Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kак се прави компресомер ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Kак се прави компресомер ?

    Ясен е прав, аз съм в грешка. Току що разглобих два, бензин и дизел, имат по два клапана, един горе и един долу.
    подаръци за мъже от FACOM
    промоция на читави инструменти

    и на хоби такива

    тел. О879 Ч8Ч 2З5

    Коментар


    • #17
      До: Kак се прави компресомер ?

      Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
      Ясен е прав, аз съм в грешка. Току що разглобих два, бензин и дизел, имат по два клапана, един горе и един долу.
      Мда, и аз мислех че така е правилно.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        До: Kак се прави компресомер ?

        Замерването на някои дизелови двигатели(с клапа на колектора) изисква тя да е напълно отворена,че ще се получат "неправилни" стойности.

        Коментар


        • #19
          До: Kак се прави компресомер ?

          Първоначално публикуван от Torque Преглед на мнение
          Замерването на някои дизелови двигатели(с клапа на колектора) изисква тя да е напълно отворена,че ще се получат "неправилни" стойности.
          Мда, EGR-а както винаги пречи.

          Само дето той при палене трябва да е отворен, мисля. В смисъл, клапата на колектора де.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: Kак се прави компресомер ?

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Мда, EGR-а както винаги пречи.

            Само дето той при палене трябва да е отворен, мисля. В смисъл, клапата на колектора де.
            Тук EGR няма общо. И да не съм чул лоша дума за него.

            Коментар


            • #21
              До: Kак се прави компресомер ?

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Тук EGR няма общо. И да не съм чул лоша дума за него.
              Еми при мен клапата я има само когато има EGR. На моя вариант, без EGR, я няма, както и един куп други джаджи, от които, каквото и да ми говориш, файдата клони към нула. А входящия ми колектор е чистичък и лъскав отвътре, което с EGR няма как да стане. Като добавиш и турбото и маслените пари, дето минават от там, историята става съвсем мърлява.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: Kак се прави компресомер ?

                Мърлява или не, EGR е съвсем безплатна икономия на гориво. И не е мърлява, докато не се омърля двигателят изцяло.

                Коментар


                • #23
                  До: Kак се прави компресомер ?

                  Сажди + масло = мърлявщина, дори на чисто нов двигател. А масло там си има, също дори на чисто нов двигател. Саждите пък никой не ги е отменял, още по дефиниция.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Kак се прави компресомер ?

                    Имам предвид ваккуумно регулираните ГНП на някои двигатели (ом615;ом616 МБ до '79 например)

                    А тук на Toyota LN 2-LT с какво е свързана?
                    П.С. Sparky,значи само EGR-оборудваните я имат?
                    Прикачени файлове
                    Последно редактирано от Torque; 23-12-09, 13:05. Причина: въпрос

                    Коментар


                    • #25
                      До: Kак се прави компресомер ?

                      Мда, вярно че имаше такива хитринки. Старото терано от преди 1996-та, дето е без компютър, освен EGR-а има и такова чудо.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Kак се прави компресомер ?

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Сажди + масло = мърлявщина, дори на чисто нов двигател. А масло там си има, също дори на чисто нов двигател. Саждите пък никой не ги е отменял, още по дефиниция.
                        Още малко ще искаш и в ауспуха да няма сажди... ми ще има. Поне до FAP. Нищо не им пречи да вземат EGR от след филтъра, ама както и да е. Не разбирам от дизели

                        На колата, на която имам EGR, той върши чудесна работа, а колекторите са все по-чисти и по-чисти откакто съм я взел.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Kак се прави компресомер ?

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Нищо не им пречи да вземат EGR от след филтъра, ама както и да е. Не разбирам от дизели
                          А като няма филтър? А и от там да го вземат, сажди така или иначе пак има. Може по-малко, но винаги има.

                          Нямам нищо против саждите по принцип, стига да си седят където им е мястото.

                          По паспортни данни, например ферозата има еднакъв разход, еднаква мощност и еднакъв въртящ момент и с EGR, и без. Тераното - също.

                          ПП: Маркуча ти за картерни газове на мястото ли си е, или виси със страшна сила, като на половината жигули?
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Kак се прави компресомер ?

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            ...
                            1. По паспортни данни, например ферозата има еднакъв разход, еднаква мощност и еднакъв въртящ момент и с EGR, и без. Тераното - също.

                            2. ПП: Маркуча ти за картерни газове на мястото ли си е?
                            1. И да е малка разликата, я има. Той затова е там. Мани ги азотните оксиди, те са следствие.

                            2. Да. И на двете коли.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Kак се прави компресомер ?


                              Повечето дюзи дето са на резба са-24х2,има някой екзотични,но има си накрайници.
                              Резбата на свещите незнам колко е,ама по удобно е за мерене на дюзата,свеща е по надолу и неудобно.
                              Клапана на тоя компресомер се вижда къде е ,представлява болт наточен на конус.
                              Маркуча е от спирчаки на нещо,манометъра е руски до 40атм.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Kак се прави компресомер ?

                                Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                                Резбата на свещите незнам колко е,ама по удобно е за мерене на дюзата,свеща е по надолу и неудобно.
                                Е, то си е до двигател. При мен свещите са по-удобни за сваляне. А и дюзите имат отдолу едни криви дифтунги - heatshield, които според сервизното ръководство се сменят след всяко отвиване.

                                Освен това ако попаднеш на двигател с умна дюза, трябва специален камък с дупка, какъвто си закупих от maystor-а, който също е едни пари.

                                На свещите, поне мойте, няма нищо. Отвиват се със стандартен дълбок камък 12 или 14. Няма ни дифтунги, ни нищо. Не се откачат тръбички, изобщо, едното се сваля за 15 минути със що-годе стандартен инструмент, а другото поне за половин час със специализиран инструмент.

                                Виж ако свещите са завряни в кучи гъз, както например са на Ford Tranzit 2.4 "York Diesel" - набутани са под всмукателния колектор, и за да се стигне до тях трябва да се свали колектора. Та, в такива случаи безспорно е по-удобно да се мери на дюзите.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X