бояджий
            Колега аз сам се запалил с бояджелъка ако може да кажеш каде се искарват тея курсове и какво представляват че сам голям мераклия аз боядисвам ама за мен и искам да напредна. И ако знаеш каде у варна се провеждат такива кусеве ми пиши благодаря предварително.

            Коментар


            • #66
              От: До: Епоксиден грунд ?!!

              Пасиватор - това ми звучи точно като химията която си представях . Едва ли само сикенс имат такъв продукт, ако си запознат с друга по достъпна марка сподели, всъщност не знам какви пари ще е пасиватора на сикенс ,но като цял знам че продукцията им е скъпа.
              А иначе това че Новола е чужда марка означава ли че грунда им е по-добър от родния ,разбрах за количеството ,ще обърна внимание и на това.

              Коментар


              • #67
                От: До: Епоксиден грунд ?!!

                Първоначално публикуван от koliomars Преглед на мнение
                Колега аз сам се запалил с бояджелъка ако може да кажеш каде се искарват тея курсове и какво представляват че сам голям мераклия аз боядисвам ама за мен и искам да напредна. И ако знаеш каде у варна се провеждат такива кусеве ми пиши благодаря предварително.

                Ми,навремето,когато работех със Сикенс,фирмата покани 20-тина майстори с по-висок оборот,да ни поошлайфа.После съм посещавал мини семинарчета на Иват и Боди,ма техните си бяха по-скоро представяне на продукти те им-нищо особенно.
                Глазурит предлагаха платени курсове,сега незнам как е.Само на страницата на ППГ има обява за курс за колористи,но само за клиенти със смесителни системи на ППГ.
                В общи линий,курсовете са с цел налагане на собствената продуктова линия на всяка фирма,на бояджийство се учиш преди това,при приятели,при някой маистор,склонен да ти покаже това-онова...Сега има какво да се прочете и из интернет-може да е малко,ма преди 15-20 годинки и това нямаше.
                Разпитай в магазините за бой във Варна (вярвам,че има такива),дали някоя фирма не прави курс или представяне в града.
                Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                Коментар


                • #68
                  Привет, да изтупаме темата.
                  Накратко - алуминиеви джанти с идеално като цялост покритие, имат драскотини по бордовете само. С алуминийев кит ще поправя дълбоките деруги и подбито по джантата. Слес това цялата ще я зашкуря да се матира старото покритие.

                  Но въпросът ми е ели е удачно да пръсна само китваните участъци с оголен метал епоксиден грунд или цялата жАнта да я запечата?

                  ​​​​​После база и 2К керамичен лак 2 ръце. Шприц мисля не е нуждно да пръскам, тъй като цялостно покритието е много добро и няма какво да запълва и заглажда. А прехода около китването ще е минимален. А и пак казвам че оксидирал алуминий отдолу няма.

                  Грунда е на Боди 1К.

                  Коментар


                  • #69
                    Щом ще ползваш еднокомпонентен грунд и то на Боди, ползвай и еднокомпонентен шприц във флакон. След две-три препичания на лятното слънце, едрите деруги ще лъснат под лака без шприц.
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • #70
                      Бодито го развалиха преди доста години....поне това за българския пазар. И аз съм мазал навремето с Боди след кърпене и години наред нищо не му стана. Някъде след 2000-та пак ми се наложи да мажа една вежда на калник отвътре и....греда, дори зимата не изкара.
                      Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                      Коментар


                      • #71
                        Исках на новол, но не намерих 1к епоксиден.
                        Обичам двукомпонентната система, ама нещо ми дотегна всичко да го смесвам по 100 пъти, пък и все не оцелвам количество готов продукт. Грунда няма ли да запечата всичко в състоянието в което е и да не дава възможност за орипиване на боята след време 🤔🤔🤔
                        Да ползвам ли грунд ако ползвам шприц


                        В момента Жантите са на тоА хал:
                        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20200607_124916.jpg Прегледи:0 Размер:426.2 КБ ID:6610663

                        Коментар


                        • #72
                          На тоя хал, едно пясъкоструене и прахово им пасва като на свинче звънче. На старото Терано ги търкалях 5 години така обработени с нула проблеми.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • I.Stoyanov
                            I.Stoyanov коментира
                            Редактиране на коментар
                            Спарки, аз пък имам смесени чуства от прахово на алуминиеви жАнти за зимата. На стоманени - става перфектно. На предната ми кола, 2 от 4 алуминиеви се изкривиха в пеща... А и както се предполага боята която ще положат тука е нищо общо с фабричното покритие. Едвам се сваля по ръба къде има надрано. Пада заедно с метала. Иначе има песъкостуйка под ръка, но още им се чудя...

                            Затова реших да направя една ръчно само по дефектите и ако не ми хареса, ще ги духна.

                          • sparkybg
                            sparkybg коментира
                            Редактиране на коментар
                            Фабричното покритие на доста джанти също е прахово. При мен за 5 години не мръднаха нито джантите нито боята. Вероятно зависи и как ги закачат в пещта, как ги печат и т.н. На тия тукашните това им е изначално бизнеса. Вече не, но в началото беше. Все си имаха по някой комплект джанти за обработка. Има и още един в западна София, при който съм ходил по други поводи - и там джантите си бяха постояно присъствие.

                            Ако те е шубе от печенето, защо тогава не ги духнеш, и после с грунд, филер база и лак? Самото духване ще махне доста от дерюгите до степен да не ти се занимава да ги обработваш после.

                            Впрочем какво ти е безпокойството за зимата? Че ще станат по-чупливи? Или ще станат по-меки?

                            ПП: Впрочем като им гледам състоянието, аз изобщо не бих се занимавал с тия джанти.

                        • #73
                          Днес смених 1К грунда с 2К акрилен такъв, който се води и нещо като филър. Боди P307. Мислех да взема и епоксиден 2К с който да пръскам първо, после акрилния филър, водно и боя. Но в крайна сметка, както един съфорумец наш и приятел, който тормозя винаги когато искам до боядисам нещо, ми каза - все пак е една джанта, не е преден капак на бентли.
                          Таа реших да го послушам и да не се тормоза толкова, пък коТ такоА.

                          Благодаря ти КокиЧ, жив и здрав бъди дъълги години че да има кой да тормозя
                          ​​​​​

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X