Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Епоксиден грунд ?!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Епоксиден грунд ?!!

    Щом,ще го правиш на пролет,според мен е по правилно да изчистиш наново мястото,че да няма скрити изненади под протектата.
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

    Коментар


    • #32
      До: Епоксиден грунд ?!!

      Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
      Щом,ще го правиш на пролет,според мен е по правилно да изчистиш наново мястото,че да няма скрити изненади под протектата.
      Мен ако питате, напролет като му дойде времето отиди на една пясъкоструйка да се изчисти до дъно.
      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
      Skype: pach_bs

      Коментар


      • #33
        До: Епоксиден грунд ?!!

        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
        От гледна точка на тенекеджийте е разбираемо , че 2:1 е по-добре .Все пак пазара си е пазар , трябва да си изкарваме хляба някак си. Ама логично е щом се шлайфа трудно , да означава че кита е по-твърд. А това значи и по-траен.Та въпроса е ако става въпрос за собствено возило кое е за предпочитане ?
        Мнението е малко старичко, колегата Таран е обяснил,но ще вметна и аз нещо.Случвало ми се е докато качваме калник, който е без носещи елементи по него и при самото вдигане се усуква и гъне,да се пукне кита-боди, естествено.Много е кофти, защото целия труд ти отива на вятъра-китване, изравняване, шприцкит, шлайфане, обезмасляване и т.н., че и боядисване.Кита си остава боклук при всяко положение, въпроса е кой ще се запази по-дълго време.Идеята е попълващия материал да е много близък по качества с материала, който се опитваме да изравним, защото има вибрации, леки деформации, температурни разширения и т.н.Най-добрия способ е запълването с калаено-оловната композиция, за тия които имат време, пари и смятат да карат дълго време колата си (най-често това са ретро-фенове).Времеемко и скъпо е, но става без грешка.Моята Варшава по оригинална технология заводски е правена така, вместо с кит, но за това сглобяването на един брой е отнемало 240 часа .За 53 години никъде по нея няма спукана калаено-оловна сплав, защото това на практика няма как да стане.А на някой детайли цъфва кита след 5 месеца.

        Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
        Мен ако питате, напролет като му дойде времето отиди на една пясъкоструйка да се изчисти до дъно.
        +1 за песъкоструя.Така ще се покаже каквото има под старата боя и протектата.Ако не ти се занимава колега с песъкоструй, можеш да пробваш с телената четка на ъглошлайфа, ама по някога става трудно.Моя съвет е да махнеш ужасната протекта, да почистиш механично грижливо ръждата и да обработиш с нормален грунд.
        С "Фармахим" - непобедим
        Дизел - само дънки!

        Коментар


        • #34
          До: Епоксиден грунд ?!!

          ... това и на мен ми мина през акъла, ама много голяма играчка да сваля целия заден калник ( просто модела е такъв и на всичкото отгоре е и комби ) ... и един вид иде половин страница на целия автомобил

          Коментар


          • #35
            До: Епоксиден грунд ?!!

            Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
            Мен ако питате, напролет като му дойде времето отиди на една пясъкоструйка да се изчисти до дъно.
            Бе,то според мен,нема нужда да се чака,да цъфнат кокичетата,но колегата си знае,кога и защо.
            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

            Коментар


            • #36
              До: Епоксиден грунд ?!!

              Първоначално публикуван от Martin Petrovich Преглед на мнение
              ... това и на мен ми мина през акъла, ама много голяма играчка да сваля целия заден калник ( просто модела е такъв и на всичкото отгоре е и комби ) ... и един вид иде половин страница на целия автомобил
              Тогава го чисти на място с телена четка и гъвкава шайба,комбинирана с различни шкурки.Където има повърхностна ръжда, можеш да ползваш преобразувател.Ако времето е влажно, веднага грундирай повъхостта.Иначе ако е сухо може да си китваш върху гол метал, пък после да покриваш.
              С "Фармахим" - непобедим
              Дизел - само дънки!

              Коментар


              • #37
                До: Епоксиден грунд ?!!

                ... понеже след като се изчука калника имаше доста ръжда го минах именно с телената четка закрепена на винтоверт като оставих все пак малко ръждичка за да има къде да хване протектата и после го намацах с нея ... ще го правя на пролет че не се намира топъл гараж където да разхвърлям цялостно автомобилчето за да го отремонтирам ( да го освежа малко от малко ) ... Благодаря Ви за съветите, евала Ви

                Коментар


                • #38
                  До: Епоксиден грунд ?!!

