Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kак се прави компресомер ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Kак се прави компресомер ?

    Днес свърших работата, заради която главно го бях купил. Премерих си на тераното компресията.

    При норма от 25 до 30 бара, с разлика между цилиндрите до 3 бара, всичките цилиндри бяха в рамките на 29.5 - 30.5 бара. Има още много хляб и километри в тоя двигател.

    Прибора работи добре, и си струва парите, според мен, предвид множеството накрайници. Единствено работата на изпускателното клапанче е малко не както трябва - трудно изпуска, но му се хваща цаката. На 3-ти и 4-ти цилиндър вече я бях хванал, и нямах проблеми.

    Накратко - става.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #62
      До: Kак се прави компресомер ?

      Колеги купих си руски. В него за клапан използват игла за вентил на гума. На тялото което се завива на манометъра, не откъм манометъра, има вътрешна резба фи5мм в която е навита иглата. От същия край, който е с външна резба се завива гумен маркуч за спирачки от лада. Другият край на маркуча става точно на резбата за свещите 10Х1 мисля беше за Пежо 405Д.
      Поздрави на всички

      Коментар


      • #63
        До: Kак се прави компресомер ?

        Не е разумно да се изпозва игличка от вентил /тази с пружинка/ ,винаги ще имате показания пониски от реалните .За целта се изполва игличка от велосипед /не тази която с гумичка ,а тази как да я нарека ,тази която се затваря от обратното налягане. Другото нещо ,колко по близко се намира този возвратен клапан към цилиндъра ,толкова са по точни измервания .За маркуч по добре да се използва този от такламид ,но не биташки ,а да речем Presol ,има такива до 900 бара .За накраиници е вече по сложно и самосиндикално да се дават поръчки на стругар ,е скъпичко .Май пак ще ме накажат за реклама ,но имам такива към 60 кг ,с удоволствие ще изпия една бира , ако на някой му трябва нещо

        Коментар


        • #64
          От: До: Kак се прави компресомер ?

          Едно питане - какъв манометър да ползвам за бензинов двигател - с глицерин или обикновен? Струва ми се, че с глицерин ще издържи повече и ще мери по-точно.

          Коментар


          • #65
            От: Kак се прави компресомер ?

            Глицериновия просто няма да скача толкова между отделните напомпвания на буталото...
            В нас имаме един компресомер, поне на 20 години е... до към 20 бара мисля мереше (само за бензинови двигатели е) и няма грешка манометъра, а си е от най-обикновенните уреди но подскача повечко
            Моите снимки...
            https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
            https://500px.com/ivankoo

            Коментар


            • #66
              От: Kак се прави компресомер ?

              Подскачането не е фактор. Маркуча е с обратен клапан, и се върти до тогава, докато го надуе и спре да подскача, така или иначе.

              Според мен е все тая какъв ще е манометъра, стига да е точен.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #67
                От: Kак се прави компресомер ?

                Бях вземал от един приятел от автосервиза уред за измерване на компресията, но дигитален.Подобен на касов апарат с клавиатура и принтерче(абе точно като касов апарат си беше).Натискаш 1 мериш компресията на 1-ви цилиндър-запаметяваш, натискаш 2-за втори, запаметяваш и т.н. и накрая Print и всичко излиза като на касова бележка по-ред на измерването.....много готин уред на VAG.
                Някой да е виждал такова нещо да се продава?
                "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                Коментар


                • #68
                  От: Kак се прави компресомер ?

                  Здравейте имам един въпрос,и реших да събудя темата.Преди време бях решил да си майсторя компресомер ,но се научих на лесното да вземам от познати.Сега вече твърдо съм решил да правя уреда,и да е по-качествен от повечето предлагани на пазара.Харесал съм си глицеринов манометър на weka 25 бара,но вместо с маркуч съм решил да използвам шестограм.Който да е пробит,примерно 3-4-5мм през цялата си дължина,да има резба като на запалителната свещ.А в горния край ще има друга,резба на която ще се навива манометъра с клапан за изпускане на налягането.Разбрах,че трябва да имам възвратен клапан и,че трябва да е близо откъм цилиндъра.Въпроса е какво мога да ползвам за този клапан,има ли готов клапан който направо да си закупя?И ако трябва да се прави някакви съвети,как точно трябва да стане?

                  Коментар


                  • #69
                    От: Kак се прави компресомер ?

                    Традиционно за възвратен клапан се ползва вентил за гуми. Можеш и да изпускаш през него или през друг на по-сгодно място до манометъра.

                    25 бара са много за бензин и малко за дизел.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Kак се прави компресомер ?

                      За сега ще правя само за бензин,клапана за изпускане на налягането ще е под манометъра както на всички.Но въпроса е за ,че трябва да има и възвратен клапан който да не позволява налягането да се връща.До колкото разбрах той трябва да е,със по-леко съпротивление за входящото налягане.Явно се слага някоя по-слаба пружина.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Kак се прави компресомер ?

