Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Епоксиден грунд ?!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Епоксиден грунд ?!!

    Първоначално публикуван от m20_maniqk Преглед на мнение
    +1.Родния грунд на Лакпром е в пъти по-добър от гръцкия боклук на боди.От боди-то единствено смивката става и шагрен-а 910.Шприц-кита също не е толкова лош.Полиестерния им кит е под всякаква критика...
    Аз ползвам продукти на Новол и Карсистем,качеството им е много добро.Веднъж нямааше грунд на Новол и взех на Боди, повече няма да повторя тази грешка
    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
    Skype: pach_bs

    Коментар


    • #17
      До: Епоксиден грунд ?!!

      +1 за епоксидния грунд на Новол. Грундирах си бронята с такъв преди да я боядисам с авто лак. След среща с дърво авто лакът се обели, а от долу си стоеше грунда, не успя да го свали от метала Много здраво покритие прави този грунд след като се полимеризира достатъчно. Аз го оставям 24 часа да изсъхне изцяло преди ново покритие - боя например.

      Коментар


      • #18
        До: Епоксиден грунд ?!!

        +1 за горните 2 поста.Продуктите на Новол и Кар систем са добри.Глазурит е над тях,ама парите естествено са повече.По мое мнение от двете марки полиестерния кит на Кар систем е по-добър,докато на Новол-епоксидния грунд,течния кит и шприц-а.Не се лъжете да купувате полиестерен,влакнест,течен или шприц-кит на боди,както и грундовете им.След полимеризация са доста неудобни за обработка.За времето,което ще ви отнеме шлайфането на кит да кажем на един детайл,наплякан с боди,ще направите 2 детайла с Кар систем.Това го забелязвам всеки път,когато имам време да отида на работа.
        С "Фармахим" - непобедим
        Дизел - само дънки!

        Коментар


        • #19
          До: Епоксиден грунд ?!!

          Първоначално публикуван от m20_maniqk Преглед на мнение
          +1 за горните 2 поста.Продуктите на Новол и Кар систем са добри.Глазурит е над тях,ама парите естествено са повече.По мое мнение от двете марки полиестерния кит на Кар систем е по-добър,докато на Новол-епоксидния грунд,течния кит и шприц-а.Не се лъжете да купувате полиестерен,влакнест,течен или шприц-кит на боди,както и грундовете им.След полимеризация са доста неудобни за обработка.За времето,което ще ви отнеме шлайфането на кит да кажем на един детайл,наплякан с боди,ще направите 2 детайла с Кар систем.Това го забелязвам всеки път,когато имам време да отида на работа.
          Какво значи "неудобни за работа" ? Щото трудно се шлайфат ли ?
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #20
            До: Епоксиден грунд ?!!

            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
            Какво значи "неудобни за работа" ? Щото трудно се шлайфат ли ?
            Да, точно това е описал колегата-"За времето,което ще ви отнеме шлайфането на кит да кажем на един детайл,наплякан с боди,ще направите 2 детайла с Кар систем.Това го забелязвам всеки път,когато имам време да отида на работа. "
            Полиестерен кит ползвам на Мипа и Кар систем,филер също на Мипа.Епоксиден грунд и полиестерен шприц кит-Новол.
            Новол имат и още един продукт,който много уважавам-Гровт 620-полиуретанов уплътнител за заварки.
            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

            Коментар


            • #21
              До: Епоксиден грунд ?!!

              Първоначално публикуван от m20_maniqk Преглед на мнение
              Това ми се вижда несериозно.Добавиш ли рициново масло в грунда,ще имаш много големи проблеми с боядисването.Ако ще боядисваш след това де.Това,че отблъсква водата говори недвусмислено какво ще стане,пръснеш ли го отгоре с какво да е покритие.
              "Отблъсква водата" се има предвид,че след изсъхване,ако се полее с вода тя се стича без да оставя следи и дори най-малки капчици... това се има предвид. На боядисването не вреди(в процентно съотношение количеството е нищожно,но достатъчно).При самото разбъркване добавения пластификатор претърпява частичен разпад и своиствата му вече са други.Ще потърся точните пропорции на различни вещества, които се добавят към епоксидните продукти за постигане на различни свойства и ще се отчета.
              диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg

              Коментар


              • #22
                До: Епоксиден грунд ?!!

                Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                Да, точно това е описал колегата-"За времето,което ще ви отнеме шлайфането на кит да кажем на един детайл,наплякан с боди,ще направите 2 детайла с Кар систем.Това го забелязвам всеки път,когато имам време да отида на работа. "
                Полиестерен кит ползвам на Мипа и Кар систем,филер също на Мипа.Епоксиден грунд и полиестерен шприц кит-Новол.
                Новол имат и още един продукт,който много уважавам-Гровт 620-полиуретанов уплътнител за заварки.
                От гледна точка на тенекеджийте е разбираемо , че 2:1 е по-добре .Все пак пазара си е пазар , трябва да си изкарваме хляба някак си. Ама логично е щом се шлайфа трудно , да означава че кита е по-твърд. А това значи и по-траен.Та въпроса е ако става въпрос за собствено возило кое е за предпочитане ?
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #23
                  До: Епоксиден грунд ?!!

