Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Епоксиден грунд ?!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Епоксиден грунд ?!!

    Първоначално публикуван от Lubo_ Преглед на мнение
    Някой знае ли къде в София могат да се намерят продукти на Новол?
    Ей ти жокер : http://www.elitsa-3.bg/contact.htm ,ако не се ориентираш,ще обяснявам допълнително.
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

    Коментар


    • #47
      До: Епоксиден грунд ?!!

      Мерси за жокера. А на дребно продават ли?

      Коментар


      • #48
        До: Епоксиден грунд ?!!

        Да.
        Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

        Коментар


        • #49
          До: Епоксиден грунд ?!!

          Да споделя малко горчив опит.

          Шаси с повърностна ръжда. Миналото лято обработих с телена четка на бормашина, след ковто с ръждопреобразувател на Вюрт, и после с черна матова боя "MrBricolage".

          Ефекта - нулев. На местата, където си имаше ръжда, в момента отново има, все едно нищо не съм правил. Все пак хубавото е че не е повече, а си е все толкова.

          Темата е стара, ама, ако можете дайте съвет с какво да му бая тая година.

          "Коростоп" е смес 50 на 50% между изопропанол(изопропилов алкохол) и (орто)фосфорна киселина.

          Дали да не се придържам към класиката - първо това, после почистване с изопропилов алкохол, после епоксиден грунд, и после полиуретанова боя, например.

          ...или коростоп, почистване, класически алкиден грунд, и съответната алкидна боя...
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #50
            До: Епоксиден грунд ?!!

            Ако не можеш да го изчистиш с пясъкоструй, пак с телена четка, но такава за дрелка за да сменяш посоките на "косъма" постоянно или четка за шлайф, която може да се обръща, защото иначе само замазват и нищо не чистят. После, ако държиш на преобразувателя използвай бавен (24ч.), Вюрт имат и такъв, но можеш да ползваш и Бг. - има един в жълта опаковка, който е добър или на Нигрин (бавния) от Бриколаж. Ако не вярваш на преобразувателите удряш един цинк и после епокси или направо епокси и накрая някакво битумно 3-4 ръце, което можеш да затвориш с боя, по-добре с лак за да се мие лесно и не задържа боклук...
            VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
            SXS-Restorations 0886513079
            Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

            Коментар


            • #51
              До: Епоксиден грунд ?!!

              Не ща битумно или гумено върху шасито. Ръждата си остава отдолу и си действа с двойна сила. Само грунд и боя.

              Ръждата е немахаема - опитвах с неръждаема и с ръждаема четка - все тая. Обръщах и посоката - пак. Остава си. Маха рехавия горен слой, а отдолу седи тъмно кафяво до черно, и се замазва.

              Проблема с белия преобразувател на Wuеrth е че не дъжи достстъано здраво боята отгоре, а сам той явно е недостатъчен и пропуска влага.

              Значи, ръждата е само на места, около фабричните заварки, например. Явно от заварките точно тия места са се активирали.

              Пясъкоструйка не става, защото ще замине и купето покрай нея, а по него няма грам ръждичка никъде. Има и стара оригинална боя покрай другото. Грунда трябва да хваща добре и върху старата боя, и върху метал, и върху обработените ръждиви места. А боята после пък да хване достатъчно здраво върху грунда, и да си остане поне малко еластична, а не след година да се вдърви и напука от деформациите на шасито. Битумите за 2 години се вдървяват и напукват. Не действат добре според мен. А и както казах недостатъка при тях е че ако някъде под него тръгне, действа с двойна сила и се усещаш чак като остане само битума или гуменото.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #52
                До: Епоксиден грунд ?!!

                Не искам да злословя, но би ли отговорил на три въпроса?
                На колко години е колата? Колко години мислиш да я ползваш? Заслужава ли си целият труд? Все пак не стягаш ретро машина.
                Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                Коментар


                • #53
                  До: Епоксиден грунд ?!!

                  Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                  Не искам да злословя, но би ли отговорил на три въпроса?
                  На колко години е колата? Колко години мислиш да я ползваш? Заслужава ли си целият труд? Все пак не стягаш ретро машина.
                  Зслужава си ,така се трупа опит,щот` едно е да ти разказказва някои,кво` е чул на спирката,друго някой-който го е изпитал на гърба си.
                  Според далечните ми спомени от курсовете в Сикенс,процедурата беше следната-почистване на детаила до метал,нанасяне на пасиватор(т.нар. уашпраймер),нанасяне на епоксиден грунд.Отгоре,китване,боядисване и каквото ти душа иска.
                  Последно редактирано от taran; 30-03-10, 21:17.
                  Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Епоксиден грунд ?!!

                    И аз имам подобни проблеми с ръждичка, но не по шаси, а по купе. Но цялата тази работа с сложни процеси според мен е малко безсмислена. За това съм решил лятото да направя една пароструйка отдолу на колата. После там където има ръжда да я отстраня с четка и после директно да напръскам с някакъв парафинов слой. Пробвах на някои места ей така за пробата и ми хареса резултата. Ръждата спира... просот е напоена с парафин и няма продължение.
                    Land Rover Defender 110SW 300tdi

                    Коментар


                    • #55
                      До: Епоксиден грунд ?!!

                      На 10 години и 96000км.

                      Колко ще я карам - де да знам. Докато ме кефи. А после дали ще я продам, или ще продам ферозата, а ще направя тераното на хулиганка, един господ знае...

                      Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                      Зслужава си ,така се трупа опит,щот` едно е да ти разказказва някои,кво` е чул на спирката,друго някой-който го е изпитал на гърба си.
                      Според далечните ми спомени от курсовете в Сикенс,процедурата беше следната-почистване на детаила до метал,нанасяне на пасиватор(т.нар. уашпраймер),нанасяне на епоксиден грунд.Отгоре,китване,боядисване и каквото ти душа иска.
                      Да изчистя до метал значи да махна заварките. То това е и проблема. Иначе да съм махнал купето и да съм закарал шасито на пясъкоструй, ама пък така оставам без кола...

                      Най-накрая ще взема да я омажа с паравин преди следващата зима, и ще си остане така.

                      Но все си мисля че нещо не съм свършил като хората. Или боята нещо е нефелна, или не се разбира с вюрт-а.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #56
                        До: Епоксиден грунд ?!!

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        ...


                        Ръждата е немахаема - опитвах с неръждаема и с ръждаема четка - все тая. Обръщах и посоката - пак. Остава си. Маха рехавия горен слой, а отдолу седи тъмно кафяво до черно, и се замазва.
                        Няма немахаеми ръжди! Практически телените четки помагат при повърхностна корозия. Вземи си ламелен диск (тези с многото шкурки), слагай на ъглошлайфа и действай. Само внимавай, че шкурката обича да си похапва и здрав метал - е, не много де. Това вече наистина работи и чисти дълбоката и яка ръжда.

                        Ако гнилочите са на някви ъгли или стеснения и не е удобно за завреш флекса, можеш да си вземеш цилиндрични шкурки за бормашината. Ако вече и това не помага, обади ми се да ти дам дремела и гъвкавия вал (ако си нямаш, де), ама това вече си е по-пипкава работа.
                        Прикачени файлове
                        С "Фармахим" - непобедим
                        Дизел - само дънки!

                        Коментар


                        • #57
                          До: Епоксиден грунд ?!!

                          И дремел имам. Даже 2, с 2 кутии накрайници. Все тая. Проблема е че ръждата е върху заварки и около тях. Ако пилна с диск, ще сваля самата заварка. Абе утре ще снимам направо. Дано не е много кална само, та да се види.

                          И сигурно ще ми се смеете с какви глупости се занимавам....
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #58
                            До: Епоксиден грунд ?!!

                            Щом е така заваряй с неръждавейка на ESAB.Аз съм с такава към 56лв.15кг ролка.Имаше и някъкъв грунд за заварки,не съм пробвал ама като идея.
                            T.K.K

                            Коментар


                            • #59
                              До: Епоксиден грунд ?!!

                              Дай,да ги пробваме с тези,любителските песъкосруйки въпросните ръжди-чистил съм разни дреболий,включително и върху боядисани детайли и няма поръжения,освен на обработваното място.
                              Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Епоксиден грунд ?!!

                                Знам че се повтарям с по-горните,но те са прави : много съм се борил с ръжда и съм стигнал до същия извод - само зверско чистене,до метал.Заварките ще ги изчистиш с гъвкав вал или ако може с подвижен песъкоструй.Вярно - шибана,тежка и мръсна работа е,но всичката химия дето се продава е времянка.Тя върши работа за повърхностни петна,но по-надолу не отива - аз нарочно съм разкопавал по-дълбока язва.Отгоре го има ефекта,но надолу пак си излиза чумата.То затова се препоръчва не мазане,а налагане с компрес - салфетка,напоена със подходящия химикал.Тогава влиза по-навътре,но пак казвам - истината е в пълно почистване.А парафинът е козметика - ИМХО.Той не влиза в реакция с ръждата и няма как да я спре.Само се утешаваш,че кафявите лекета са станали черни - грим.От него има огромна полза,но на по-нова кола,за кухините.Наливат го във гредите и тогава вярно върши работа.Има такъв продукт на Боди - за обработка на кухини.Лично аз ползвам за такива цели вретенно масло - имаше едно,водеше се ММО - машинно масло с общо предназначение.
                                Успех !
                                Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                                имат право да гласуват на избори.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X