                        Има доста видове иглички.
                        Със яка,слаба пружина, Дори май има и без пружина.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:v-34.png
Прегледи:1
Размер:115.4 КБ
ID:5642204

                        Коментар


                        • #72
                          От: Kак се прави компресомер ?

                          Навремето нямаше по магазините толкова авто измерителни инструменти и ето ви чертеж на нещо ,което съм правил за сервизи :Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_0455.jpg
Прегледи:1
Размер:62.5 КБ
ID:5653414

                          Втулката по-долу е преходник за "Форд".Навремето имаше такива свещи с къса резба с по-голям диаметър!В самият уред се вграждаше мъртво парче за да намали грешката при мерене.Защото трудно се пробива с малка бургия на такава голяма дължина и за това се вгражда това мъртво парче!
                          Към него имаше и гъвкав маркуч с различни накрайници за подгр. свещи на дизели .Всичко се правеше в движение в зависимост от текущата нужда!
                          "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава!"
                          Ат.Буров.

                          Коментар


                          • #73
                            След поредното мерене установих че..... нищо не меря. Или по-точно меренето ми е информативно дотолкова, доколкото да установи колко еднакви са цилиндрите.

                            Отделно при дизел ссъс свщи като на снимката, не се ли направи адаптер максимално близък до оригиналния, нищо не мерим - само между отвор 3 и 4мм разликата е като между почти долната част на нормата, и горната.

                            ...отделно клапанчетата на купешките (дори някои маркови) свалят до един бар надолу. И това ако не пропускат. Игличка като за гума, но с по-мака пружина, няма как да се направи с чак толкова мека пружина за да не сваля налягането.

                            ...отделно когато клапана е след бърза връзка, по никакъв начин не може да се истанови дали пък тая мека връзка не пропуска.

                            И стъкмих това:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20191227_170339.jpg
Прегледи:177
Размер:74.1 КБ
ID:6542872
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20191227_170347.jpg
Прегледи:183
Размер:83.1 КБ
ID:6542873
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20191227_173045.jpg
Прегледи:177
Размер:96.4 КБ
ID:6542874

                            Клапана, където затваря, е със сечение 5мм, пружинката е МНОГО мека, и отваря на нещо като 0.08 бара, централния отвор е 3мм до самия клапан, бързата връзка е след него.

                            После му нанизах това (20-ина лв):
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20191214_190149.jpg
Прегледи:175
Размер:66.9 КБ
ID:6542875

                            На същия цилиндър, със същия накрайник, китайски компресомер с допълнително неговото си клапанче, мери това:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20191214_190933.jpg
Прегледи:161
Размер:51.4 КБ
ID:6542876

                            А същия китайски компресомер, с накрайник с отвор 4мм и без клапан в него, мери това:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20191209_190843.jpg
Прегледи:171
Размер:54.2 КБ
ID:6542877

                            Това при едни и същи условия, на едно и също място, при едно и също атмосферно налягане, една и съща температура, и с разлика няколко дни.

                            Манометрите махнати от всякакъв инвентар и закачени директно към редуцира на бутилка с азот, сложен на 30 бара, нерят едно и също (заедно с манометъра на редуцира) до степен показанията да не могат да се различат с точност до десета.


                            Как се пробива 3мм дупка с дъжина 200мм, ще кажа друг път, че още ми държи влага.


                            ...тааа, поне при дизел с дълъг накрайник, за да гледате налягане дали е в норми, трябва да потърсите с какво производителя казва че се мери, иначе не мерите нищо повече от това колко са ви еднакви цилиндрите.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #74
                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              След поредното мерене установих че..... нищо не меря. Или по-точно меренето ми е информативно дотолкова, доколкото да установи колко еднакви са цилиндрите
                              ...тааа, поне при дизел с дълъг накрайник, за да гледате налягане дали е в норми, трябва да потърсите с какво производителя казва че се мери, иначе не мерите нищо повече от това колко са ви еднакви цилиндрите.
                              На времето, когато нямахме достъп до професионално изработени,ползвахме телата от стари дюзи и изработен алуминиев "имитатор" на разпръсквач с клапан (игличка, която често сменяхме) в него.
                              Днес на "пазара " има изобилие от инструменти на приемливи цени и с правилно разположен обратен клапан (най-близо до горивната камера) в тяло на дюзи или подгревни свещи .

                              Коментар


                              • #75
                                Точно за въпросния мотор нито може да се направи от свещ (пробвах упорито), нито трябва да е с клапан на върха (защото оригинално не е и ако сложа, показанието ще е завишено спрямо специгикациите), нито от някъде, освен от Австралия, може да се купи, а и там е на невменяема цена.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X