                  Първоначално публикуван от Martin Petrovich Преглед на мнение
                  ... понеже след като се изчука калника имаше доста ръжда го минах именно с телената четка закрепена на винтоверт като оставих все пак малко ръждичка за да има къде да хване протектата и после го намацах с нея ... ще го правя на пролет че не се намира топъл гараж където да разхвърлям цялостно автомобилчето за да го отремонтирам ( да го освежа малко от малко ) ... Благодаря Ви за съветите, евала Ви
                  Махай протектата, колега!!!Ако държиш да се увериш, че нищо не става от нея, ще пусна тук снимки на един метален шкаф, с "малко ръждичка", обработен с гореспоменатия боклук.След 1 година нацъфтя и се накъдри до неузнаваемост, а седи тук, вкъщи.
                  С "Фармахим" - непобедим
                  Дизел - само дънки!

                  Коментар


                  • #39
                    До: Епоксиден грунд ?!!

                    ... ок махането лесна работа, но после какво да сложа за да прекара така зимата... както казах нямам възможност да и правя цялостен ремонт дори и само на калника да е ... пак нямам това време и най-вече подходящо място ... затова предприех да си я намацам с протекта поне да не ръждавее повече... но за момента мисля така да я оставя да кара зимата и после да я отремонтирам...като се постопли малко от малко ...

                    Коментар


                    • #40
                      До: Епоксиден грунд ?!!

                      Първоначално публикуван от Martin Petrovich Преглед на мнение
                      ... ок махането лесна работа, но после какво да сложа за да прекара така зимата... както казах нямам възможност да и правя цялостен ремонт дори и само на калника да е ... пак нямам това време и най-вече подходящо място ... затова предприех да си я намацам с протекта поне да не ръждавее повече... но за момента мисля така да я оставя да кара зимата и после да я отремонтирам...като се постопли малко от малко ...
                      Изчисти я до дъно, после я намажи с ръждопреобразувател.Аз използвам един, който се продава в Практикер.Немско производство, марката е Nigrin (има нарисуван коминочистач).Продава се в 2 опаковки, по тумбестата е за бързо действие 3 часа и след това става лак отгоре, по-високата опаковка действа 24 часа, след което се изтърква.След това може да го пръснеш с епоксидния грунд и да знаеш че като му дойде време да го оправяш нацяло ще имаш една добра основа от която да продължиш
                      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                      Skype: pach_bs

                      Коментар


                      • #41
                        До: Епоксиден грунд ?!!

                        Да, този нигринския е добър.Аз ползвам също така един на "Оргахим"-Коростоп.Доста гъст е, и явно е концентрирана фосфорната киселина, защото като капне на пръста около нокътя, си щипе здравата.Нещата, които съм правил преди 2 години са непокътнати, пробвал съм да сваля покритието, отдолу си стои сив метал, никакви признаци на повторна корозия.Става и за чистене на хром, просто премахва ръждата и останалите окиси по него, които го матират.
                        С "Фармахим" - непобедим
                        Дизел - само дънки!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Епоксиден грунд ?!!

                          ... да, Благодаря Ви

                          Коментар


                          • #43
                            До: Епоксиден грунд ?!!

                            Темата с антикорозионната обработка ме интересува доста. Преди няколко месеца свалих цялото окачване на Мерцедес 124. Естествено, щанги, шарнири и тампони ги смених, но задния мост, носачите и др. ги издухах на пясъкоструй. След това ги минах с онова "млако" на Вюрт и ги пръснах с "Протекта". Към ден днешен, 8 - 9 месеца от тогава, включително зимата, на места пак започна да се показва ръжда. Някои от детайлите, преди да ги нацапам с Вюрт, ги минах с преобразувател на Оргахим. Те сякаш по-добре се представят, но като цяло нямам надеждни впечатления за технологията. Каня са да пробвам с няколко тенекии, които ще ги подложа на проверка.
                            Все ми се струва, обаче, че след пясъкоструй е по-добре да се направи и химическа обработка. Особено, ако пясъкоструя е по-щадящ (с по-малко налягане) - остават микроскопични пори, които не може да се свалят. Ако пясъкоструят е мощен, той сваля от основния материал и тогава непочистени пори няма.
                            Когато имам право да качвам снимки, ще покажа как съм подготвил детайлите и какъв е разултатът сега.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Епоксиден грунд ?!!

                              тут есть кое чего полезного (русский язык)
                              http://chimik4x4.blogspot.com/
                              ... и это пройдет.....
                              Chevrolet Express G1500 2000 г. Ford Explorer 1994 г. Opel Kadett 1979 г. Voschod-2 1971 г. UNIMOG 1963 г.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Епоксиден грунд ?!!

                                Някой знае ли къде в София могат да се намерят продукти на Новол?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X