От: Как се нарича на български процеса на разпробиване известен като "gun drilling" ?
@Postman, като стана дума за други елементи по окачването аз също избрах Ст45 за тези, които могат да бъдат прави. За останалите 4130. Още преди две години изработих кормилната щанга (към секторната кутия) и предния панхард от плътен 4130. Естествено минаха и през термообработка. На финала ги хромирах против корозия:

За панхарда използвах 24 мм унибал на INA (на снимката все още е с временен обслужваем китаец. INA-та пристигна по-късно), а за кормилната щанга 22 мм (24х1.5 шпилка) кормилни накрайници от Унимог:

За да обработя конусните легла в knuckles поръчах в един завод в който РМЦ все още функционира да ми изработят 1.2" per foot конусен райбер (1:10).

Обръщане на конуса от оригиналния 16/18 1:8 конус към унимогския 20/18 1:10 конус

До сега с тези двете щанги не съм имал никакъв проблем. Оригиналните се кривяха почти ежедневно. Тези са видяли всякакви зорове и до сега не са мръднaли.
@Postman, като стана дума за други елементи по окачването аз също избрах Ст45 за тези, които могат да бъдат прави. За останалите 4130. Още преди две години изработих кормилната щанга (към секторната кутия) и предния панхард от плътен 4130. Естествено минаха и през термообработка. На финала ги хромирах против корозия:
За панхарда използвах 24 мм унибал на INA (на снимката все още е с временен обслужваем китаец. INA-та пристигна по-късно), а за кормилната щанга 22 мм (24х1.5 шпилка) кормилни накрайници от Унимог:
За да обработя конусните легла в knuckles поръчах в един завод в който РМЦ все още функционира да ми изработят 1.2" per foot конусен райбер (1:10).
Обръщане на конуса от оригиналния 16/18 1:8 конус към унимогския 20/18 1:10 конус
До сега с тези двете щанги не съм имал никакъв проблем. Оригиналните се кривяха почти ежедневно. Тези са видяли всякакви зорове и до сега не са мръднaли.
Коментар