                  Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                  От гледна точка на тенекеджийте е разбираемо , че 2:1 е по-добре .Все пак пазара си е пазар , трябва да си изкарваме хляба някак си. Ама логично е щом се шлайфа трудно , да означава че кита е по-твърд. А това значи и по-траен.Та въпроса е ако става въпрос за собствено возило кое е за предпочитане ?
                  Не е баш така...Като сложиш твърд,не еластичен кит в/у вибриращите ламарини,дали ще кара много.За по-дълбоки неравности си има китове с влакна или друг пълнеж.Другия проблем при по твърдия кит е разхода на хкурка,ако мога така да се изразя
                  Определено за моя кола ще ползвам Мипа или Кар системс-доста по-добри са от Бодито,съответно и по-скъпи.
                  Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Епоксиден грунд ?!!

                    ... та нека да Ви задам и Аз един въпрос като начинаещ в тази област: ... след като е изчукан дадения елемент ( да речем заден калник в следствие на удар ) ... после изшкурен "отгоре-отгоре" и намазан с Протекта 3 в 1 ... ( така разбрах тук, че трябвало да има тънък слой ръждичка за да може протекта-та да хване здраво към елемента ) ... после може ли да се мине директно с няколко "ръце" кит ... после шприц и боя ... питам Ви защото разбрах, че под Протекта-та понякога продължавала ръждата да си работи докато отново избие ... следователно преди да се китосва трябва наново да се шкури ... да се обработи против ръжда и тогава вече китване ... та Вие какво бихте ме посъветвали

                    Коментар


                    • #25
                      До: Епоксиден грунд ?!!

                      То за можене, може, но само ако я правиш за "продаване"
                      Аман от такива.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Епоксиден грунд ?!!

                        ... НЕ - не е за продаване ... за лично ползване е ... а ти по-леко с характеристиките... много прибързани и необмислени са

                        Коментар


                        • #27
                          До: Епоксиден грунд ?!!

                          Извинявай, ако съм те обидил с нещо. За лично ползване-само до чист метал! Ако се отвори дупка - заварка. Другото са глупости.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Епоксиден грунд ?!!

                            ... други мнения ?

                            Коментар


                            • #29
                              До: Епоксиден грунд ?!!

                              Пусто все не стига време,отдавна се каня да спретна една темичка с основни неща за авто боядисването.
                              Според мен и скромния ми опит,разни продукти предназначени за огради,и строителни ремонти нямат място в авто ремонтите.
                              Според книгите след изправянето на детайла се почиства до метал (в някои сервизи го чистят абсолютно целия),след това се пръска с т.нар. "уош праймер"(става въпрос за продукт на Сикенс),това е някакъв вид пасиватор,за намаляване на корозията.
                              Може да го пъснеш с епоксиден грунд,и върху него да китваш.

                              Най-разпространения начин е,изчистваш до метал,китваш-според това колко дебел ще е кита-първо с кит с пълнеж (влакна или метални частици),след това с фин кит.
                              Ако работиш с по-едри шкурки-следва течен кит(полиестерен шприц кит).
                              След това т.нар. филер,или грунд,абе,акрилен грунд,май е най-правилно да се каже.
                              Финно шлаифане и боя.

                              Не по- малко важно е да се защити детаила отвътре,по-често ударените детаили изгниват отвътре,то и не ударените също.
                              При задните калници,специално внимание трябва,да се обърне на снадката м/у вежвата на калника и подкалника (за съжеление,трябва да се завреш на мястото на гумата,за да имаш добър обзор към тази снадка.) ,ако м/у въпросните два слоя ламарина са бразува луфт и намазката се напука,от там влиза влага и мърсотия и ръждата е сигурна.Дори да изглежда всичко наред,не губиш,да почистиш и да мацнеш една четка пресен уплътнител.
                              Успех.
                              Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Епоксиден грунд ?!!

                                Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                                Пусто все не стига време,отдавна се каня да спретна една темичка с основни неща за авто боядисването.
                                Според мен и скромния ми опит,разни продукти предназначени за огради,и строителни ремонти нямат място в авто ремонтите.
                                Според книгите след изправянето на детайла се почиства до метал (в някои сервизи го чистят абсолютно целия),след това се пръска с т.нар. "уош праймер"(става въпрос за продукт на Сикенс),това е някакъв вид пасиватор,за намаляване на корозията.
                                Може да го пъснеш с епоксиден грунд,и върху него да китваш.

                                Най-разпространения начин е,изчистваш до метал,китваш-според това колко дебел ще е кита-първо с кит с пълнеж (влакна или метални частици),след това с фин кит.
                                Ако работиш с по-едри шкурки-следва течен кит(полиестерен шприц кит).
                                След това т.нар. филер,или грунд,абе,акрилен грунд,май е най-правилно да се каже.
                                Финно шлаифане и боя.

                                Не по- малко важно е да се защити детаила отвътре,по-често ударените детаили изгниват отвътре,то и не ударените също.
                                При задните калници,специално внимание трябва,да се обърне на снадката м/у вежвата на калника и подкалника (за съжеление,трябва да се завреш на мястото на гумата,за да имаш добър обзор към тази снадка.) ,ако м/у въпросните два слоя ламарина са бразува луфт и намазката се напука,от там влиза влага и мърсотия и ръждата е сигурна.Дори да изглежда всичко наред,не губиш,да почистиш и да мацнеш една четка пресен уплътнител.
                                Успех.
                                ... да благодаря ти за информацията ... аз относно китосването ( отделните видове китове, шкурене и така нататък ) докато се стигне до боя ... съм го проучил въпроса и ми е ясно кое-как ...въпроса бе какво е подходящо да има под първия слой кит ... и дали протектата влиза към тях ... защото съм го намазал с протекта за да прекара така зимата и на пролет ще се прави ... но ясно пак ще играе телената шкурка ...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X