Знае ли някой как се прави уред за измерване на компресията?Какъв манометър се слага до колко бара от къде и колко струва,клапан за изпускане на налягането както къв маркуч да сложа?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Kак се прави компресомер ?
Свий
X
-
До: как се прави компресомер
Абе ей нали ти писах по скайпа,или си немаш работа
маркуч от спирачки.
манометър до 40атм.
клапана се прави на един преход м/у мъркуча и манометър,преставлява шестон 20мм. на едната стена се прави резба и се навива правен на струг болт-с конус.
кажето му сега ,че налягането на дизели се мери на дюзата ,не на свеща,защото той се опитва ме разубеди в обратното..
-
До: как се прави компресомер
Я че интересно, на свеща по-ниско или по-високо е?Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение...кажето му сега ,че налягането на дизели се мери на дюзата ,не на свеща,защото той се опитва ме разубеди в обратното..LZ1AIV
Коментар
-
До: Kак се прави компресомер ?
Налягането се мери там, където е по-удобно.
Коментар
-
До: как се прави компресомер
Няма пък!!!Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнениекажето му сега ,че налягането на дизели се мери на дюзата ,не на свеща,защото той се опитва ме разубеди в обратното..
Мери се и на двете места - както ти е по-лесно. Дори в сервизното ръководство на тераното от подписа ми е казано, че се мери през свещите.
Вчера си поръчах компресомер.
Има предохници и за свещи, и за дюзи.
Иначе, купешките са до 70 бара, или поне тия, дето съм виждал масово.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Kак се прави компресомер ?
Налягането си е все толкова. Просто подгряващите свещи са с малък диаметър и съответно отвора, през който щ минава сгъстеия въздух е по-малък и може малко да не достигне дебит, това е чисто от теоретична гледна точка.Първоначално публикуван от reingar-x Преглед на мнениеЗначи на подряващата свещ отвора като е по-малък мери лъжливо по високо налягане това ли да разбирам.
От практична обаче е по-интересно. Когато дюзата си е на мястото, нищо не пречи на тоя дизел, дето го мериш, да вземе, че да запали
За това е добра идея да се разкарат дюзите на всички цилиндри (да де, повече играчка е) - хем няма опасност от сакатлъци, хем стартера върти чувствително по-лесно, хем присъединителния диаметър е достатъчно голям, за да се премери налягането що-годе точно на две завъртания на стартера. Предполагам, че това е имал предвид Sparow.
Иначе, ако някой много настоява, никъде не пише, че не може да се навие манометъра и на свеща, стига да нЕма нафта по дюзите.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
До: Kак се прави компресомер ?
Спарки,
Абсолютно правилно си постъпил, че то не е ясно кое е по-ефтино, купеното или правеното, а за това, че едното е правено точно за дизелов компресомер, а другото - просто навързани два-три елемента, не ми се говори.
Учи, учи, ама като не влиза в глвата....
Коментар
-
До: как се прави компресомер
А откъде го поръча и на каква цена?Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеНяма пък!!!
Мери се и на двете места - както ти е по-лесно. Дори в сервизното ръководство на тераното от подписа ми е казано, че се мери през свещите.
Вчера си поръчах компресомер.
Има предохници и за свещи, и за дюзи.
Иначе, купешките са до 70 бара, или поне тия, дето съм виждал масово.
Коментар
-
До: Kак се прави компресомер ?
Ще вземе да запали, ако оставиш закачено към инсталацията клапанчето за нафтата, с което се гаси двигателя.Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнениеОт практична обаче е по-интересно. Когато дюзата си е на мястото, нищо не пречи на тоя дизел, дето го мериш, да вземе, че да запали
А дебита не е никакъв проблем.
Правилното място на клапана е да е максимално близо то това, което се навива в двигателя, независимо дали е свещ или дюза. Така най-добре се изключва влиянието на маркуча, разтягането му (всеки маркуч има), както и дебита на отвора. Тоест, с няколко оборота всичкото това ще се напълни с налягането на цилиндъра.
Другото - обикновено се махат и 4-те свещи/дюзи, докато се мери. Така на двигателя му е по-лесно да развърти до по-високи обороти. Оборотите, до които трябва да развърти обикновено са написани в сервизното ръководство. Най-често са около 400 до 600.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: как се прави компресомер
От ингилизко. 190лв с един куп преходници.Първоначално публикуван от ГАЗ69 Преглед на мнениеА откъде го поръча и на каква цена?
Иначе има руски по 50-ина лева, но нямат преходници.
Ей го:
от тук:
http://cgi.ebay.co.uk/DIESEL-ENGINE-...item2a028d00f3Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Kак се прави компресомер ?
Тук може да се поспори - по мои наблюдения всички утвърдени производители на професионални компресомери слагат клапана непосредствено до манометъра. Щото той маркуча не пита къде е клапана за да се раздуе, но докато слезеш да видиш показанията, след като си въртял стартера, може малко и да отдаде маркуча, ако клапана е преди него. Когато е след маркуча, налягането в манометъра си остава и 1 час непроменено, ако е читав уреда. А имаше и нещо свързано с евентуална детонация в маркуча, ама вече не помня.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
Правилното място на клапана е да е максимално близо то това, което се навива в двигателя, независимо дали е свещ или дюза. Така най-добре се изключва влиянието на маркуча, разтягането му (всеки маркуч има), както и дебита на отвора. Тоест, с няколко оборота всичкото това ще се напълни с налягането на цилиндъра.
.
Коментар
-
До: Kак се прави компресомер ?
Виж, че и на твоя клапана е до манометъра.
Коментар
-
До: Kак се прави компресомер ?
Може. Може и да не съм прав, разбира се. А може да има и горе, и долу.Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнениеВиж, че и на твоя клапана е до манометъра.
Абе като дойде ще видим. Специално с такъв за дизел до сега не съм си имал взимане-даване, та не знам.Последно редактирано от sparkybg; 23-12-09, 11:10.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Kак се прави компресомер ?
Всъщност, клапан трябва да има и на двете места. Ако няма на накрайника, обемът на маркуча се прибавя към горивната камера и с това се намалява показанието. Ако няма на клапана, се получава утечката през маркуча и пак неточно показание.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар